{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Ris/ros redigering. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!

Vil lige høre jeres mening om redigeringen og beskæringen af dette billede min veninde tog af mig igår da vi holdt fotoshoot - har selv redigeret og beskåret det.

http://i39.tinypic.com/2ex4jnm.jpg

Konstruktiv kritik tak smiley Alt det andet kan jeg ikke rigtig bruge til noget.

Billedet er taget med mit Canon EOS 550D, med standartobjektivet 18-55 mm på smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ris/ros redigering.
  • #1   29. sep 2013 Vil desuden også meget gerne vide hvad i synes om selve billedet - positur, udtryk, lys osv smiley

  • #2   29. sep 2013 Fedt billede, men synes dit ansigt er lidt for mørkt smiley
    Og så ville jeg nok også beskære det en smule tættere på dig :i


  • #3   29. sep 2013 Super godt billede! Øjnene er lidt slørede men det er rigtigt flot i lys og farver! Hvad er det "før" billede?

  • #4   29. sep 2013 Bumblebee - Ja, fandt ud af bagefter der var en stolpe der smed skygge direkte i ansigtet på mig, desværre smiley Men tak for forslaget til beskæring, vil jeg lige prøve smiley

    Team Red Horses - Tak smiley Billedet var desværre blevet lidt sløret, da min veninde ikke er så erfaren med et kamera, og derfor ikke kunne indstille det manuelt, så vi kørte auto, og det går ikke så godt for mit kamera, desværre. Dette er førbilledet: http://i43.tinypic.com/2rxtg5d.jpg


  • #5   30. sep 2013 Ja det er som om at fokus ligger på buskene bag hovedet, i stedet for på selve modellen smiley
    Som de andre er inde på, så er det ærgeligt at der ikke er lys på modellens ansigt, men på buskene i stedet. Øjet er bygget op til at søge efter lys, så man ser faktisk busken før man ser modellen. Jeg tror med fordel at hvis du havde trådt nogle skridt tilbage fået en fed effekt fra lyset samt baggrunden smiley

    Hvad har du redigeret på billedet ud over farven? Synes måske at billedet er en anelse for rødt, det kommer til at se kunstigt ud. Fordi at hudfarven bliver underlig, måske kan du 'maske' dig ud af det, og få reddet huden. Fordi tror helt sikkert godt at den rødlige farve kunne gå hvis det ikke gik ud over hudfarven smiley

    Men godt billede, god start - klø på ;)!


  • #6   30. sep 2013 Dino - tak for forslagene smiley
    Har efter billedet blev taget fundet ud af, at kameraet var indstillet til manuel fokus - dette havde min veninde ikke opdaget, derfor er fokus på buskene og ikke på mig smiley

    Har ikke rigtig redigeret andet end farver og beskæring, ud over at rette lidt på min knapt så pæne hud smiley
    Vil prøve at ændre farven på huden, skal bare lige have computeren med Photoshop op at køre igen smiley


Kommentér på:
Ris/ros redigering.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce