{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

Signal til at lægge sig ned? :)! {{forumTopicSubject}}

Halløj derude, nu komemr ejg med endnu et 'lægge' trick spøgsmål ;)!
Sagen er nemlig de at mit signal pt. består i at jeg siger "Dæk" gentagende gange til ham, og går rundt sammenbøjet.. Det ser bare ikke særligt kønt ud, eller er specielt effektivt. Ja-han lægger sig, men hvis der er noget andet han hellere vil kigge på, så kigger han på det før han lægger sig, og siden jeg har i sinde at han skal med ud på et på shows, er det måske ikke den bedste ide, hvis han giver sig til at glo et andet sted hen, eller lave noget helt tredje. Har mange gode erfaringer med 'fysiske' signaler, hvor man berører hesten/udsætter den for pres, så tænker at jeg gerne vil have et sådant signal forbundet med at han skal lægge sig. Meen.. Hvor i alverden skal jeg lægge det signal henne? Har tænkt lidt at det måske skal være et pres midt på halsen, som signal til at han skal sænke hovedet, og til sidst lægge sig(Ved godt hordan man får det indøvet/skiftet signal - don't worry xD!), men samtidig er jeg også lidt bekymret for at det måske kan komme til at gå ud over et andet trick, hvor jeg beder ham om at sænke halsen, og så hopper op ved hans masnke, hvorpå han løfter hovedet, og hjælper mig det sidste stykke op - så jeg ikke behøver at benytte bøjlerne på min bomløse :)!

Men ja... Hvilket signal bruger i til jeres heste? :P! Eller hvilket signal vil i bruge? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Signal til at lægge sig ned? :)!
Kommentér på:
Signal til at lægge sig ned? :)!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce