{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

Drinsk i byen ?? {{forumTopicSubject}}

Ja, nu vil jeg øve mig på de forskellige drinks inden min første vagt på jobbet, som bartener.

Så jeg tænkte hva bestiller i somrelgt når i er i byen af drinsk ?

Og hva med jeres venner er det bare øl eller er det drinsk de bestiller og hvis drinsk hvilke plejer det så at være( hvis i kan huske det smiley )

smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drinsk i byen ??
  • #1   18. okt 2013 Mojito, forskellige slags daiquiri, eller drinks med mango, passionsfrugt, lime og/eller ingefær. Det vil jeg også tro er de mest populære, i hvert fald de steder jeg kommer smiley

  • #2   18. okt 2013 Her i sønderjylland skal vi bare have øl og shots! smiley
    Haha. Ej, men en tiquila sunrise og sådan noget forskelligt?


  • #3   18. okt 2013 Mange simple drinks, Morgan/cola, jægerbombs, tequila Sunrise, eller mojito, daquiri og cosmopolitan

  • #5   18. okt 2013 Jeg plejer mest at købe øl i byen, men ellers plejer det at være tequila sunrise, champagnebrus og vodka/juice smiley

  • #6   18. okt 2013 Hockey! Ej, jeg arbejder på Bodegaen som er en del af den glade viking, og ved os laver vi ikke fancy drinks. Vi laver hockey, rom og cola, isbjørn, shaked shots, og andet "nemt". Cocktails nærmer vi os ikke, så det bruger vi ikke tid på at lære. Så jeg tænker du skal finde ud af, om i laver cocktails eller bare drinks smiley

  • #7   18. okt 2013 Louise Pedersen: Ved de mest bare laver drinsk men kan også lave cocktails hvis man vil have det men ellers er det mest drinsk smiley

  • #8   18. okt 2013 plejer faktisk kun at købe øl i byen, det er det billigeste og man bliver aldrig skuffet smiley
    men ellers strawberry daquiri, isbjørn og pinacolade smiley


  • #9   18. okt 2013 Mine veninder og jeg plejer oftest at få strawberry daqurri, sex on the Beach og piña colada smiley

  • #10   18. okt 2013 Så skal du kunne daiquiri, cosmopolitian, white russian, mojito og ting i den boldgade. Simple drinks som isbjørn, filur, hockey, champagnebrus, pina colada, brandbil og alt med liquer 43. Shots som små kolde, kinderæg, æblekage, jordbærshots og skumbanan er også vigtige.

    Nu ved jeg ikke om i kører med smirnoff, Cuba eller andre vodkaer som standard, men Cuba er SÅ nemt at lave drinks af. De har en facebook side med drinksopskrifter på, som også vil være en idé at kigge igennem.


  • #11   18. okt 2013 Men det er slet ikke vigtigt, at du kan alle drinks til at starte med. Det kommer smiley og held og lykke! Det er det fedeste at stå bag baren smiley

  • #12   18. okt 2013 Louise Pedersen: Okay tak, det var også dem jeg tænker + nogle andre.
    JA, vi kører med Cuba (ikk smitnoff)
    Men vil da lige kigge deres side igennem smiley


  • #13   18. okt 2013 Tak, jeg ska heldigvis arbejde sammen med en jeg kender rimelig godt, som er bartenderchef.
    Har også hørt det skulle være en fed oplevelse smiley


  • #14   18. okt 2013 I øvrigt det hedder altså Drinks.. smiley

    Men dem jeg vil anbefale dig at kunne: (skriver lige ingredienser på)

    gin&tonic
    cuba libre (rom og cola)
    screwdriver (vodka og appelsin juice)
    harvey wallbanger (vodka, appelsin juice, galliano)
    tequila sunrise (vodka, appelsin juice, grenadine)
    cosmopolitan (citron vodka, cointreau, tranebær juice, lime juice)
    long island iced tea (vodka, gin, lys rom, cointreau, tequila, sukker sirup, citron saft, cola)
    sex on the beach, europæisk version (vodka, fersken likør, appelsin juice, tranebær juice)
    mojito (lys rom, sukker sirup, mint blade, lime både, danskvand)
    tom collins (gin, citron saft, sukker sirup, dansk vand)
    frossen frugt daiquri (f.eks. strawberry) (rom, frugt likør, lime juice, sukker sirup, frugt puree (jeg ville f.eks. tage friske jordbær istedet for puree) knust is, en tur i blenderen)
    pina colada (rom, kokusnødde likør, (f.eks. malibu) ananas juice, kokusnødde creme, stykker af frisk ananas, knust is, en tur i blenderen)

    og så nogle danske som:

    jäger bombs (jägermeister, red bull)
    brandbil (jägermeister, rød sodavand (kan istedet laves med grenadine og sprite i stedet for den røde sodavand)

    og skumbananer går man aldrig galt med (pisang bong, kakao (cocio))

    Grunden til at jeg ved alle dem der, er at jeg har en uddannelse som bartender smiley


    Men husk du skal øve dig, det tager sin tid... Nu har jeg også kun remset nogle stykker op, de ville helt klart være en fordel hvis du kan en del flere... men det kommer meget an på det sted du skal arbejde..

    Fik ikke helt fat i hvor? smiley


  • #15   18. okt 2013 Tequila Sunrise eller Sex on the Beach smiley

  • #16   18. okt 2013 Jeg plejer at bestille malibu og cola, safari og fanta, isbjørn, champagnebrus eller filur smiley

Kommentér på:
Drinsk i byen ??

Annonce