{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken Bates sadel
  • #1   20. okt 2013 Har kun hørt godt om isabell werth. Har selv have en caprilli bates australia, og den er jeg ked af, at jeg har solgt, bedste sadel jeg har haft (udover min western sadel) smiley

  • #2   20. okt 2013 Jeg har en Isabella werth, som jeg er ufattelig glad for. Jeg er ikke så høj, og har dermed meget korte ben, og så kan jeg godt lige der er støtte i smiley
    Jeg skiftede de små standard puder ud med store puder, så det er meget valgfrit, hvor meget støtte man vil have! Sædet vil jeg betegne som halvdybt. Man sidder godt fast ned i degn, men kan nemt flytte vægt fra det ene særegen til det andet, og i mine teenage-år, har jeg da også taget en springtime eller to (80-100 cm), så mere låst er man heller ikke smiley
    Jeg har 7, 9, 13 aldrig nogensinde haft ond efter at have redet i den, heller ikke på lange fleretimers ture! Og det er 7-8 år siden jeg fik den. Den ligner stadig en ny sadle! smiley
    Kan kun sige god for den! Måske den ikke er så praktisk til folk med lange tynde ben, men ved det ikke.
    Den anden kan jeg ikke udtale mig om desværre..


  • #3   20. okt 2013 Jeg er rigtig glad for min Isabell werth smiley Sædet er ikke super dybt og knæstøtterne kan man flytte på. God støtte til mig, som stadig skal have lidt hjælp! smiley

Kommentér på:
Hvilken Bates sadel

Annonce