{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
869 visninger | Oprettet:

Kan man godt blive.........? {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley
Altså jeg vil jo gerne blive prof. spring rytter men kan jeg godt det?

Mine forældre er bange for heste.
Jeg har en unghest og vi har ikke råd til en super dyr og god hest ( ved godt man ikke behøver en dyr hest for at den er god).
Jeg bor ikke på en gård og vil heller ikke komme til det mens jeg bor hos mine forældre.
Jeg er 12 snart 13 år.
Jeg får spring undervisning 1-2 gange om ugen.

Det er bare min største drøm og jeg vil bare SÅ gerne.
KH. Maya smiley

Gider ingen sure miner og hvis man har noget dårligt at skriver så lad vær at skriver det Tak:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man godt blive.........?
  • #3   23. okt 2013 Selvfølgelig kan du blive prof spring rytter, hvis du bare tror på det og du øver og øver og øver. smiley

  • #4   23. okt 2013 Okay tak har nemlig været ved at midste troen på det:-/

  • #6   23. okt 2013 smiley

  • JJ
    JJ Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 283
    #7   23. okt 2013 Det kræver ikke kun enormt meget tid og talent, men desværre også en del penge, samt det rette netværk.

    Man kan hvad man vil, men du skal ligge enormt mange træningstimer og stævne timer i det.
    Du skal ud og starte en masse stævner og dermed opnå en masse gode resultater. Derigennem kan du håbe på at blive tilbudt at ride for nogle stalde eller kendte ryttere hvor du derigennem kan lære en masse mennesker at kende.
    Med tiden, hvis du er dygtig nok, vil du blive tilbudt at ride de rette heste, som med den rette portion gå-på mod kan give dig flotte stævne resultater.
    - Det er en vej.

    En anden vej, er at din hest du har nu, er så dygtig den kan give dig flotte resultater fra starten af. Hvis dette er tilfældet, skal det nok komme naturligt.


  • #8   23. okt 2013 Husk det ikke er så rosenrødt og perfekt som det virker udefra smiley
    Du tager afkald på en hel del ting! Næsten alle weekender står i hestens tegn, og du kan ikke bare liiige tage en masse uger på ferie.
    Desværre kræver denne sport enten rigtig mange penge, eller super meget talent.

    Du kan jo altid tage en træner/berider uddannelse, men du kan nemt ende med bare at stå og undervist 7-20 på en rideskole, og knap have nogen heste i ridning.

    Det er virkelig få, ud fra alle dem som prøver, som virkelig bliver til noget.
    Oftest er man født ind i denne sport, desværre..

    Håber ikke jeg har taget modet totalt fra dig, men det er en sej kamp at skulle til tops i ridesport.


  • #9   23. okt 2013 Tak allesammen smiley

  • #10   23. okt 2013 Først og fremmest skal man kunne kravle før man kan gå..
    Nu ved jeg ikke om du har redet stævner osv. før, men start med klub- og distriksstævner, så du kan få en masse rutine smiley

    Men har du talent, god opbakning, en tilpas stor pengepung eller en god sponsor, ja så kan du godt gå hen og blive professionel rytter engang smiley


  • #12   23. okt 2013 ja jeg vil også selv gerne være det!!:D og så er jeg bare glad for at jeg har 100% forældre opbakning smiley men du kan godt blive det bare træn og håb smiley

  • #14   23. okt 2013 Et af mine yndlingscitater fra walt disney lyder: "if you can dream it, you can do it!"

    Hvis du virkelig er motiveret for det og kæmper for det, så er chancen der, men der er ingen tvivl om at du står dårligere i forhold til dem der har røven fuld af penge. Det er en dyr, farlig og tidskrævende sport, så det kan være svært at holde øjnene på målet, men det er bestemt ikke en umulig drøm, så lad være med at opgive på forhånd hvis det er noget du brænder for.


  • #15   23. okt 2013 Hehe, Katja Berg er ridelærer på min rideskole! smiley

    Ellers vil jeg bare sige til dig, TS, at du sagtens kan blive prof. Springrytter så længe du øver, og øver, og øver! smiley


Kommentér på:
Kan man godt blive.........?

Annonce