{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Efterskoler {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg overvejer om jeg skal på efterskole igen næste sommer? Når jeg skriver igen var det fordi jeg var en måned på tronsøskolen men desværre ikke kunne falde rigtig til der så vil jeg måske prøve lykken på anden efterskole. Jeg går lige nu i 9 klasse så det være 10. Grunden til at jeg ikke går på tronsø mere havde intet med selve skolen jeg kunne godt lide skolen! og gøre men af anden personlig grund. Jeg har nogen krav til den som sagt 10 klasse man skal kunne have sin egen hest med! Så ønsker jeg et hvor jeg kan for bedre min ridning og skole samt at for venner for livet og må det helst gerne være på Sjælland
Hvad siger i kender i nogen man skal tage et kig på??

Tak for hjælpen på forhånd

Kristine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterskoler
  • #1   4. nov 2013 Lundby efterskole seriøst den bedste heste efterskole man kan tænke sig


  • #2   4. nov 2013 Må jeg spørge hvordan du kan have gået på TS, når du 'kun' går i 9'ende? smiley

  • #3   4. nov 2013 Østhimmerlands Ungdomsskole kan jeg stærkt anbefale!

    Man kan ikke få sin hest med, men det er altså også rart at holde pause i et år. Jeg har i hvert fald nyt det (også selvom det har været hårdt at undvære de dejlige dyr). Jeg troede ikke, at jeg kunne undvære heste i et år, men nu sidder jeg på andet år. Hehe.
    ØU er det bedste der findes. Jeg elsker alt ved det. Det hele er bare godt. Jeg ved godt, at mange siger, at deres efterskole er den bedste, men her passer det virkelig.
    Vores "motto" er frihed under ansvar og det er en Grudtvigs efterskole, hvilket er grunden til, at vi har få regler og meget frihed. Men selvfølgelig ikke så få, at det er uansvarligt. Bare for at give et eksempel, så har vi ingen sengetider. Jeg synes egentlig bare generelt, at de har rigtig gode holdninger til tingene. For eksempel så når man gør noget man ikke må fx. natterend, får vi ikke en straf som fx. rengøring og opvask. Det gør at man overholder reglerne fordi man vil, og ikke fordi der er en straf.

    Jeg har i hvert fald haft det bedste år i mit liv, og er sikker på at få et til. ØU har givet mig så mange gode ting og et rigtig godt syn på livet og menneskeheden. Og selvfølgelig også nogle RIGTIG gode oplevelser og venner for livet!

    Hvis du har nogle spørgsmål, så kan du bare spørge!


  • #5   5. nov 2013 Anita ja det må du gerne jeg skulle rigtig gå i 10 men jeg har gået om men jeg er 16 så jeg kunne tage 9 klasses afgangsprøve på tronsø nemlig det er en svær forklaring men håber du forstå noget af det allligevel. Jeg havde dog ønsket at jeg kunne været faldet til der for jeg kan vildt godt lide stedet

    Alle andre tak for det jeg vil tage et kig men kom endelige med flere smiley


  • #7   3. dec 2013 den har også været i mine tanker. jeg har/haft flere veninder der går/gået der smiley der er mulighed for at have egen hest med ikke? smiley

Kommentér på:
Efterskoler

Annonce