{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
351 visninger | Oprettet:

Stævne hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej, har lige et par små hurtige spørgsmål smiley

1. Hvis ponyen har startet MB til C-stævner og har fået statusen B-pony, hvad må man så starte på til D stævner?

2. Hvis ponyen skifter ejer og ponyen er udklasset fra LA, kan ponyen så med den nye ejer starte LA?

3. Hvis man er udklasset i f.x LB til C-stævner må man så starte Lb til D-stævner?


Gider ikke nogen nedladende kommentarer, og tak på forhånd smiley

//Stephanie N M Poulsen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stævne hjælp!
  • #1   11. nov 2013 1. Hvis ponyen har startet MB til C-stævner og har fået statusen B-pony, hvad må man så starte på til D stævner?
    - Du må starte alle kalsser til D-stævner der melder man bare hvad man nu ønsker ride. D og C stævner har ingenting med hinanden at gøre.

    2. Hvis ponyen skifter ejer og ponyen er udklasset fra LA, kan ponyen så med den nye ejer starte LA?
    - Ja smiley - dog skal den til nogen klubstævner være nulstillet

    3. Hvis man er udklasset i f.x LB til C-stævner må man så starte Lb til D-stævner?
    - Du kan ikke blive udklasset til distriktstævner smiley
    - kender ikke rigtig regler til klubstævner, da jeg ikke gider alt det fis der er til klub stævner og rider dem ALDRIG kun på hjemmebane. men synes udklasning er en lad regl - hvis hesten eks. har været skadet eller andet SKAL man mindst ride det man red før fordi man er udklasset? total ladt...


  • #2   11. nov 2013 Mange tak for svar Stine Randløv. smiley

    Okay har nemlig aldrig startet C-stævner, har kæmpet en del med min pony så det fik vi aldrig tid til smiley
    Ja det kan jeg godt se ang klubstævner, fordi den pony jeg har købt har startet adskillige Mb'er men har haft pause bg.a "lås i skulderen" så det ville jo være fjollet hvis han skulle starte LA til sit første stævner efter 1 års pause?
    Ja det er underligt smiley

    Nåeh men tak, så jeg kan enlig starte det hele fordi han ikke er udklasset i noget til D stævner, og at man ikke kan udklasset i C-stævner smiley



  • #3   11. nov 2013 Ja - men hvis du har muligheden så rid C-stævner smiley der er bedre baner, styr på tingene, det langt nemmere at ride rundt til c-stævner generelt smiley


  • #4   11. nov 2013 vedr. 1: Se OUT-regler i springreglementen på DRF (side 20) -
    kommer an på om det er med samme rytter - så her vi ikke svare medmindre man kender alle resultaterne for ekvipagen

    Stine: Resultater opnået ved C-stævner og højere tæller altså også med når man kigger på OUT ved D-stævner! Resultater tæller altid med nedad til stævner

    Vedr. 2: det må så være ved D-stævner du mener: der er tale om en ny ekvipage - og det er ekvipagens resultater der tæller - så det må de gerne

    vedr. 3 - du bliver ikke udklasset til C-stævner - men igen som nævnt ovenover så tæller resultater fra C-stævner også ved D-stævner


  • #5   11. nov 2013 Distrikstmester

    Okay det var enlig det sidste som du skrev jeg var mest i tvivl om smiley


  • #6   11. nov 2013 Skrev også jeg ikke var sikker på klubstævner - synes der er så mange platte regler man ikke kan finde rundt i. smiley
    Men fint du kender reglerne smiley


  • #7   11. nov 2013 Christina: Jeg synes egentlig ikke reglerne er platte - og de står altså i DRF reglementerne - så det er ikke så svært. Som C-stævnerytter burde du vel kunne finde rundt i reglementerne smiley

    ved dog godt at der før i tiden var forskellige regler i de forskellige distrikter - det er der så ikke mere


Kommentér på:
Stævne hjælp!

Annonce