{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

Drengetur i julegave {{forumTopicSubject}}

Hej HG'ere.

Lige et meget off-topic emne.

Jeg vil gerne give min kæreste den perfekte julegave. Han er 20 år gammel og vi bor på gård sammen hvor der er noget at lave hver dag, så nu vil jeg gerne give ham en herreweekend med en kammerat, så han kan få fri fra alt arbejdet.

Jeg tænker at de skal en weekend til København og måske bare bo på et motel, da jeg hellere vil bruge de ekstra penge på en oplevelse eller to derover. Er der nogle der har nogle gode idéer til hvilke oplevelser der ville være noget for to drenge i den alder?

En anden ting jeg ville spørge om, var om der var nogen der havde en fix idé til hvordan man fik lavet sådan et gavekort?

Alle idéer er velkomne!

Hilsen Tenna


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drengetur i julegave
  • #1   4. dec 2013 Man kan købe sådan en box ved navn smartbox eller bellevue.. Der er nogle forskellige muligheder der smiley

  • #2   4. dec 2013 Du kan evt. Give dem en biograf tur eller Tivoli tur i oplevelse? smiley med hensyn til gavekort, så enten lav noget vildt fedt på computeren, print ud og lim på noget pap og så klippeklistre frem til noget du kan lide. Ellers så giv f.eks. En øl, og så forklar ham at han skal på herregud du giver smiley eller smid en seddel på øllens hals

  • #3   4. dec 2013 Fed idé med at give ham et hint, som f.eks. en øl og så fortælle hvad det betyder! smiley Har kigget smartbox, synes ikke rigtig der var noget. Det var mest øl og vinsmagning og det bliver lidt for kedeligt for en knægt på 20 år smiley Prøver lige at kigge Bellevue

Kommentér på:
Drengetur i julegave

Annonce