{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.739 visninger | Oprettet:

kærester? højdeforskel? {{forumTopicSubject}}

sidder og har en diskussion med en veninde omkring hvor høj drengen skal være i et forhold. nu vil jeg ikke lige sige hvem der mener hvad, men lad os nu sige at man har noget med en fyr og alt ved ham er fantastisk, bortset fra at han er lavere end dig. ville i skide på højden, eller ville i droppe ham fordi at han ikke er højere end dig.

smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kærester? højdeforskel?
  • #2   7. dec 2013 Jeg er ektremt overfladisk lige på det område, jeg kan SLET ikke have at han er lavere end mig, det går bare ikke.

  • #5   7. dec 2013 Min kæreste er lige et par små cm lavere end jeg er. Så når jeg har stiletter på er jeg en del højere.

    Højden rager mig en høstblomst, jeg elsker manden smiley


  • #7   7. dec 2013 Har også alt haft det sådan at han helt klart skulle være højere end mig, lige indtil jeg fandt den helt rigtige og han tilfældigvis var lavere end mig smiley Så for mig gør højden intet.. Dog ville det være rart hvis han var højere end mig smiley

  • #8   7. dec 2013 Har haft en kæreste jeg var et hoved højre end. Og kan ikke se problemet.

    Og hvis min nuverende kæreste trykkede sine krøller helt flade er jeg nok også en anelse højere end ham


  • #10   7. dec 2013 Højden er da fuldstændig lige gyldigt smiley Min mand er 15 cm. højere end mig, men havde han været mindre end mig, ville det da ikke ændre noget. Hvis man dropper ham pgr. højden, så er man ikke forelsket smiley

  • #11   7. dec 2013 Min kæreste og jeg er lige høje! Er ligeglad med højden! Det er nemmere at tæve ham når han ikk er særlig høj, hahahahahahhahahaha!

    profilbillede
  • #12   7. dec 2013 Jeg er ligeglad d:

  • #13   7. dec 2013 Det kommer an på hvor godt jeg klinger med personen smiley
    Jeg var 2-3 cm højere end min eks, men det var ikke noget jeg sådan gik og tænkte over. Men jeg synes det er enormt tiltrækkende når folk er højere end mig ^^


  • #14   7. dec 2013 Hvis man er parat til at skippe ham pga. højden, må det da være fordi han ikke er den rigtige... Hvis det virkelig er dét der skal afgøre det, må det da være fordi der også er noget andet galt...
    Elsker man fyren, er det da ikke højdeforskellen der skal skille to mennesker (synes JEG ikke)!!! Vi har da to par i vores venneflok, hvor hun er højere end ham..
    Det er kun et problem, hvis man gør det til et problem.. Jeg siger: vær ligeglad!! smiley


  • #16   7. dec 2013 tak folkens smiley tror vi har fået afgjort diskussionen, med det resultat at højden ikke betyder en papand ;P

  • #17   7. dec 2013 Eftersom jeg kun er 152, så finder jeg nok aldrig en som ikke er højere end mig smiley

  • #18   7. dec 2013 Jeg er sammen med en, der er ca. samme højde som mig, eller en lille smule lavere. Vi har været sammen i 5 år. :o)

    Er træt af det engang imellem, men jeg elsker hans personlighed og han er ikke kun min kæreste, men også min bedste ven - jeg ville ikke kunne undvære ham, så jeg må acceptere højden. :o)


  • #19   7. dec 2013 .

    profilbillede
  • #20   7. dec 2013 Jeg ville slet ikke kunne have, hvis min kæreste var lavere end mig. Men jeg er også selv meget lav - 152 cm. Min eks kæreste var 182. Min gamle bedste veninde var ligesom mig, 152 cm og hendes kæreste var 190. Det er noget af en højdeforskel, men på den måde betyder det intet. Han skal bare ikke være lavere end mig.

    Jeg ville aldrig gå ud og finde en fyr og så derefter vrage ham fordi han er for lav. Så heller holde mig fra dem og gå efter højden som jeg finder tiltrækkende. MEN hvis der nu var en, der var på enten min højde eller få cm lavere som jeg virkelig er forelsket i, kunne jeg måske godt se over det.


  • #21   7. dec 2013 Man hvor er det dog debbeltmoralsk når man enlig tænker over det. Jeg synes ikke jeg høre andet en hvor overfladiske drenge er, og at de kun tænker på hvordan ens krop ser ud osv. Men i virkelig heden har vi ligesom lige fået bekræftet af stortset alle der har svaret på det her indlæg vil droppe deres kærester hvis han ikke var højere en jer smiley jeg er ærlig talt lidt chokeret over at så mange herinde er så overfladiske! Jeg vil personligt meget hellere have en sød kæreste på 160 som jeg er forelsket i, en jeg vil have en eller anden irriterende kæreste på 175 som jeg enlig ikke specielt godt kan lide...

  • #23   7. dec 2013 Men Anna: Hvis du ikke kan lide ham og synes han er irriterende, så ville du jo slet ikke være kærester med ham (;

  • #24   7. dec 2013 Det er mig underordnet.Jeg er selv 1.76 og min kæreste er godt nok 1.90. Men altså hvis man elsker sin kæreste / eller er vild med den person man nu har noget kørende med, så er det da fuldstændig lige meget om han er højere end en selv.


  • #27   7. dec 2013 Det kommer an på HVOR forelsket jeg er i knægten. Er det en jeg har mødt i byen og måske har begyndt en lille flirt med, SKAL han være minimun 5-10 centimeter højere end mig. Jeg synes det ser lidt kikset ud hvis jeg er højere end ham. Især fordi jeg ELSKER stilletter og de er ca. 12-14 cm. så har jeg dem på og han står ved siden af skal jeg ikke være meget højere. Slut. Og hvis man siger at PIGER er overfladiske, skulle man måske liiiige tage et kig på drengene. Mange af dem kunne droppe en flirt fordi hun ikke havde den KROP de gik efter. Det er MEGA overfladisk. Meget mere end højden.! Det er bare min mening smiley

  • #28   7. dec 2013 Christina: Det er jo lige netop det jeg snakker om, det er okay at sige nogle drenge kun tænker på pigers udseende, men nu da selv vil afvise en dreng kun fordi han er lavere en jer self så synes jeg bare lige som ikke rigtigt at i længere kan tillade jer at snakke.

  • #30   7. dec 2013 Jeg er ligeglad med højden det er det inderste der tæller ikke det ydre

  • #31   7. dec 2013 Tja, jeg føler det ikke kikset at gå sammen med min kæreste når jeg har stiletter på.

    Og bare fordi mænd er overfladiske, behøver kvinder ikke at være det. Hvis en fyr ikke gider mig fordi jeg ikke er sat sammen som en barbiedukke, som han kan have på armen foran vennerne, så kan han da fise af, for sådan en type gider jeg slet, slet ikke.

    Selvfølgelig er man overfladisk til en vis grænse, det er alle, men jeg synes det er lidt noget pjat at sige "Hvis de må, så må jeg også".



  • #33   7. dec 2013 Hej trolderik, du er gået forkert igen, det er stadig ikke din hule..

  • #34   7. dec 2013 Tænker at hvis man er helt vild med personen, så betyder højden ikke en skid smiley

    Men man har vel altid nogle drømmebilleder, jeg har altid været vild med høje muskuløse fyre, har så også været så heldig at finde en helt fantastisk kæreste på de 197 cm og med mine 169 cm, så er han rigeligt høj smiley


  • #35   7. dec 2013 Det er fuldstændig ligegyldigt! Ja, jeg synes det er pænest, hvis fyren er lidt højere, men det betyder ikke noget mht, om man skal være kærester eller ej.

  • #36   7. dec 2013 Hvis det var meget, tror jeg det ville påvirke det. Men min ekskæreste var lidt lavere end mig, man kunne også godt se det.

  • #37   7. dec 2013 Jeg er så ligeglad med højden!! Min ven er nok cirka 7 cm højere end mig, men selv hvis han havde været dværg, ville det ikke røre mig overhovedet. Han har en skøn personlighed og jeg elsker ham!
    Sådan synes jeg det burde være. Alle dem der herinde svarer, at de ikke kan se igennem fingre med højden, tænker jeg, ikke har oplevet sådan virkelig "rigtig" kærlighed. Det burde i hvert fald være noget, man kunne komme over smiley


Kommentér på:
kærester? højdeforskel?

Annonce