{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

BOT rygdækken? {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley
Min kæreste har været så sød at give mig en BOT rygvarmer i julegave, men jeg ved ikke om jeg kan bruge den? Altså er den kun beregnet til skader, eller kan man bruge den til at løsne musklerne efter træning? Altså hesten er kun 7 måneder, så der går jo lang tid før at hun kan bruge det, men når nu at tilridningen skal igang, er den så god, så hun sætter muskler hurtigere? Eller burde jeg bytte det til noget andet, som jeg vil få mere glæde af? - Og i så fald hvad? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BOT rygdækken?
  • #1   23. dec 2013 Jeg elsker min rygvarmer, og tror hestene gør det samme. Den hjælper gule med hans hofteproblemer, og smider man den på inden træning, varmer den ryggen ordentligt op, hvilket er en klar fordel. Min lånehest havde nogle problemer med lænden, han er i klar bedring efter at have brugt BOT.
    Jeg ville ikke bytte smiley


  • #2   23. dec 2013 Men nu "fejler" dine heste jo også noget, hvilket hun jo gerne ikke skulle gøre smiley kan sagtens se det smarte i at varme ryggen op, men i princippet ville et skridt eller fleecedækken vel også kunne det? Så er det muskel opbyggende eller noget? Vil det være spild at ligge på en rask hest? smiley
    P.s, når jeg mener andre produkter er det stadig fra BOT da jeg elsker deres mærke smiley


  • #3   23. dec 2013 Jeg har et fleece tæppe min unghest får på før og efter træning (han går med dækken i løsdriften), og så har han et Haze skridttæppe jeg giver ham på de dage hvor vi bare skal skridte...
    Han fejler ikke noget, men jeg vil hellere forebygge smiley
    Nej, det er ikke muskelopbyggende på nogen måde smiley


  • #4   23. dec 2013 Tror godt et fleecedækken ville kunne opvarme på samme måde, men det andet ville ikke være spild at lægge på en rask hest smiley

  • #5   23. dec 2013 Alm fleece kan ikke genere samme varme som BOT... Derfor har jeg investeret i BOT fleece og skridttæppe smiley
    Billede fra jeg lige skulle prøve skridttæppet på smiley


    profilbillede
  • #6   23. dec 2013 Jeg ved nogle massører anbefaler bot uanset om en hest er skadet eller ej. Heste vil altid have spændinger, skævheder og ømme muskler uanset om den er i ridning eller ej, lige som os, og der kan bot hjælpe lidt.
    Jeg hørte det anbefalet specielt til plage og ungheste der vokser. Det sker jo i sæt som kan give masser af problemer med både muskler og led. På med det. smiley


  • #7   23. dec 2013 Jeg tænkte på om der var andre BOT produkter jeg ville blive gladere for, end rygvarmeren? smiley

  • #8   23. dec 2013 Mia : så hun vil faktisk have godt af at stå med rygvarmeren nu, selvom hun kun er 7 måneder? Altså bare under striglning etc.-:)

  • #9   23. dec 2013 Ja du kan sagtens give hende rygvarmeren på nu, mens i hygger osv smiley
    Men et fleece eller netdækken vil dække mere af hesten smiley


Kommentér på:
BOT rygdækken?

Annonce