{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

Hjælp til min ven! {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Som i hjalp mig i tidernes morgen. Håber jeg at i også vil hjælpe min ven nu! (Dette opslag skriver jeg for ham)

Min ven vil gerne starte til ridning, har haft ham med i skoven i ny og næ, og han nyder det. Der er bare lige det problem han ved ikke hvordan han skal sige det til sine forældre han gerne vil
Og han er bange for hvordan de vil tag det?

Jeg kunne ikke være til så meget hjælp da jeg stort set selv står for alt ang min ridning.
så derfor håber jeg at i kan hjælpe ham for mig!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til min ven!
  • #1   28. dec 2013 Jeg ville få det sagt, det sq ikke noget at være pinlig over. Der er stort overtal af mandlige springryttere på højt plan, ridning er stemplet som en kvindesport JA men det er det ikke, jeg har altid redet med drenge på de hold jeg selv har redet på, altid.

    Det er vel ikke så meget anderledes end at ville gå til fodbold. En sport er en sport.


  • #2   28. dec 2013 Lige mine ord


  • #3   28. dec 2013 Jeg kan godt se problematikken for din kammerat pga de fordomme der er omkring drenge der rider og det er også en lidt usædvanlig alder at begynde i.
    I og med at det er din kammerat formoder jeg at I kender hinandens forældre. Hvis han siger at I har været afsted sammen, at det har været nogle super ture og at det vil han gerne kunne gøre noget mere. Så vil det give mening at han er nødt at lære de basale færdigheder i ridningen og på den måde bliver det en kammeratlig sport jer imellem, fremfor en stor knægt der vil dyrke en "tøsesport".


  • #4   28. dec 2013 Tine: Nu sagde du det selv, og det måske også lidt en fejl info at i ikke har fået den, men han er et pænt bjerg formet som et V så det bl.a. derfor han ikke ved hvordan og hans far vil ha skal skal boxse


    selv om han dog kun er 170 og rapkæftet men .... det en anden side af sagen


  • #5   29. dec 2013 Hmm, muskuløs fyr der ikke er for høj. Ideelt ryttermateriale smiley
    Hvorfor dælen vil hans far have han til at dyrke noget så tåbeligt og ødelæggende som boksning??? (Nå det var et sidespring).
    Han må jo bare melde ud....han kan jo ikke være skabsrytter for evigt smiley


  • #6   29. dec 2013 Hvis han vil ride så skal han da ride, da du er 18 går jeg ud fra at din ven er 16-19 år? Så kan han da 100% selv bestemme om han vil ride smiley

  • #7   29. dec 2013 Tine B: tjaa det synes jeg også!
    Aner det ikke men ved hans var er kogt i hovedet

    Linnea: Ja jeg er 18 og min ven er 17 bliver 18 d. 14 august 2014
    Problemet er jo han ikke ved hvordan han skal sige til sine forældre (far) at han gerne vil ride i stedet for at bokse


  • #8   29. dec 2013 En 17 årig dreng må da fuldstændig selv bestemme om han vil ride, hvordan kan hans far forbyde ham det? Jeg syntes bare din ven skal fortælle at det er det han vil, og sådan er det smiley

  • #9   29. dec 2013 Det vil jeg gå videre med :)!


  • #10   29. dec 2013 Han må da have nosser nok til at sige det ligeud? smiley I hans alder kan hans far da ikke bestemme ret meget over en fritidsinteresse som ridning smiley

  • #11   29. dec 2013 Nææ du siger noget. Men han er lidt en tøs hvad det angår smiley

Kommentér på:
Hjælp til min ven!

Annonce