{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.151 visninger | Oprettet:

At flytte fra kæresten {{forumTopicSubject}}

Nu ved alle det vidst efterhånden så nu kan jeg ligeså godt skrive herinde også.

Kæresten og jeg er gået fra hinanden efter 3,5 år sammen, Har boet med ham altid, og har aldrig boet selv, Jeg flyttede alle mine ting i weekenden, men har endnu ikke sovet i den nye lejlighed fordi jeg er bange for hvad der sker når jeg er alene, har spurgt forskellige veninder om de vil sove med mig den første nat, men de kan ikke, og forstår godt deres grunde, så har sovet på eks kærestens sofa, i nat vil han så have jeg skal prøve at sove deroppe, og vil jeg også rigtig gerne, men er bare så bange for jeg gør noget dumt, har før skåret i mig selv, truet med selvmord og endda prøvet det. og kan ikke selv vurder om jeg er klar til at være selv, jeg har fået lov til at låne eks kærestens bil så hvis det går helt galt kan jeg jo bare køre herhjem, men så er jeg også bange for jeg opgiver for hurtigt,

Er så meget i tvivl, Jeg har ikke noget internet eller tv i den nye lejlighed endnu, Så ved jeg kommer til at røv kede mig, smiley

Har i ikke nogle godt forslag til hvordan jeg gør det nemmest for mig selv smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At flytte fra kæresten
  • #1   7. jan 2014 Jeg tror du gør det nemmest fro sig selv, ved at tage springet og tage over i den ye lejlighed.

    Pak nogle ting ud, tag din computer og nogle film med. Når du så ikke gider pakke ting ud mere, så se en film og læg dig til at sove bagefter. Smut evt. ud og køb sådan en vågelampe, så der ikke er helt mørkt, hvis du vågner om natten.


  • #2   7. jan 2014 Fortæl dig selv at det er en god ting.. at du har fred og ro.. tag en god bog og læs den og forkæl dig selv med afslapning og hygge..

  • #3   7. jan 2014 Jeg har stået i samme situation, og min ex og jeg som nogle vil nok synes er dumt sov sammen den første nat i min egen lejlighed og pludselig havde jeg mod nok til at sove i den alene.
    Jeg stod også uden tv og internet, men satte fjernsynet op og så dvd'er og sådan, lys blev tændt og jeg nussede om det hele, nu kan jeg ikke undvære at sove i min lejlighed, det er mit hjem og jeg føler mig glad og rolig i den smiley


  • #4   7. jan 2014
    Jeg tror du fuldstændigt skal skubbe alle de negative tanker væk, det værste du kan gøre er nok at spekulere over hvad du før har gjort. Din eks lyder sød at han lader dig låne både bil og sofa - så gør ham stolt og vis at du kan selv.

    Hvis du begynder er tænke underlige ting så løb en lang tur her i dagstimerne, det giver en naturlig og behagelig træthed. Når du så kommer hjem så gør som de andre skriver, pak ud og indret DIN hule smiley Tænk positivt, hør din yndlingsmusik, syng med og skab dig tosset - så skal det hele nok gå smiley


  • #5   7. jan 2014 Må du have lov til, at have dyr i lejligheden? I så fald kunne du evt anskaffe dig en kat.
    Anyways... Lav et eller andet vildt aktivt i dagstimerne, så du er alt for træt til, at bekymrer dig om at sove. Gå og hyg' dig med, at indrette din lejlighed, så den bliver hyggelig og personligt; det kan evt være med til, at give dig positiv energi når du opnået den indretning du f.eks. du gerne vil have. Så kan du gå i seng med positiv energi, og tænke "f*ck jeg er awesome smiley ".


  • #6   7. jan 2014 Jeg syntes selv jeg er meget aktiv i dagstimerne da jeg er landmand. må desværre ikke have dyr i lejligheden da jeg ellers så havde anskaffet mig en kat,
    men altså, jeg prøver i aften, og går det helt galt så bor vi kun 3 km fra hinanden. så kan bare køre hjem til ham. smiley

    Tak for alle de søde kommentar og gode råd smiley


  • #7   7. jan 2014 Nogen steder kan man alligevel få lov til at holde dyr, hvis man ringer til udlejer og spørger pænt. Desværre ikke alle steder, men en del smiley Et lille sidespring, hæh..

    Nå men - ja, gør som de andre siger. Indret din helt egen hule, skab dig tosset. Det er skræmmende at skulle springe ud i, men når man først har taget skridt, så ender man med at hygge sig med det. Man bliver så glad og stolt, når man selv har indrettet hulen, og viser omverdenen at man sagtens kan.


  • #8   7. jan 2014 Du køber en masse slik, smider en dvd på computeren, og så prøv og se om du ikke kan hygge dig med det smiley

    Hvis du har det skidt med at være alene, så overvej en delelejlighed med en anden, eller lej et værelse hos en? smiley


  • #9   8. jan 2014 Jeg gjorde det, var så stolt da jeg vågnede i morges smiley så fedt, men nu skal jeg bare lære at få tiden til at gå smiley men mon ikke det kommer stille og roligt smiley tak for alle jeres svar. smiley

Kommentér på:
At flytte fra kæresten

Annonce