{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste sted at sælge rideudstyr?
  • #2   15. jan 2014 Synes ikke der er meget go i mine annoncer her på HG i hvert fald.

    Hvis nogle keder sig må de gerne give bud på om der er noget jeg kunne gøre bedre på mine annoncer smiley


  • #3   15. jan 2014 Enig med Sanne K - førhen var der meget mere salg herinde, men det har stået meget stille i lang tid nu....køber dog heller ikke så meget som før, men det er mest, fordi folk forlanger for høje priser ifht. nypris, og så vil jeg hellere købe det fra nyt fremfor at spare en flad 50er.....

  • #4   15. jan 2014 Jeg har et spritnyt dækken, gav 699 og har sat det til 400. Synes jo egentlig det er en ok pris her midt i sæsonen hvor folk har behov hvis deres hest ødelægger det.

    Og er også til at handle med + bytter gerne.

    Men alligevel er der ikke en skid gang i det.


  • #5   15. jan 2014 Nu er der jo også udsalg, så det er ikke lige tiden for at sælge brugt, når man kan få splinternye varer til rabatpris....Jeg synes umiddelbart også, at 400 kr er en fin pris for et dækken til den nypris, men lige nu sælger rideudstyrsforretningerne ud af deres vinderudstyr, så der er plads til sommergrejet lige om lidt - så det kan blive svært at komme af med nu...

Kommentér på:
Bedste sted at sælge rideudstyr?

Annonce