{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

Hjælp mig med min stil!? {{forumTopicSubject}}

Forestil dig at du står på en gammel balkon sammen med en masse andre mennesker. Der bliver skubbet og bandet. Alle vil frem til stakittet for at se hvad der kommer. Folk ved ikke hvad de skal tænke nogle griner andre tænker slet ikke. Folk er tomme for ord. Alles hjerner at gået i stå. Tankerne stoppet. Få griner for at skille sig ud, men hvad de griner ved de ikke. I ved ikke hvad der foregår. Men alle vil se det.
Det er som om verden er gået i stå for et kort øjeblik. Tiden stoppet.

Har I idéer til hvad det er de ser på? Er tom for idéer og min stil skal afleveres i morgen! o:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp mig med min stil!?
  • #3   19. jan 2014 Et oprør ? Imod foreksempel den nye hundelov, eller andet ?

  • #4   19. jan 2014 Laura
    Har selv skrevet det, da jeg har fået et billed som jeg skal skrive ud fra. Det eneste der er et krav er at det der folkene på balkonen ser på skal være hele historiens handling. SÅ jeg skrev det der lille stykke for at give en stemning af hvordan billedet ser ud.

    Det er forresten et billed fra begyndelsen af 2000 smiley


  • #5   19. jan 2014 zombier, hæhæh! smiley

  • #6   19. jan 2014 et mord?

  • #7   19. jan 2014 Hmm... De kigger på døden.
    Helvedes port, hvad vi nu end skal sige. Noget uhåndgribeligt.


  • #8   19. jan 2014 Måske da flyene fløj ind i World Trade Center, siden det er i starten af 2000'erne smiley

  • #10   19. jan 2014 World trade center?

    Eller en eller anden på balkonen ovorfor denne balkon som enten selv hopper ud eller bliver skubbet ud?


  • #11   19. jan 2014 Er gået kold nu... Øv.. smiley

    Dette er hvad jeg har fået skrevet.

    Forestil dig at du står på en gammel balkon sammen med en masse andre mennesker. Der bliver skubbet og bandet. Alle vil frem til stakittet for at se hvad der kommer. Folk ved ikke hvad de skal tænke nogle griner andre tænker slet ikke. Folk er tomme for ord. Alles hjerner at gået i stå. Tankerne stoppet. Få griner for at skille sig ud, men hvad de griner ved de ikke. I ved ikke hvad der foregår. Men alle vil se det.
    Det er som om verden er gået i stå for et kort øjeblik. Tiden stoppet. Det er som om man er lukket inde. Inde i et lille, sort rum. Som om man sidder der inde helt alene. Der er helt stille. Ikke engang din egen vejrtrækning kan høres. Som om lyden endnu ikke er blevet opfundet. Men stille kommer du til dig selv igen, du høre de lyde som oprindeligt er der, lydene fra flyene over jeres hoveder.
    Det skærer i ørerne. Lyden af fly der suser over jeres hoveder med flere hundrede kilometer i timen. Bryder lydmuren. Kort efter er lyden væk. Endnu engang stille. Ligesom før. Folks munde står på hvid gab, alle er målløse over det de lige har set, men hvad er det de lige har set?
    Et kæmpe brag høres. Du kommer til bevidsthed igen. Folk skriger. De folk som før grinte, bare for at skille sig ud, græder nu. Tårerne løber ned af deres kinder. Intet kan standse det. Men du. Du føler stadig intet, for du ved ikke hvad der sker. Kort efter høre du ambulancer, brandbiler og politibiler for fuld udrykning. De styrter igennem gaderne. De blå blink kan ses langt væk fra. De lyser flere gader op, på en ellers højlys formiddag.
    Men der føltes stadig mørkt, som om der var sket noget forfærdeligt. Der føltes stadig stille. Ensomt.


Kommentér på:
Hjælp mig med min stil!?

Annonce