{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
218 visninger | Oprettet:

Samsung 16 GB hukommelses kort?! {{forumTopicSubject}}

Hej!
Har en samsung galaxy xcover 2 som jeg for anden gang har fået nyt hukommelses kort til. ¨
Jeg kan tage 10 billeder med min mobil og så står der " der er desværre ikke tilstrækkelig plads til at gøre det du ønsker. Slet én eller flere filer.", men jeg har INTET på den! Ingen numre, sms'er, ingen billeder, ingen app's, intet har jeg på den telefon! Er ved at blive godt og grundigt træt og frustreret over det altså! smiley
Hvad skal jeg gøre? Hvordan flytter man tingene over på hukommelses kortet? smiley En eller anden..Hjælp før min mobil ender i en gryde med kogende vand...Tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Samsung 16 GB hukommelses kort?!
  • #2   21. jan 2014 Havde en x-cover og fik stort set fortalt at det er problemet med disse tlf. telefonens interne hukommelse er elendig og det kan være svært umuligt at ligge noget over på et hukommelseskort, så måtte af med min x-cover da den ikke engang kunne modtage opdateringer pga. den interne hukommelse. Spurgte så til x-cover 2 og ekspedienten sagde problemet var næsten det samme selvom den interne hukommelse var blevet større. Så valget blev en anden, selvom det er smart alt det x-cover kan holde til

Kommentér på:
Samsung 16 GB hukommelses kort?!

Annonce