{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
295 visninger | Oprettet:

Exmoor ridelejre {{forumTopicSubject}}

Ja min veninde og jeg sidder og kigger på ridelejre rundt på ridelejre.. og vi fandt frem til en der hedder Exmoor?? nogen som kender dette sted og som ved om det er godt smiley Vi skal havde egen pony med!! jeg er springrytter og min veninde er dressur rytter smiley Kender i nogle andre gode ridelejre??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Exmoor ridelejre
  • #1   2. feb 2014 Wuup wuup smiley

  • #2   2. feb 2014 Midtjysk ridecenters ridelejr er efter min mening helt fantastisk! Du har både mulighed for at låne en af deres 50 heste, som alle er velredne, eller du kan medbringe egen hest. Folk er super søde, der er gode forhold for både hest og rytter, og man sover i nybyggede hytter smiley der er mest dressur og skovture, og så er der 1 dag med springundervisning, 1 dag med spring og dressurstævne (mulighed for at deltage i begge dele) og mulighed for terrænspring med egen hest.
    Synes selv at undervisningen var god, og at man lærte nogle gode ting. Og så var det bare en super hyggelig tur! Jeg skal også afsted igen i år smiley

    Du kan lige få et link til den:
    http://midtjyskridecenter.dk/?DK/Ridelejr.aspx

    Har dog aldrig hørt om exmoor-lejren smiley
    Ellers har jeg hørt at Georgia timmermann's ridelejr også skulle være rigtig god. Dog skulle den være meget springbetonet af hvad jeg har hørt, så der kommer det an på om din veninde vil være med til det smiley


  • #3   2. feb 2014 Ups glemte lige at skrive vi er fra Sjælland smiley

Kommentér på:
Exmoor ridelejre

Annonce