{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

London!?? {{forumTopicSubject}}

Godaften HG! smiley
Jeg skal til London i påskeferien og skal snart have bestilt hotel og fly. Så jeg vil høre, om der er nogle af jer, der har været derovre??
Hvor i London boede i og hvad hotel? Og er der noget man bare skal ud at se?
-Jeg har været der ovre en gang før i 8. klasse, men kunne godt bruge nogle ideer og råd! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  London!??
  • #1   5. feb 2014 Uden tvivl den fedeste by jeg har været i!! Jeg var der over to gange med min veninde, hvor vi boede ved hendes søster. smiley Jeg synes du skal søge på London seværdigheder, så kommer alle de klassiske frem - som man skal se.
    London Zoo kan virkelig også anbefales smiley


  • #2   5. feb 2014 Jeg har været i London ca. hvert andet år de sidste ti år og har boet lidt forskellige steder smiley Hvad tænker du på af pris til hotel og fly? Ryanair er nemlig nok det billigste hvis du skal flyve derover smiley

    Af ting som er spændende at se, er der mange muligheder smiley Er selv musical fanatiker, og de har nogle super fede shows derovre smiley Ellers er der Madame Tussauds, London Zoo, London Dungeon, Tower of London, masser af museums og fede markeder, som Camden Town smiley


  • #3   5. feb 2014 London er min yndlings storby!
    Det er klart fedest at bo centralt, da man kan gå hen til seværdighederne.
    Jeg var der i midten af januar og boede i en lille lejlighed tæt på Paddington station og Kensington Park, som vi gik i. Vi havde Kensington Palace, museer og shoppingmuligheder vildt tæt på, hvilket er skønt!

    Jeg anbefaler, at man ser Westminster abbey, big ben, Buckingham palace (måske vagtskiftet) og gå en tur i Hyde Park. Det er nok ca. ½ dag mm. man er meget langsom. Alt detter er fedest til fods.
    Shopping er klart sjovt på Oxford street, men det bliver hurtigt for mange mennesker, så små lokale shoppinggader er vildt afstressende smiley
    Ja, så er der Tower of London, som er vildt interessant og ser man det, så går der en halv dag, derefter kan man nyde Tower Bridge og business kvarteret.

    Noget som jeg aldrig har set før var "universitetsbyen", som faktisk er ret relevant, hvis man overvejer at læse i udlandet.
    En god guidebog er nødvendig smiley


  • #4   5. feb 2014 Jeg synes det vigtige er, at man får prøvet at komme lidt væk fra de proppede og mainstream turistområder, og oplever det autentiske og charmerende London smiley

  • #5   5. feb 2014 Jeg kan også lige nævne, at jeg også har været i London. Som Signe skriver, så er Westminster Abbey enormt smuk og helt klart et syn værd! Vi så også vagtskifte på Buckingham Palace med hestene, det var meget spændende. Parkerne er også rigtig smukke og hyggelige at gå igennem, selvfølgelig skal man se alle de store attraktioner! smiley

  • #6   5. feb 2014 London er en af de allerbedste storbyer. Har været der rigtig mange gange, da min kæreste er englænder.

    Tower of London er suverænt min yndlings-seværdighed smiley Westminster Abbey, Tower Bridge, Buckingham Palace, Hyde Park, Leicester Square, London Dungeon, Madame Taussaud's og Kensington Palace er også klart et besøg værd smiley


  • #7   5. feb 2014 Tak for alle jeres svar! Det hjælper:-)
    Vi går helt klart efter at bo centralt, så man ikke skal bruge meget tid på transport. Vi har overvejet Ryanair, men da vi enten skal flyve fra Aalborg eller København, dur det ikke da Ryanair flyver fra Århus desværre.. Så vi overvejer Norwegian meget, da det ser ud til at være det 2. billigste??
    Mht. til hotelpris, hvad er så en fair pris?? Vi skal have 4-5 overnatninger og vi er villige til at betale 4-5 tusinde, synes jeg kan finde mange fine hoteller i den prisklasse??
    -Og var i 8. klasse ude at se de mest berømte turistattraktioner, har dog hørt at man bare må i teateret når man er derovre??
    Og så må jeg vist have fat i en god guidebog! smiley


  • #8   5. feb 2014 Jeg flyver stort set altid med Easyjet til London, ellers Norwegian smiley

    Gud ja teatret, hvordan kunne jeg glemme det?! War Horse er mere end fantastisk.


  • #9   5. feb 2014 Elliot & Regitze:: Ved du hvor Easyjet flyver fra?
    Og mener du War Horse, altså filmen, i teater udgave?? smiley


  • #10   5. feb 2014 Du kan komme ind og se de kongelige stalde, har jeg ikke selv været endnu, men vil helt sikkert gøre det en dag. Musical er et must, les miz er absolut fantastisk. Let it be er også udemærket. Har ikke fået set flere endnu. Primark er fantastisk til billig shopping. Tage jordnødder med til hydepark og fodrer egern.
    Af spisesteder er der Zizzi, Bella Italia, TGI fridays(bedste burger i byen), Strada, Chiquitos som jeg helt klart kan anbefale, og selvfølgelig Nando's hvor jeg selv arbejder;P
    Hvis du har nogle spørgsmål så spørg endelig løs(:


  • #11   5. feb 2014 Sara: Hvor ligger de kongelige stalde? Arbejder du i London?? Hvis ja, kender du så nogle gode hoteller centralt i byen? smiley

  • #12   5. feb 2014 Har set en masse musicals, men vil anbefale mine to favoritter: Phantom of the Opera eller Wicked. Helt klart værd at gå i teatret for smiley Jeg boede sammen med min veninde nær Lancaster Cate, det lå ikke helt inde i byen, men stort set alle linjer af subwayen gik dertil og det var nemt at komme frem og tilbage, selvom der var et lille stykke at gå fra stationen til hotellet. Kan godt linke til hotellet, hvis det er smiley Tror vi gav et par tusinde for 3 nætter, men kan ikke helt huske det smiley

  • #13   5. feb 2014 Da jeg var derover var inde og se de kongelige stalde og det var helt klart det værd! smiley

  • #14   5. feb 2014 * Joseph *: Du må meget gerne sende et link! smiley


  • #15   5. feb 2014 http://www.visitlondon.com/things-to-do/place/478563-royal-mews
    Har før boet på Tune, har fire hoteller i London. Var rent og pænt dog lidt småt, men der var hvad der skulle være.


  • #16   5. feb 2014 London er en dejlig by.. Har været der maaaange gange, da jeg både har venner og kæreste derovre, så jeg har mest boet privat, men var derovre med min mor og der boede vi på Plaza tæt ved waterloo station, med udsigt til Big Ben smiley

  • #17   5. feb 2014 Øv, har fundet linket, men der står på deres hjemmeside at de er ved at modernisere og først åbner til september. Det er jeg virkelig ked af, det er ellers et super godt hotel der ikke koster en formue.

  • #18   5. feb 2014 Jeg kan selvfølgelig ikke huske hvad hotellet hedder, men da jeg var der, boede vi 100 meter fra Tuben, og næsten alle tog kørte dertil. Det var så let! Vi gav 2800 for 3-4 nætter

  • #19   5. feb 2014 SÅDAN! jeg fandt navnet på hotellet. Alhambra Hotel.

  • #20   5. feb 2014 Har også boet på Alhambra sammen med en veninde smiley

  • #21   5. feb 2014 *Melanie Divine*: Er Plaza som du snakker om, dette hotel? (link fjernet)
    Og hvor ligger det i prisklasse? Synes nemlig det ser rimelig dyrt ud smiley


  • #22   5. feb 2014 Ja, det skulle meget gerne være det smiley Normalt er det halvdyrt, men vi fik et godt tilbud..

Kommentér på:
London!??

Annonce