{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

anonymkkk K
anonymkkk K
Tilmeldt:
20. dec 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 17

Et svært valg {{forumTopicSubject}}

Hej hg..

Jeg skal vælge mellem de her to parter, men jeg er virkelig usikker på transporten! Skriver lige lidt om. Hvert sted. smiley :

Det ene sted er ude hos et familiemedlem som har mange heste. Jeg kan få en hest som nærmest min egen og der er ikke langt hen til et ridehus. Det er ridning på hestenes præmisser, lige netop det jeg gerne vil. Men.. Der er ikke et sted jeg sådan kan cykle hen, og jeg er afhænlig af busser. Men bussen er et stykke væk, og jeg vil gerne cykle eller gå, men der er ingen lys og bilerne ser sig ikke for, så jeg må ikke cykle der. Min mor hhar sagt hun gerne vil køre den ene vej og ejeren vil også gerne køre den ene vej. Jeg må komme så tit jeg vil.

Også er der en hest ude på den nærmeste rideskole, som jeg også har fået tilbudt. Men det er ikke særligt hestevenligt der, og så koster det også 900, hvorimod det andet sted intet koster udover kørsel. Også må jeg omme 3 dage her. Ja, i tænker sikkert at set er rigtig nemt valg, men her ( ud til rideskolen) jan jeg cykle ud ( 8 km) er der nogle andre der har erfaring med heste der er langt væk? Det ligger 20 min. Kørsel væk i bil.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et svært valg
Kommentér på:
Et svært valg

Annonce