{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hårpleje hjælp
  • #1   9. feb 2014 Kigger lige med smiley

  • #2   9. feb 2014 Brug en god hårkur en gang om ugen, og gerne en uden ingredienser der ender på Cone.
    Mener også D-vitamin skulle være godt.
    Og, argan oil er riiiigtig godt smiley


  • #3   9. feb 2014 Ved ikke, hvordan du kan få det til at vokse. Det er vel bare at vente..... Men jeg kan anbefale TREsemmé shampoo og balsam.
    Jeg har den sidste halvanden måned brugt deres shampoo og balsam (de to, der hører sammen, hvor shampooen er sort og balsam er hvid.) Det har hjulpet mit hår til at blive virkelig dejligt og mere livligt. Det virker virkelig godt..... smiley Og så var det endda billigt. Det kostede vist 30-40 kr. for en pakke med både balsam og shampoo i. Men det var så også i tyskland! smiley


  • #4   9. feb 2014 - ok, så opdagede jeg lige, at de alle er sorte og hvide.. Hm, det er den her "serie" jeg mener:
    http://queenbeecoupons.com/wp-content/upload/2013/11/TRESemme-shampoo-conditioner-coupon.png


  • #5   9. feb 2014 Spis laks! Det skulle få håret til at gro smiley
    Jeg har hørt noget om at det vokser mere hvis det ikke er sat op, jeg ved dog ikke om det passer. Og ellers så bare plej det og få klippet spidser regelmæssigt smiley


  • #6   9. feb 2014 Det altså en myte at sku få det klippet regelmæssigt for at det sku vokse hurtigere.
    Jeg får kun mit klippet hvis spidserne er meget meget slidte.
    Så vil forslå du kun klipper det når det virkelig trænger smiley


  • #7   9. feb 2014 Jeg har hørt at man skal klippes ca. hver 3 måned, men du kan sagtens gå længere, dog er det bedst at blive klippet når ens spidser begynder at været slidt.

    Men jeg bruger shampoo med keratin, hvilket er noget ens hår selv producere. Jeg bruger det så fordi mit har vildt slidt.

    Men ellers, brug en hårkur 1-2 gange om ugen og hold håret sundt smiley


  • #8   9. feb 2014 Du kan få nogen piller der hedder Silica. (Tror jeg nok..)
    Men for guds skyld aldrig køb TREsemmé eller Matas shampoo/balsam. De putter noget i deres produkter, så dit hår føles blødere. Men i længden skader det meget, så dit hår knækker. Jeg mener at det er silicone. (er ikke ikke helt sikker). Men det er de ikke ALTID tvunget til at skrive det bag på flasken, af en eller anden grund.. smiley

    Aner ikke om det passer, men det siger begge mine frisør..


  • #9   10. feb 2014 Puha man ska passe på med Silica..
    Der rigtig mange der får hår.. ja andre steder som man ikke burde have smiley


  • M B S
    M B S Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 77
    #10   10. feb 2014 Klipning af hår dutter ikke, det er ren fiktion smiley

    Silikonefri shampoo og balsam er super godt for håret, TREsemmé har også en siliconefri verson af shampoo og balsam, den fungere udemærket for mig smiley

    Udover det kan jeg anbefale denne balsam spray (link fjernet)

    Generelt er Indola et rigtig lækkert mærke, især deres hydrate serie smiley


  • #12   11. feb 2014 mange tak for alle jeres gode svar de har virkelig gjort mig klogere smiley

    (lige en hurtig ting vente ikke en magisk kur som fik håret til at vokse men bare plejeråd fordi mit hår bliver hurtigt slidt og sådan smiley )


Kommentér på:
hårpleje hjælp

Annonce