{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

Anbefaling af computer! {{forumTopicSubject}}

Hey peepz!

Jeg står og er på udkig efter en ny computer, da min er ved at have nogle lidt sjove idéer, og til tider giver mig lyst til at kyle den ud af vinduet... v.v

Jeg har en lille smule krav, men der er kun ét krav som skal overholdes:
Det skal ikke være Apple!
Hvorfor? Fordi jeg ikke orker at dimsen ikke vil kommunikere med min telefon, at der er programmer den ikke kan få, styresystemet generelt, og de tårnhøje priser som slet ikke hænger sammen med ydeevnen smiley
Lad gerne værre med at tage det op til diskussion med mig, for det kommer der intet ud af.. Respekter gerne min holdning ^^

I det store hele, er jeg bare på udkig efter inspiration, da jeg absolut intet aner om computere...
Leder efter en stabil pc, der er nem at have med rundt, og kan holde til skolearbejde, og dagligdagssurfen på nettet - totalt standart ting! n.n
Meget gerne en 13'', men ikke et krav.

Hvad har i gode erfaringer med? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefaling af computer!
  • #2   6. mar 2014 Du ved godt du bare kan køre windows på en Apple ikke sandt? Og det er ike min intention at stille spørgsmål ved din holdning, men personligt så synes jeg absolut der er sammenhæng mellem ydeevne, kvalitet og pris på Apples produkter smiley

    Hvis du skal vælge andet er det lidt vigtigt at vide hvad den skal bruges til før man kan vejlede dig korrekt ;).


  • #3   6. mar 2014 Prøv at tage ud til forskellige forretninger (metro, elgiganten eller hvad de nu hedder) og se hvilket udvalg de har. Der er sikkert også folk som kan vejlede dig der ude smiley

  • #5   6. mar 2014 Jeg har også lige købt ny pc i december og jeg havde mange krav her var mine krav og hvad jeg fandt:

    1) Den skal kunne køre sims
    2) Den skal ikke veje for meget
    3) ikke for stor til at have i tasken
    4) Rimelig pris
    5) skal kunne bruges i skolen
    6) det skulle være windows 8
    7) Lyden skal være god kvalitet
    8) det skulle være LED skærm så jeg ikke fik ondt i øjnene

    Det var mine krav.
    Jeg købte mig en Lenovo B590
    Modelnavn: 6274
    (andet info kan gives)

    den er 15,3" skærm og er er let at have med at gøre den har massere plads meget flexible ekstremt hurtig til alt (også starte op og slukke)

    Den gav jeg 2500 for + 1 års ekstra garanti til 1000 kr. + forsendelse. Men lige meget hvad er der 2 års garanti på så det ekstra år er ikke vigtigt.

    Så 2500 kr fik jeg min drømme computer.


    Min kæreste er dog lidt af en gamer, og han købte sig en asus, jeg syntes dog den er stor, tung, lidt klodset, men virkelig hurtig god grafik (dog windows 7) Men virkelig god hvis man spiller spil men jeg syntes den er for tung at have med i skole. Den gav han 7500 kr. for og har haft den i 4 år og den virker stadig uden en skramme og er ikke blevet langsom endnu.


    Den sidste:

    Min far ville have kvalitet og han spiller ikke spil, det var kun arbejde og hverdagsbrug. Han købte en sony vaieo (staves) den er 15" skærm den har diskdrev så du kan se film eller andet på den.

    Virkelig lækker computer, men den koster mellem 5-7000 kr. Men virkelig alle pengene værd, den har så god ydeevne og er bare super god til at have med dig rundt den er en fin størrelse og vejer ikke ret meget !


    Det er de 3 jeg vil anbefale lidt forskelligt men så kan du se om det var noget for dig. Der kan evt. komme mere info hvis du ønsker det ! smiley


    Jeg havde det også med jeg ikke ville have apple så kan odt forstå dig det virkelig dyrt i forhold til det produkt du modtager ! smiley


  • #6   6. mar 2014 Jeg har en HP, de plejer at være gode holdbare smiley

  • #7   6. mar 2014 Toshiba kan virkelig anbefales eller acer..

  • #9   6. mar 2014 Har en Lenovo thinkpad (et eller andet i den stil) tror det er en 12" ??

  • #10   6. mar 2014 Anja A: det er det mærke jeg mener ja men er du sikker på vi snakker den samme model ? smiley
    Min fars kan nemlig godt alle de ting og den vejer intet og er virkelig hurtig smiley

    Men jeg kan i hvert fald sige at du skal holde dig væk fra: Packard bell de virkelig dårlige ! smiley


  • Simone E
    Simone E Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 42
    #11   6. mar 2014 Lad være med at købe en Asus, jeg har en, og den er så tung og stor og klodset og LANGSOM, at jeg stort set kun bruger den til skolearbejde, og ved hver en lejlighed jeg får, bruger jeg min kærestes HP i stedet!

  • #13   6. mar 2014 sådan en smiley

    profilbillede
  • #15   6. mar 2014 Den er i hvert fald virkelig god ! smiley

  • #16   6. mar 2014 Jeg er rigtig glad for min samsung, med windows 8 smiley

  • #17   6. mar 2014 Min søster har en lille fjerlet asus på 11" med touch skærm, hun er mega glad for den, tilgengæld er den ikke særligt hurtig xD! Vi gav omkring 2800+fragt for den :P!
    Har selv en ældre samsung bærbar af de mere hæftige typer, der har været brugt itl spil, og pt. 'kun' er min skolebærbare, en anelse tung til de arbejde, meeen! Og så har jeg en 'hjemmebygget' stationær til 8000 herhjemme, der kan ALT. Næsten da xD! Skide hurtig, lækker grafik og ydeevne, mums, jeg elsker den xD
    Må ærklære mig enig i din apple modstand, lækre computere, men du kan altså få en med windoes der er en hel del bedre til samme pris :P!

    Hvis du gerne vil have en hurtig computer, så sørg for at den har SSD-disk, i stedet for harddisk, det gør computeren en hel del hurtigere, og gør at den ikke bliver varm lige så hurtigt. Til gengæld er den en del dyre ;3


Kommentér på:
Anbefaling af computer!

Annonce