{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
21.802 visninger | Oprettet:

Konsekvenser til kæresten? (S p eller k) {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er det sådan at når mig og min kæreste ikke ved hvad vi skal skrive om så ender det tit med 's p eller k', og jeg kan aldrig finde på noget til 'k' - som han vælger ret tit. Så jeg ville lige høre om i er mere kreative oppe i hovedet end mig til den slags, for mangler nemlig en masse konsekvenser til ham smiley
Help me smiley
Det må være inde for alle kategorier, det lige meget hvad det er under(Han er 16, hvis det kunne bringe nogle tanker frem smiley )
Tak på forhånd smiley

- Nikita


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konsekvenser til kæresten? (S p eller k)
  • #1   12. mar 2014 Hvorfor skrive sammen, hvis der ikke er noget at skrive om?

  • #2   12. mar 2014 Du ved jo ikke om han gøre det nå det er over mobilen.. Og sys det virker ret underligt og leje S P eller K
    I kan jo bare lade være med og skrive sammen hvis i ikke har noget og snakke om


  • #3   12. mar 2014 Enig med Cille - og Camilla smiley

  • #4   12. mar 2014 Jeg tænker lidt på .... hvad er ideen med k, hvis I kun leger det, når I skriver? Så kan man jo ikke se, om konsekvensen overhovedet bliver gjort?

  • #5   12. mar 2014 Camilla var lidt hurtigere end mig! smiley

  • #6   12. mar 2014 Vi ser hinanden et par gange om måneden, og vil nok nogle gange gerne skrive i mere end 5-10 minutter.. Og det kan jo blive lidt svært hvis man mangler et emne.
    Og hvis vi leger 's p eller k' plejer det at være sådan at vi gør tingene næste gang vi er sammen, eller beder hinanden om at filme når det bliver gjort.


  • #7   12. mar 2014 Ung kærlighed er bare skøn. Han kan g.eks købe blomster til dig eller bind. Hader drenge

  • #8   12. mar 2014 Bind og tamponer - ultimativ kæreste test.
    Udover en tur i ikea! smiley


  • #9   12. mar 2014 Bind og tamponer, haha genialt smiley

  • #10   12. mar 2014 Personligt synes jeg, for at være helt ærlig, at det er en barnlig leg. Hvis man har noget man gerne vil vide, så spørg. Det skal man da ikke gøre gennem en leg. Så kan ikke lige komme op med nogle ting. Skriv sammen om jeres dag, eller ting der er sket, og hvis i ikke har noget at skrive om, så lad være! Ellers bliver det en tvungen samtale hvor man bare skal have noget at snakke om, og det føles altså ikke naturligt smiley

  • #11   12. mar 2014 s p eller k til ens kæreste? Burde man ikke kende alt til hinanden i forvejen som kærester? smiley

  • #12   12. mar 2014 Fünke - hvad skader det dig, ved at de hygger sig med at lege s-p-eller k? Hvis de hygger sig med det, jamen så lad dem dog det!
    Pigen spurgte bare om folk havde en idé til en konsekvens, og ikke hvad folks holdning til at de legede det over mobilen var.


  • #13   12. mar 2014 Altså det behøver heller ikke være fordi der er noget man vil vide om hinanden, sådan seriøse ting, det kan jo også sagtens bare være lidt for sjov?

    *DD*: Vi har ikke engang kendt hinanden i 9 måneder, og vi har været sammen i lidt over 8 af dem, så der er stadig en masse vi ikke ved om hinanden endnu smiley

    Christina H: Tak fordi du fatter hvad meningen med emnet er :)))))


  • #14   12. mar 2014 Er det ikke lidt underligt og meget hurtigt at blive kærester efter ikke engang en måned ?

  • #15   12. mar 2014 8 måneder? Muligt jeg er gammeldags men vil da mene man bør vide alt hvad der er vigtigt at vide inden for sådan en tid.

    Men okay jeg skal ikke kunne tale for andre forhold end mine smiley


  • #16   12. mar 2014 Bidloese M: Jo lidt, men nu har det holdt i lidt over 8 måneder, så helt dumt var det vel ikke?

  • #17   12. mar 2014 Madsen

    Jeg kom også sammen med min i en alder af 14 og 15 efter 4 weekender hvor vi sås. Så muligt er det. Men mærkeligt, jo det syntes jeg enda selv, jeg var også den desperate type der troede jeg skulle dø uden kærester hvis man ikke sagde ja med det samme smiley


  • #18   12. mar 2014 Hmmm... kan også være jeg er langsom. Jeg var bedste venner med min kæreste i mere end et år, inden vi blev kærester.

  • #19   12. mar 2014 Jamen hvis man ikke har noget at skrive om, hvorfor så skrive sammen? Endnu en gang! Det er da mærkeligt og latterligt i mit hovede. Hvis der ikke er noget at snakke/skrive om, hvorfor så være kærester o.0

  • #20   12. mar 2014 Jeg synes ikke det betyder, at man ikke skal være kærester, bare fordi man ikke har noget at skrive om. Sådan er det da også med mine veninder. Vi skriver da bare sammen, når der sker noget, eller når vi har lyst til det. Jeg synes bare det er lidt umodent at gøre, så jeg ville blot lufte min mening for, hvad jeg selv ville gøre, i stedet for at tvinge begge to ud i en "leg", som egentlig bare kører fordi man føler sig tvunget til at skulle skrive sammen hele tiden smiley

  • #21   12. mar 2014 Cille CIBO - sådan er vi allesammen jo HELDIGVIS forskellige… Det kan da umuligt gå ud over dig at de to hygger sig med det. Bare fordi du mener tingene skal være på en bestemt måde - er det ikke ens betydning med at alle andre skal have det på samme måde.
    Så rolig nu.
    Lad dem nu hygge sig med det - det er jo ikke ligefrem fordi de er ved at planlægge et mord.


  • #22   12. mar 2014 Hvad blev der egentlig af at tage sig af det emnet egentlig handler om? Jeg ville ikke høre folks mening om vores måde at føre en samtale på, men jeres idéer til hvad jeg kunne bruge i dem...

    Cille: Er det så også sådan hvis man bare er venner? Hvis man ikke har noget at skrive/snakke om, hvorfor så være venner? Det da logisk, det kan jeg godt se..

    Fünke: Man er ikke tvunget til at skrive sammen? Hvis man ikke gider kan man jo ligesom bare sige nej? Og hvis man ikke ser hinanden mere end et par dage om måneden så tror jeg også gerne man vil skrive i mere end 5 min.


  • #23   12. mar 2014 Nikita T - i bund og grund tror jeg det er fordi visse personer er lidt små misundelig på at i har et forhold hvor i kan hygge jer med små lege over sms beskeder smiley
    Så vær du nu bare glad for det, og så skidt pyt med andres mening!


  • #24   12. mar 2014 Cille

    lol så må jeg hellere slå op med min forlovede efter snart 4,5 år. For vi har sku ikke noget at tale om 24 / 7. Vi kan enda bruge en hel dag på ikke at at ses eller tale sammen.

    Og det selvom vi bor over 300 km fra hinanden.


  • #25   12. mar 2014 Heheh jeg få min mand sådan et par gange i byen 1-2 måneder efter første gang begyndte vi så og ses og 2-3 uger var vi kærester.. SÅ tja...?? kan vel være ligemeget hvor meget man kendte hinanden før.. Vi er gift nu og har barn sammen =)
    just saying

    I kan ikke komentere på sådan noget..


    Men tænker hvordan kan det være i ikke har noget og skrive om?? Altså jeg kan da skrive med min veninde næsten hele dagen uden vi mangler emne vi snakker bare om hvad vi laver. og tja løst og godt.


  • #26   12. mar 2014 Jeg vil igen sige, at jeg blot lufter min mening over, hvad jeg selv opfatter det som, men det kan jo sagtens stadig være, at i hygger jer med det over sms. Jeg har bare selv prøvet hvor uudholdeligt det er at skulle holde samtalen kørende når der egentlig ikke var noget at snakke om, og at begynde på en leg fordi man vil holde samtalen kørende føler jeg ikke er behageligt fordi man kun skriver med hinanden for at få følelsen af, at man skriver meget med hinanden smiley men igen, det er hvordan jeg opfatter det, så selvfølgelig kommenterer jeg på det, når jeg ikke synes det er optimalt. Jeg synes det skal føles naturligt, og det synes jeg ikke sådanne lege gør, men det kan jo stadig være, at i to synes det føles naturligt at starte på at lege s, p eller k.Jeg kan godt lide at være fjollet og jeg kan godt lide at det hele ikke skal være så fint, men det har vi også alle forskellige meninger omkring smiley

  • #27   12. mar 2014 Fünke: men hvem spurgte egentlig om hvad du opfatter det som? Det eneste hun vil er at få nogle ideer til konsekvenser smiley

  • #28   12. mar 2014 8 måneder og i har ikke noget at snakke om samt kender stadig ikke hinanden fuldstændig? Jeg kunne allerede efter 3 måneder se hvad min kæreste tænkte på. De første 3-5 måneder er de måneder man bruger på at være nyforelskede og lære hinanden at kende i smiley

  • #29   12. mar 2014 Jeg sidder og læser alle jeres svar igennem. Nøj hvor jeg kommer til at smile ved nogle af dem smiley
    Jeg har en meget speciel kæreste her, jeg snakker utroligt meget med ham, men han siger næsten aldrig noget. Vi kan ikke skrive sammen, det ville nok gå galt, han har prøvet det. Det resulteret i en meget ødelagt iphone -.-'
    Hmm, hvis jeg skulle sige en konsekvens ville det nok også være den der kom længere oppe, eller ret og sagt det eneste forslag smiley Få ham til at købe bind/tamponer smiley Ville være ret sjovt at skulle se hans ansigts udtryk ved kassen XD

    For resten er min kæreste min dejlige pony dreng XD Meget nemmere end alle dem der er af samme race som mig smiley


  • #30   12. mar 2014 Jeg har lige sendt min kæreste (gennem 7+ år) en sms med teksten "S P eller K?" i ren og skær trods over de finker der ikke kan rumme en 14årigs (første?) kærlighed....... smiley God aften!

  • #31   12. mar 2014 Utroligt hvad folk synes de skal diktere og slå ned på.
    Man kan ikke forvente at folk skal opføre sig mere modent end hvad der er alderssvarende - og slet ikke når det handler om børn. smiley


  • #32   12. mar 2014 Haha 'finker' fordi man spørger om man ikke brude kende alt til ens egen kæreste, rent og skær interesse spørgsmål.

    Men okay igen, så må mit forhold som 14 og 15 årig bare have været anderledes en nutidens forhold og fred være med det, i det mindste svarede TS pænt smiley


  • #33   12. mar 2014 DayDreamer - du kunne jo også prøve at læse mit "finker" med det blink i øjet det var tiltænkt (og i øvrigt konkret indsat efterfølgende).. smiley

  • #34   13. mar 2014 Ada, nej, hun har ikke spurgt hvad jeg synes, men jeg synes jeg var nødt til at forklare mig, og det kunne jeg jo indlysende nok kun ved at forklare, at det blot var sådan som jeg opfattede det, og at det ikke var for at losse ud efter hende smiley

  • Simone E
    Simone E Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 42
    #35   13. mar 2014 Hold kæft hvor jeg ærger mig over at folk blander sig i andres forhold.
    Havde en veninde der hele tiden skulle kommentere på min kærestes og mit forhold, fordi vi åbenbart er "for meget" sammen, og gæt hvad, hun er tilfældigvis ikke sammen med sin egen kæreste længere, mens jeg stadig er sammen med min smiley
    Så jeg vil mene man bare burde passe sit eget forhold og stoppe med at spille klog på andres, for alle mennesker er forskellige, heldigvis smiley


  • #36   13. mar 2014 Fünke: hvorfor følte du at du bare lige skulle sige at du synes det lyder som en "barnlig leg" og en "tvungen samtale" og at du godt kunne lide når noget er "fjollet"? TS ville ikke hører hvad i mente om hendes forhold til sin kæreste, og hvad i mente om s, p eller k, hun ville få ideer til hvilke konsekvenser hun skulle give sin kæreste, så jeg synes godt nok det er mærkeligt at folk har sådan en trang til at give deres mening om TS og hendes kærestes forhold, kan man ikke holde noget som helst for sig selv her på hg eller hvad?
    Og hvis du ikke vil losse ud efter hende, så lad være med at skrive at hun og hendes kæreste er barnlige og er i en tvungen samtale, istedet kunne du jo svarer på det oprindelige spørgsmål smiley

    TS: jeg er ikke god til det med konsekvenser, men vil tænke over nogle smiley


  • #37   13. mar 2014 Jeg sagde det egentlig bare fordi jeg gerne ville forsvare mig selv. Ingen har bedt om min mening omkring forholdet, og jeg kommentere også blot på sms'erne, men hvis man vender den, så kommenterer du jo også på mig i stedet for blot at svare på spørgsmålet smiley Men så vil jeg bare slutte med at sige at nej, jeg har ikke nogle forslag til konsekvenser, desværre.

  • #38   13. mar 2014 Fünke: ja det kan man jo sige smiley Hav en god dag!

  • #39   13. mar 2014 Ang. det at man åbenbart SKAL være venner med sin kæreste i laaaang tid inden man bliver kærester, så kendte jeg ikke min kæreste længere end ca 3 uger inden vi blev kærester.

    Vi mødtes i byen. Han skulle spille koncert og jeg solgte merch for en kammerat (Ham der arrangerer festerner). Manden er brite og bor i England og er 10 år ældre end mig Vi ses en gang om måneden og har har været sammen i lidt over 2½ år and still going strong, så det er da noget værre pjat.

    Anypoo... TS, hvis i ikke har noget at skrive om, så lad være med at skrive smiley Man behøver ikke snakke sammen hele tiden når man er kærester. Jeg snakker ikke med min kæreste ret meget om dagen smiley


  • #40   17. mar 2014 Åh ja ung kærlighed, mærkelige (og umodne?) vaner og så spørger man på HG? smiley

    ... Jeg henter popcornene smiley


  • #41   17. mar 2014 Jeg har allerede popkorn fremme, mums siger jeg bare smiley

  • #42   17. mar 2014 I er.. 4 dage bagud... smiley

  • #43   17. mar 2014 Ja. Ahah.... Men jeg spiste popcorn på det tidspunkt så ville lige dele min fantastiske oplevelse ^^

  • #44   27. mar 2014 Bidløse Madsen jeg kender da nogen der blev kærester og de havde ikke engang kendt hinanden i et døgn smiley

Kommentér på:
Konsekvenser til kæresten? (S p eller k)

Annonce