{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Interesse for Secondhand RIDEUDSTYR - Sjælland. {{forumTopicSubject}}

Der er jo et stort marked for brugt rideudstyr efterhånden, og rigtig mange handler det men så igen, så skal man betale porto og kan ikke se tingene inden.

Derfor tænkte jeg! Kunne der være en interesse for et second hand arrangement for rideudstyr på sjælland?

Der er rigtig mange der har meget udstyr til salg, og pænt udstyr men har selv erfaring med at mange springer fra fordi at det er for dyrt at sende. Og det er jo mega ærligt, så ligger man inde med alt muligt man ikke kan komme af med.

Tænker det er noget med at man måske giver 100 kr for en "stand" og så er der gratis indgang. Det kræver jo en hal eller noget alt efter interessen.

Det kræver jo noget at arrangere, så derfor spørger jeg lige til interessen for et evt. arrangement.

Er der nogle der ude der kunne være interesseret i evt. at deltage som stander eller besøgende?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Interesse for Secondhand RIDEUDSTYR - Sjælland.
  • #1   18. mar 2014 Ville da helt klart komme som besøgende! Og hvis det er efter juli kunne jeg muligvis hjælpe til smiley

  • #3   18. mar 2014 Roskilde rideklub mener Jeg det er, afholder et brugt udstyrs marked en gang om øret med gratis stand smiley det syntes jeg er super fedt, og fik meget ud af at være der både som person men også stand sidste år.

  • #4   18. mar 2014 Eifos - men skulle man så være medlem af ridelklubben? smiley

  • #5   28. mar 2014 Jeg syntes det er en god ide og har selv deltaget ved loppemarkeder med rideudstyr et par gange, men må indrømme at jeg syntes 100 kr er for meget for en stand. Har oftest set at den enten er gratis eller koster 20-30 kr for en stand. Ville ikke selv deltage hvis det kostede 100 kr. Kan godt se problematikken hvis man skal ud og leje en hal, men det tror jeg nu heller ikke ernødvendigt, da flere steder ser det som en god reklame af være med til at afholde sådan et arrangement smiley

Kommentér på:
Interesse for Secondhand RIDEUDSTYR - Sjælland.

Annonce