{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.520 visninger | Oprettet:

Sende sms forkert. -.-' {{forumTopicSubject}}

Kender i det der når man kommer til at sende en meget meget uheldig sms forkert? smiley Jeg kom lige til at sende en sms til min far, en sms der var ment til min flirt, PINLIGT!!

Og fornylig skrev jeg også, en sød lang godnatbesked alla "du må sove rigtig godt søde! jeg savner dig utrolig meget!" Til min mandlige chef!!! Jeg kunne dø der, han var heldigvis sjov og skrev tilbage, du må da også sove godt. smiley

Æv altså er det noget i kender?? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sende sms forkert. -.-'
  • #1   26. mar 2014 Hahaha, jeg kender det aaaalt for godt. Det er virkelig så pinligt...

  • #3   26. mar 2014 Hehe, jeg tror ikke jeg selv har sendt sådan en, men jeg har modtaget nogle :o)

  • #4   26. mar 2014 Ahaha, kender det alt for godt! smiley

  • #5   26. mar 2014 Jeg havde lige snakket i telefon med en veninde som jeg var blevet ret uvenner med, og så ville jeg skrive til min anden veninde at hun var blevet sur på mig osv...

    Den sms fik min veninde bare ikke... Det gjorde hende jeg blev uvenner med.

    Jep - så blev vi rigtig uvenner. (vi er dog rigtig gode venner idag.)


  • #8   26. mar 2014 SOF:
    HAHAHAHAHAHAHA! PRICELESS! smiley


  • #10   26. mar 2014 Man kan forsøge sig med at skynde sig at sætte mobilen på flytilstand og så slette beskeden, så kan man måske redde det

  • #11   26. mar 2014 Har ikke sendt eller modtaget nogle uheldige beskeder, så vidt jeg kan huske, men har oplevet to personer har indtalt en besked (har 'heldigvis' ikke kunne tage min mobil der, så den gik på svar)
    1. gang var i 6-7. klasse hvor en mand lagde en besked om, at han ville høre om jeg havde lyst til at komme ind til casting som læge til en af 'Klovn's fremtidige programmer smiley Det var self. forkert nummer, men overvejede alligevel lidt at ringe tilbage og sige 'jep, jeg er på hvor og hvornår skal jeg dukke op?' xD

    2. gang har været i 8. klasse tror jeg, hvor en kvinde indtaler en besked til en person ved navn Jens (og det var jo så også forkert nummer, eftersom hun ringede til mig). Hun forklarer at hun har tænkt rigtig meget på ham de sidste par dage, og at hun håber de snart skulle ses igen. Altså virkelig bare sådan noget sukkersødt noget, det var ret sjovt smiley - men det må have været utrolig pinligt for dem bagefter smiley


  • #12   26. mar 2014 Åh Gud ja... Alt for godt smiley
    Føler ligesom bare jeg kunne grave mig ned i et meget mørkt og dybt hul xD


  • #13   26. mar 2014 Det er SÅ pinligt sådan noget smiley

  • #15   26. mar 2014 Sof: Ha ha smiley

  • #16   26. mar 2014 Da jeg var 13 år havde jeg en dag et kæmpe skænderi med min mor og fik så ikke lov til at tage ud til min veninde den aften.. Jeg var rigtig børnesur og ville sende en besked til min veninde, hvor der stod "Jeg må ikke komme i aften, min mor er en so"

    ...

    Og så kom jeg til at sende den til min mor.. Ca. 2 min. senere kom min mor ind på mit værelse og sagde "Du har 2 ugers stuearrest og nul internet. Ved du hvorfor? Fordi din mor er en so" Den bad jeg vidst selv om :b


  • #17   26. mar 2014 Jeg er tit kommet til at sende beskeder som ''Du må gerne komme og hente mig nu'' som skulle have været til min mor, men som tit har endt hos veninder og andre folk hvor det bare er desideret pinligt smiley
    Og ja så har jeg tit kommet til at ringe min søster op i lommen, mens jeg har snakket om personlige ting med mine veninder smiley smiley


  • #18   26. mar 2014 Åhh jeg havde en gang en veninde der skrev til sit nummer på Facebook med teksten "du kan jo sende en sms i stedet hvis du lyster". Jeg sender så en sms hvor jeg bare skriver "jeg lyster", i samme sekund for jeg en besked på face fra min veninde "hov 2167 til sidst, ikke 1257"ish, hvilket resulterede i at jeg kom til at sende sms'en til en vildt fremmede fyr :$

  • #20   27. mar 2014 Det er ved at være en del år siden, at jeg har sendt SMS'er den forkerte vej.
    Den ene gang var det til en veninde, om en anden veninde (intet ondt)
    Jeg endte med at rede den i land:)

    Men jeg har modtaget underlige beskeder, selv om jeg skrev, at det var forkert "adresse" så blev han ved.
    Tilsidst svarede jeg ik, så kom der ik mere der fra.
    En anden sku ha lukket nogle heste ind...?
    Jeg var lige landet fra USA og det var min extra fon, med et nr der kun var 3 der havde fået.
    Så det gjorde jeg ik så meget mere ved.
    Ingen direkte gustne, eller nasty'e beskeder, øv smiley


  • #21   27. mar 2014 jeg elsker når folk har fået forkert nummer!:D her forleden nåde jeg kun lige af tage telefonen før personen i den anden ende begyndt af skælde mig og sige "Jamen Brian forhelved hvorfor du ikke på arbejde?!!"
    HAHAHAHAHA


  • #24   27. mar 2014 Jeg har engang modtaget beskeder fra en som skulle have fat i Helle, hvilket ikke er mit navn. Og han startede med at skrive virkelig flitrende som om han bare ikke fattede at han havde fået forkert nummer. Men altså vi endte da med at skrive sammen et par dage mere ;p

  • #25   27. mar 2014 Jeg har modtaget flere beskeder som åbenbart skulle til en som hedder Simon. Både en med "Hej Simon, kommer du til fodbold idag?" Aarh, jeg hedder ikke Simon og jeg går ikke til fodbold smiley
    Og noget med at 7.a skulle have cykler med. Jeg går godt nok i 7.V på en helt anden skole men en cykeltur lyder da hyggeligt! smiley
    Jeg skulle også sende nogle billeder til Stoffer? Jeg tror der er en hel masse i den klasse som har fået forkert nummer til ham der Simon smiley


  • #26   27. mar 2014 har kun prøvet at en fra noget forsikringsværk ikke kunne forstå jeg ikke hed Dorthe (min mor ;))

    Og min mor er mange gange blevet ringet op af folk som kulle have deres bil på værksted


  • Simone E
    Simone E Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 42
    #27   27. mar 2014 På mit gamle nummer fik jeg riiiigtig mange beskeder, som skulle være til en Leon, både opkald og beskeder faktisk. Derudover fik jeg også tilbuds sms'er fra butikker og alt muligt, som også skulle have været til Leon. Nu har jeg så skiftet nummer! smiley

  • #28   27. mar 2014 Fik også engang en med "Hej smukke, kommer du til middag i aften?" En middag! Wauw, hvor er folk dog søde! smiley

    Jeg har også fået sendt mange beskeder om min mor gad hente mig til både venner og veninder, engang fik jeg sendt den til alle mine kontakter.. Uups smiley


  • #29   29. mar 2014 Jaja da.. En eller anden skrev engang "Hej Henning! Vi ses på havnen!" smiley

  • #30   29. mar 2014 tjaaa en af mine veninder havde fået scoret en af mine venner i byen... hun skulle så tidligt hjem, og ham og mig fortsatte festen... hun ville så skrive til mig at jeg skulle holde øje med han ikke gjorde noget dumt og ikke var sammen med andre.... hun sendte den så bare til ham.. smiley
    han læste beskeden og rakte mig telefonen imens han grinende sagde "den er vist til dig"


  • #31   30. mar 2014 Ja, jeg har tit fået beskeder hvor jeg efterfølgende må fortælle den ellers sikkert søde skuffede fyr, at den pige han troede han havde scoret, altså havde givet ham forkert nummer smiley

  • #32   30. mar 2014 Modtog en gang en lang besked fra min daværende veninde, om at nu havde hun været ved lægen og det var svamp hun havde, den skulle hendes kæreste vist have haft smiley
    Har vist også tit lavet den med at bagtale folk over SMS og så kommet til at sende beskeden til den omtalte person.


  • #33   31. mar 2014 Jeg får ofte beskeder fra en Bjarne Skipper der skriver på vegne af TIB (hvad fanden er TIB?) o.O
    Han indbyder mig altid til diverse middage i TIB's bådhus... what?


  • #34   31. mar 2014 Jeg har en gang sendt en besked til min lærers nummer, som jeg åbentbart havde efter en studietur. Den skulle have været til daværende kæreste og lød således:

    "uhm jeg glæder mig til at komme hjem, så vi kan ligge og putte lidt <3"

    Så fik jeg bare svaret tilbage " Det kunne da være hyggeligt smiley " smiley

    Jeg glemmer det aldrig! Det var pinligt at se ham igen til engelsk timerne dagen efter smiley


  • #35   31. mar 2014 Sara, mon ikke det er fagforbundet træ-industri-byg? smiley Det findes godt nok ikke mere, men jeg kan da huske, at min (bådebygger)far har været medlem af TIB smiley

  • #37   1. apr 2014 Katrine, det kunne være!

  • #38   2. apr 2014 Er tit blevet inviteret i byen på sms lidt komisk tror jeg har heddet lidt forskelligt, kan huske en han troede det var løgn at jeg ikke var "Kenni" smiley tog lang tid at overbevise ham smiley

    Men det mest komiske har været mine forældres fastnets nummer, der er sket mange sjove opkald til, som bl.a. folk der har bestilt dagens ret (byens grill bar havde et nummer der lignede :P) Min mor er en frisk dame så har tit taget pis på folk at de bare kan komme, maden er klar smiley

    Kan også huske da min lillebror var en 4-5 år knap nok ude af børnehaven, der fik vi en overgang en del opkald på en ung fyr der spurgte efter en Martin, tilfældigvis hedder min lillebror også Martin og en dag hvor min mor tog den og han havde spurgt efter Martin, havde min mor sagt han var kommet i seng, der grinede fyren og sagde det ikke kunne passe han allerede var gået i seng, min mor hentede min lillebror og da han med sin barnestemme sagde "Det' Martin" blev der hurtigt lagt på og ikke ringet siden smiley Normalt ringede han måske hver anden måned? smiley


  • #39   2. apr 2014 Åha ja! Hvor er jeg mange gange kommet til at sende flirtende beskeder til min underviser )-: Øvvvv..

    Men nu vi er ved den. Så har jeg formået at have tastet et forkert nr ind på en veninde og kunne ikke forstå hun aldrig svarede... Nu forstår jeg bedre.. Stakkels fyr.. Har både skrevet ting som "venter udenfor" og "er hos dig om 5" osv. Må virkelig have skræmt livet af ham...


  • #40   2. apr 2014 Mit nr. stod i min mors navn, så jeg fik ofte beskeder og opkald fra folk der ville i kontakt med hende, som forsikringsfolk, hende venner, familie, kollegaer osv. xD

    Præsten der konfirmerede mig, er mor til en af min lillebrors venner, så hun har også skrevet til mig flere gange, for at få fat i ham - det samme gjorde FDF indtil jeg gav dem hans nr. og forklarede at det var hans storesøster de havde fået fat på xD

    Jeg fik også engang en mærkelig besked fra min veninde om at min hest havde folet, hvilket er ret sært taget i betragtning af at han er en vallak. Det var så hendes mor, der havde taget hendes mobil, og ville lave sjov med mig smiley

    Det værste jeg har hørt om var dog da en af mine tidligere folkeskolelærer kom til at skrive en besked, til en af sine elever hvori der stod noget, som afgjort skulle have været sent til hans kone! Virkeligt en uheldig situation!


  • #41   28. maj 2014 Har engang prøvet at få en besked fra en mand hvor han skrev at nu havde han tjekket overvågningen og han kunne ikke se noget på den overvågning så de måtte gå videre med sagen så skrev jeg til bage du har vist skrevet forkert det må have været meget pinlig for ham for det var en butik som havde haft indbrud kender en han har mange gange prøvet at blive ringet op og høre hvad der går/gik i bio grafen idag fordi han sidste to skifte var anderledes end biografens så de ringet tit forkert Hehe der var også engang en Simon og Sofie der skrev til mig Hej mor undskyld vi ikke har skrevet noget før men Simons mobil var gået tør for strøm men vil bare lige sige at vi er kommet godt hjem
    Det må dæleme også være pinlig vandværket ringede også engang


Kommentér på:
Sende sms forkert. -.-'

Annonce