{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
123 visninger | Oprettet:

Barcelona {{forumTopicSubject}}

Hey hg'er
Jeg ville bare spørge jer om i kender nogen ting i synes jeg skal se i Barcelona. Det er fordi jeg skal til Barcelona i påske ferien. Har ikke planlagt noget så bare kom med masser af steder og ting jeg kan prøve. Hvis i kender adressen på stedet må i også meget gerne skrive den men ellers bare hvad man kan der nede.
Tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barcelona
  • #1   4. apr 2014 Tag ned til den kirke de er ved at bygge :'D Den er vildt flot, var der med skolen :'D
    Ved de også var oppe på et flot bjerg hvor der ligger et gammelt OL-stadion ..


  • #2   4. apr 2014 La sagrada familia er et must see i min bog, skal selv til Barcelona i maj og der skal vi se den igen, var også afsted i 10 så er spændt på at se hvor meget der er lavet smiley

    Ramblaen er også et must see, der er så mange lækre butikker og cafeer og hele stemningen er fantastisk, der er også et smukt mad marked på ramblaen, utrolig smuk med alle farverne fra frugt og slik smiley

    for mig er et besøg på Hard Rock Cafe for enden af ramblaen også et stort must for mig, der er så hyggeligt og lækker mad smiley

    Stranden og zoo er 2 steder jeg ikke har været endnu men skal besøge det til maj smiley

    Ellers er der også et munke kloster et godt stykke udenfor byen op på et bjerg, det er også et fedt sted, kan desværre ikke huske hvad det hed, men er for turister, det er en hel by smiley


Kommentér på:
Barcelona

Annonce