{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.313 visninger | Oprettet:

Hvor mange penge? {{forumTopicSubject}}

Hej HG! smiley

Nu er jeg en af de der blændede heste ejere der synes deres hest er 20 millioner værd, så jeg ville gerne hører jeres mening om hvad i synes min hoppe er værd (ikke pågrund af salg, kun af ren interesse).

Navn: Cypresgårdens Celina
Køn: Hoppe
Race: Trakhener/holstener
Afstamning: Celina er registreret i Grænseegnens Holstener Hesteavlsforening, og har en særdeles flot stamtavle. Celinas far er Calando V. Ff Cor de la Bryere, videre på farsiden Cottage son. Mf. Bergsturm DH 207. Celinas mor, Cypresgårdens Babet har gået M i dressur.
Højde: 156 cm i stang
Alder: 9 år


Celina er ikke brugt særlig seriøst, mest skovture og all round, hun havde stået lidt stille et halvt år pågrund af tidligere ejers manglende tid, men da hun var i dressur og spring træning viste hun allerede talent.

Hun er meget lærenem, glad og villig i træning og sød i flokken.

Hvad ville i give?

Hilsen Ada


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor mange penge?
  • #1   8. apr 2014 max 10.000kr

    Højde kritisk til spring (ikke min personlige mening)
    Kan ik det store og skal trænes..
    alt sammen "dårlige" ting..


  • #2   8. apr 2014 Hesten er nervøst anlagt, 9år og har ingen resultater. Jeg ville ikke give over 8.000. Men sød hest smiley Jeg har selv en blanding som jeg også synes er en million værd smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #3   8. apr 2014 Ud fra billederne på den profil ville jeg ikke give mere end 6000. Der skal ligges mange penge og kræfter i før den bliver en fin hest.

  • #4   8. apr 2014 6-8000 max. Dum højde, nervøst anlagt, kan ikke rigtig noget ridemæssigt og ser noget "ussel" ud. Der skal lægges mange penge og meget tid i at få den op i værdi...

  • Jannie B
    Jannie B Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #5   11. apr 2014 Hold op hvor er hun dejlig!
    Det er meget muligt at hun ikke er trænet meget endnu, men det er helt sikkert en hest med potentiale og hovedet i orden. Kender selv stutteri Cypresgården og Bent, og har før haft hest fra ham af, hvilket jeg kun kan anbefale. Jeg gav 35.00 for en 3-årig uden uddannelse, grundet dens stamtavle. Den havde samme far som Celina

    Jeg ville ikke tøve, hvis jeg kunne få dén hest til 15.000-20.000. Hendes stamtavle er utrolig fin, men jeg ville nok ikke give mere, grundet hendes uddannelsesniveau og højde da der skal ligges en del arbejde i - men sådan en hest hænger ikke på træerne! Husk, at hvis udstyr følger med, udgør det også en væsentlig værdi.

    Må man spørge hvad du har givet for hende??


  • #6   15. apr 2014 Hej alle og tak for svar!
    Jeg er noget overrasket over at folk kun vil give under 10.000kr for hende, men nu er det jo også mig der er lidt dum i priser. Jeg har været så heldig at få hende for kun 10.000kr med udstyr (sadel, trense, dækken, tæppe, underlag) og det er jeg super glad for da hun jo som du Jannie siger er Cypresgårdens som er en fin avl smiley

    Jeg er ihvertfald meget glad for prisen og hun lærer rigtig hurtigt så det er super smiley


Kommentér på:
Hvor mange penge?

Annonce