{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

En masse spørgsmål!.... {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Jeg har sådan en spørgsmåls dag, så nu får i dem direkte, og håber da i kan svare på nogen af dem!

- Hvornår får man brev, om man er kommet ind på hf? Mener det er i maj, men kan ikke helt huske det, og heller ikke hvilken dato:S

- Jeg har farvet hår i maaaange år, og vil gerne have RIGTIG langt hår.. Mit hår vokser normalt, men er der nogen, som har nogle super gode råd?! Jeg farver det ikke fra nu af, så den behøver jeg ikke få af vide:D

- Jeg bor i en lejlighed, hvor vi for lidt over et halvt år siden flyttede ind.. Der var et råddent vindue, og de fik det skiftet efter 2 mdr. Dog gik der over et halvt år, før at de tog sig sammen til at få sat vindueskarm i... Men det ligner LORT! Udover det, så var der skimmelsvamp i sådan en et udluftningshul nær loftet, det bad jeg dem behandle, men de fjernede bare det værste, og nu er det på vej igen... (Vi lufter ud hver dag). De har nu skiftet vinduer inde i stuen, da der var fyldt med skimmelsvamp i vinderne også.. De har slet ikke gjort arbejdet ordenligt heller her:/ Er der nogen steder man kan klage over sådanne ting? :s

- Hvad skal i være til karneval? smiley Og hvor hurtige er i til at blive fulde? Sidse år igen, havde jeg ikke engang drukket to sommerspy, og der blev helt sort for mine øjne og jeg blev helt svimmel og underlig.. En vagt inde i kvickley spurgte om jeg var okay, og det eneste jeg huser er, at han griner af mig, og lidt efter havde jeg det ok igen.. Det skal siges, at jeg havde fået masser vand og mad:s (frygter lidt det sker igen..).

- Jeg er ung på su, og går på hg lige pt, og skifter til hf efter sommerferien.. Er jeg den eneste, som ikke kan finde job?!:S Nogen der ved, hvor man kan søge arbejde nær Aalborg? Jeg vil gerne ud og plukke jordbær!:D


God dag til jer alle!:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En masse spørgsmål!....
Kommentér på:
En masse spørgsmål!....

Annonce