{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.321 visninger | Oprettet:

studentertøj :D {{forumTopicSubject}}

Hey kommende studenter! smiley

Inspireret af et hue emne, fik jeg lige lyst til at høre hvad folk skal have på i deres studentertid.

Jeg ved nogen har forskelligt tøj til sidste eksamen, translokation/vogntur og så deres studentergilde.
Personligt er jeg bare på jagt efter en fin hvid kjole der går til det hele smiley

Så skriv og vis endeligt hvad i skal have på, jeg er meget nysgerrig (og søger inspiration)

Tidligere studenter er selvfølgelig også velkomne til at komme med indput smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  studentertøj :D
  • #1   26. maj 2014 Som studentertøj til dimissionen, har jeg denne kjole fra Boozt: http://www.boozt.com/dk/da/vila/corsage-dress_4870414/4870423?pp=4870435&pe=4870443&group=bestsellers
    Og så nogle billige canvas sko i bordeux fra Føtex - det skal jo matche huen smiley Og jeg er absolut ikke til høje hele, især ikke efter jeg vred knæet af led smiley
    Men well, så den fine hue! smiley

    Tøjet til sidste eksamen ved jeg ikke endnu. Men absolut ikke en nedringet trøje, eller det der minder om det! Og så bliver jeg student på dimissionsdagen, så jeg skal bare lige have tøjet på derop, og så hjem og skifte til kjole smiley Det afhænger også lidt af vejret smiley

    Til vogntur/translokation.. Tja.. Praktisk tøj og sko efter vejret smiley Selvfølgelig må det gerne være pænt, men det skal sgu også være praktisk smiley Jeg er sådan en, der bliver syg bare ved at kigge på noget koldt smiley

    Min mor vil ikke holde studentergilde for mig, da jeg holdt 18 års fødselsdag i vinters. Så det bliver der ikke noget af smiley Men det går også nok smiley Skal vidst ud og spise med min mor, en af hendes veninder som jeg har kendt hele livet, og min kæreste smiley Og så får jeg en studenterhue-kage, som jeg ønsker mig! smiley


  • #2   26. maj 2014 Nu blev jeg godt nok student sidste år, men kan da godt lige give lidt inspiration alligevel.
    Til dimension og sidste eksamen havde jeg en hvid top på og en højtaljet rød nederdel med hvide prikker på. Samt et par høje røde sko!
    Til studenterkørsel havde jeg en lyserød, stropløs kjole på med hvide blomster og flade sko.
    Ooog til min studenterfest havde jeg en lækker zebra-stribet kjole og mine røde hæle på smiley
    Håber du får en fantastisk tid! smiley


Kommentér på:
studentertøj :D

Annonce