{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Mangler penge! :-/ {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!
Jeg står i den situation at jeg rigtig gerne vil have denne her lækre pony, jeg skal selv betale staldleje (2.500 om måneden) og jeg tænkte på om i kendte nogle gode jobs hvor jeg kan tjene det her om måneden, max. 2 - 3 gange om ugen da jeg jo også skal have tid til min kommende pony, plz hjælp! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mangler penge! :-/
  • #1   29. maj 2014 Gå med aviser/reklamer, arbejde i butik, rengøringsjob.

    Hvad med dyrlæge, smed, udstyr, undervisning, andre ekstra udgifter osv - betaler dine forældre det? :o)


  • #2   29. maj 2014 Det kan du tjene de fleste steder smiley det kommer selvf an på hvor gammel du er smiley hvis du er 15-16 kan du få Jobs i fx rema 100, super Brugsen osv smiley det er rigtigt svært at tjene 2500kr hvis du ikke er over 15 smiley

  • #3   29. maj 2014 Da jeg var 15 arbejde jeg i rema1000, hvor jeg tjente ca. 2500-3000 om måneden.
    jeg arbejde mandag 16-21, fredag 16-21 og lørdag 06:00-15.
    det var hårdt i weekenderne og jeg har misset mange fester på den lørdag der, men der var penge i det smiley

    Men altså de fleste jobs kan du sagtens tjene 2500 kr. om måneden også selvom du "kun" er 15. Det kræver bare man gider de der 3 gang om ugen og så at vagterne har nogle timer i sig og ikke kun er 3 timer.


  • #5   29. maj 2014 Jeg arbejder i fakta, arbejder ca 2 gange i ugen, har lige fået løn som var på 1750.
    og når jeg arbejder er det altid fra 16-21 eller 16-22


  • #7   29. maj 2014 søg i en masse supermarkeder...

    og når du så får jobbet så sørger du for at tage en masse lange søndagvagter, der er du berettiget til tillæg hele dagen, mener tillæget er halvdelen af grundlønnen


  • #8   29. maj 2014 Kunne dj ikke finde noget billigere end 2500?:)

  • #9   29. maj 2014 1. Har 100% forældre opbakning så mine forældre betaler for alt det ekstra + forsikring.
    Jeg er kun 14 år, så det er derfor der er meget krise... Det er svært at finde jobs andet end at gå med reklamer/aviser.

    jeg vil helst stå der hvor det koster 2500 men ellers må jeg finde noget billigere hvor det er nemt med transsporten, nogle gode steder der kan anbefales? smiley


  • #10   29. maj 2014 Vi ved jo ikke hvilket område du bor i. :o)

  • #11   29. maj 2014 Ballerup smiley

  • #12   29. maj 2014 Der ligger en super hyggelig privat gård i Måløv, Ballerup. Det er der hvor min part står. Mener det koster mellem 1500-2000, jeg kan ikke lige huske det. smiley
    (Ved heller ikke om der er mulighed for opstaldning pt smiley )


    Og som de andre siger, så tror jeg det er svært at tjene så mange penge som 14-årig. Du kunne evt. gå med aviser + Noget privatarbejde, som rengøring, hundeluftning, og lign. Men der er selvfølgelig en del vej endnu. smiley


  • #14   30. maj 2014 der er nogle steder hvor det koster omkring 500kr, men det er løsdrift smiley

  • #15   1. maj 2015 Altså der hvor jeg går, er der også en rideskole og der kan man hjælpe med begyndere. Så hvis du har en rideskole der hvor du er, så er du jo derude i forvejen, så kan fu jo nå både hest og arbejde smiley
    Fey gør jeg smiley


Kommentér på:
Mangler penge! :-/

Annonce