{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.506 visninger | Oprettet:

"Du er bare så pinlig mor!" {{forumTopicSubject}}

Nu trænger vi til et godt grin her i den stressede eksamenstid!

Her den anden dag var jeg ude og handle med min plejemor. Vi skal ikke have så meget og bliver derfor enige om at vi ikke behøves poser.... Det ender med at jeg står med favnen fuld af kattefoder, et par sokker på hovedet og en pose boller i munden.... Da jeg vender mig om står min gamle dansklærer og skriger af grin, hvilket starter en kædereaktion af grin i køen... Jeg tager ALDRIG med plejemor i ABC igen! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Du er bare så pinlig mor!"
  • #2   4. jun 2014 Rosalina: HAHAHAHA! smiley

  • #3   4. jun 2014 Til skole fest begynde min mor engang og danse!
    På fanøfergen var der engang to unge damer som stod og "HEJJJ" Og sendte fingerkys, så lige pludselig begynde min mor at vinke imens hun råbte: "HEJJJ SIKKE EN VELKOMST AT FÅ!!!!!" Og de der damer var lige ved at dø af grin:-O Jeg var ved at grave mig ned!
    Og hun siger ALTID de pinligste ting, er meget ligeud men alt i alt er hun en pisse god mor smiley <3 smiley <3 smiley smiley


  • #4   4. jun 2014 Min mor og jeg var for ikke så længe siden i netto, og skulle købe ind til nachos. Jeg går og leder efter chipsne, er godt stykke fra hende, da hun meget højt råber "Mie!? Har du det røde?!" ... Ja...hun mente da selvfølgelig salsa...

  • #5   4. jun 2014 Nejj, Det gjorde hun bare ikke??

  • #6   4. jun 2014 Ahahaha jo! Og hun forstod slet ikke hvad der var forkert i den sætning! Amen altså...

    Så selvom man næsten er 20, så kan mor stadig gøre en så dejligt flov (;


  • #8   4. jun 2014 Er jeg så bare den eneste der ikke har en mor som gør en pinlig berørt??

  • #9   4. jun 2014 Snøøddd! ;)

  • #11   4. jun 2014 har fundet en måde at hævne mig på alle de pinlige ting min mor har udsat mig for...

    jeg siger bare højt og tydeligt "MODER har du ......." hun synes det er mega pinligt, fordi hun mener det lyder som noget skrevet af holberg


  • #13   4. jun 2014 Carina: min bror var os med hende inde og handle en dag. Min bror (kalder): Hey mother?" En mand vender sig om og siger "kalder du hende for en morder?!" Min bror: nej MOTHER"

    Jeg skreg af grin da jeg hørte det! smiley


  • #14   4. jun 2014 Mie: det der lige der man ønsker man har Harry Potters usynlighedskappe smiley

  • #17   4. jun 2014 Min mor ville gøre alle andre pinligt berørt end lige mig... Jeg synes hun er sjov :b

    Vi skulle engang købe sko til mig da jeg var 14 år og jeg ville gerne have dem på ud af butikken, så min mor tager en enkelt sko med op for at betale... Pigen bag disken spørger undrende hvor den anden sko er og min mor siger iskoldt "Den skal du ikke bekymre dig om. Min datter har kun et ben". Den stakkels pige blev helt hvid i hovedet og min mor hylede af grin :b


  • #18   4. jun 2014 #17, hhahahahahahaha, jeg er vild med det!

  • #19   4. jun 2014 Ja jeg er jo selv mor jo... smiley Og min søn vil ikke ses sammen med os (mor eller far) hvis der er nogle større elever fra skolen smiley Han er kun 9 år (lige om lidt). Aner faktisk ikke hvorfor da jeg passer på med at ikke gøre ham pinlig berørt... Men kan huske jeg også havde det sådan med min mor men det var pga. hendes påklædning. Det er ikke noget underlig med min da jeg næsten altid går i ridetøj...
    Synes bare det er li lovligt tidligt da jeg var ca. 13 år da jeg startede på det... smiley

    Mvh TT


  • #20   6. jun 2014 For mindre end en uge siden, snakkede vi med nogen, omkring vi skulle låne deres hus, imens de var på ferie (for at passe deres dyr) og så snakkede vi om hvor vi skulle sove, og så var der så et værelse, hvor kattene altid sov hvis der var andre der sov derinde, så sagde min mor så "det skal Selma nok have så, hun kan godt lide at have nogen i sengen" og hun mente så "det skal Selma nok have så, hun kan godt lide når katten også er i sengen" (han sover altid i fodenden smiley

Kommentér på:
"Du er bare så pinlig mor!"

Annonce