{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

arrangere måned-fødselsdags overraskelse til kæresten!!! {{forumTopicSubject}}

Ok, okay, OKAY.
Jeg kan simpelthen ikke blive enig med mig selv i den her.

Den 22 har min kæreste og jeg været sammen i 4 måneder. Oven i det, har han ?? den 31. Og i forbindelse med de to skal der selvfølgelig ske noget spænende.

Her kommer første dilemma ..
Skal de to ting jeg har tænkt mig Samles på en dag, eller bredes over 2? Evt den ene på månedsdagen og Den anden på Fødselsdagen?

Derudover tænker jeg også ekstremt meget over vejret. Er det ikke lidt risky at evt sige sejltur den 22, og Ridetur den 31, i og med vejret spiller en rimelig Stor rolle i At det sku blive en succes. Sku man springe på lige så snart at vejret bliver godt igen?

Det jeg har i tankerne er en romantisk sejl tur i kanalerne rundt i København, med en lille picnic kurv.

Det andet, er en tur på hesteryg. Da begge ting er noget vi har snakket om.

Her kommer dilemma Nr 2.
Skal båden være en ro båd - eller en båd med motor? Tænker robåd for det mere romantiske, men en båd med motor er mere praktisk? Tænker bare at det jo nok Er mere praktisk, men irriterende at Sku ligge og høre på.En Motor i baggrunden konstant . Men med motor kan man jo Trodsalt veksle mellem "fart " og Stille og Roligt.

Så her kommer Et overblik....
Skal jeg sprede sejlturen og rideturen over en eller to dage? Eller Skal det være Eksempelvis ridetur også Sejltur bagefter?

Skal båden være med motor eller en robåd?

Skal det være hhv. På den 22 og 31 - mærkedagene . Eller skal det være før, i frygt for at det bliver dårligt vejr de pågældende Dage?

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
arrangere måned-fødselsdags overraskelse til kæresten!!!

Annonce