{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

Astrid V
Astrid V
Tilmeldt:
30. jun 2014
Følger: 2 Emner: 1 Svar: 3

Opstaldning i Storkøbenhavn {{forumTopicSubject}}

Hej omkring februar 2015 søger jeg opstaldning(boks) til min kommende hest nær storkøbenhavn.
Prisen skal være max 3000 kr. om måneden, med fuldpas. Der må meget meget gerne være ridehus på stedet, eller i nærheden. Foldtid er også en stor prioritet for mig så det er vigtigt at der er en del foldtid.
Skriv meget gerne hvis i kender nogle gode steder smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning i Storkøbenhavn
  • #1   17. jul 2014 Thumps up for, at du er ude i god tid! smiley

    Men for at være realistisk, tror jeg ikke at du i storkøbenhavn får meget hverken fuldpas, ridehus og især ikke foldtid for 3000.. smiley kommer an på hvor langt du vil ud smiley


  • Astrid V
    Astrid V Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 3
    #2   17. jul 2014 Okay, altså bare jeg kan komme derud på ca 45min fra centrum, med offentlig transport, så er det vel fint smiley
    Og tusind tak for svar smiley


  • Emka
    Emka Tilmeldt:
    jul 2011

    Følgere: 4 Svar: 298
    #5   17. jul 2014 Hvis du kan klare 3500 kr så er der Albertslund ridecenter. To ridehuse, udendørs bane, springbane og skov med ridestier. Det eneste man gør selv er at muge. Hestene er på fold hver dag i 6-7 timer.
    Ca 35 min fra Hovedbanegården


  • Astrid V
    Astrid V Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 3
    #6   17. jul 2014 Tusind tak for svar, har kraftigt overvejet Raagaarden smiley

  • Astrid V
    Astrid V Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 3
    #8   17. jul 2014 Hva' da?? smiley


  • #10   17. jul 2014 Alt efter hvad du er til: Copenhorses v/ Hedehusene. Se evt annonce på Heste-nettet.dk under opstaldning postnr 2640

Kommentér på:
Opstaldning i Storkøbenhavn

Annonce