{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Søger billeder! :) {{forumTopicSubject}}

Jeg søger nogen forskellige billeder som jeg må bruge til en præsentation til skolen, de vil kun blive set af max 21 mennesker, så der er intet der smiley
Jeg ville gerne have lov at prøve at tegne billederne også hvis jeg måtte? Jeg mangler helt enkelt noget at give mig til kunstnerisk smiley

Jeg skal bruge følgende billeder :
- følbilleder - føl alene, eller føl og mor sammen smiley
- hvor hesten er mellem 1 og 3 år (stadig utilredet) gerne et for hvert år smiley
- når tilridningen starter (om det er dressur, spring, osv. Er ligegyldigt, bare hvordan det hele starter op)
- efter tilridningen hvor man begynder at bygge mere på hesten og udfordre lidt mere smiley altså under videreuddannelse kan man vel kalde det smiley
- og som færdig uddannet, eller til det bedste stævne, what ever, over et spring, en dressurklasse, en skovtur, alt muligt smiley

- andre hygge billeder af hest, evt. Med rytter, hund, kat, fugl eller hvad jeres hest lige har været i nærheden af er også meget velkommende smiley

Det skal bruges i biologi til en fremvisning omkring formering fra føl til ridehest smiley
OBS - jeg har styr på min fremvisning og ønsker ikke yderligere spørgsmål omkring dette da jeg ikke er så god til at fremvise forskellige skoleting smiley

Men jeg håber i vil hjælpe med en masse billeder smiley
(Helst sæt direkte link til billederne eller sæt dem ind i en kommentar i stedet for at skrive at jeg bare kan kigge på profilen da jeg ikke gider kigge 100 profiler igennem for nogen billeder smiley det tager simpelthen for lang tid smiley )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger billeder! :)
Kommentér på:
Søger billeder! :)

Annonce