{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

fanget i et bundløst hul {{forumTopicSubject}}

Ihh altså.. Som nogen måske ved, er jeg... Hjemløs... Rodløs... Hvileløs... Hvad end, er det utroligt hårdt.

Min eks og jeg gik fra hinanden i januar, siden hen flyttede jeg hjem til mine forældre (hvilke jeg har et forfærdeligt forhold til) med mit kæreste eje Nala. Men da de selv netop havde solgt huset og måtte flytte i lejlighed uden husdyr tilladelse stod det klart, at jeg ikke kunne flytte med dem.

Jeg flyttede da med min hund i en kælder nær Køge men den var befængt så vi flyttede desværre hurtigt derfra igen.

Derefter prøvede jeg flere gange at omplacere min baby, men det var for hårdt. Heldigvis Tilbød hendes opdrættere at passe hende på ubestemt tid. Derfor er hun nu i Nordjylland. Og jeg savner hende sådan.

Derudover presses der også på fra opdrætterens side af (intet ondt mod dem. De er fantastiske mennesker ) i og med at det er lidt besværligt at holde Nala og deres hund sammen, og omkring hvor, hvornår og hvordan jeg kan komme og hente hende. Og det gør mig så ked af det, for jeg vil så gerne hente hende hjem. Men lige nu kan jeg bare slet ikke se nogen fremtid fremadrettet...

Jeg er sygemeldt hos kommunen. Men har adresse hos mine forældre. Og modtager derfor passiv uddannelseshjælp. Som kun ligger lige omkring de 2500.- og det er altså ikke ufatteligt mange penge, specielt ikke. Når man i realiteten egentlig er udeboende.

Jeg føler at jeg sidder fast i et hul, jeg kan ikke komme til flere penge, grundet jeg er syg. Jeg kan ikke finde en lejlighed for 2500.- helst under da jeg jo også skal leve for noget.
Uden en lejlighed kan jeg ikke få min hund/e hjem igen. Og jeg føler virkelig virkelig at jeg sidder FAST i et hul. Hvordan kommer jeg lige videre herfra??! Har lyst til at råbe og skrige og slå, men til ingen nytte.

Jeg er meget hos en nær ven, da jeg som sagt ikke kan være hos mine forældre. Men vi er bange for at rykke min adresse her over, da han også er sygemeldt og på passiv uddannelseshjælp.. Hvor meget mister han? Han er 29 og jeg er 20, hvis det gør nogen forskel..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fanget i et bundløst hul
Kommentér på:
fanget i et bundløst hul

Annonce