{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Springstutteri søger staldpige {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley
Da jeg gerne vil et år på stutteri og ride heste og få en masse erfaring, og udvikle mig, ville jeg høre om der var nogen af jer, der kendte til et springstutteri, som søger en staldpige. (Som må medbringe egen hest)
Da jeg kan kun finde springstutterier i Tyskland, og kun dressurstutterier i DK, er jeg lidt på bar bund. Det skal nemlig være her i DK smiley

Knus og vrinsk fra Tenna og Hudini smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Springstutteri søger staldpige
  • #2   3. nov 2014 Line: Tror ikke Lund pigerne er nogen god løsning. Charlotte bor i Tyskland og Tina i Dubai smiley

    TS: Der er da bla Ask og Kathtinelund


  • #3   3. nov 2014 Det bedste er hvis du kender nogen der har nogle kontakter.

    I Danmark er det meget svært at komme ind og arbejde på de "Store" stutterier, som fx Katrinelund og Ask. Det er folk der tager MEGET staldarbejde/sadler heste op/sadler af og som er MEGET dygtige - og de kommer stadig ikke i nærheden af at ride heste, og det er som Line Z siger, meget hårdt - og nogle gange ret uretfærdigt.

    Jeg arbejder selv for en avler, så du vil måske få mere ud af at finde nogle små stutterier/avlere eller måske en eksamineret berider, som du kan bevise dit værd overfor, så du kan få dig en masse erfaring med de unge heste og tilridninger samt salg etc... så kan de jo altid henvise dig videre. og det er nemt at komme ud af igen smiley

    Men forsøg dig frem smiley hvor intet vover intet vinder smiley


  • #5   3. nov 2014 Det er nu ikke så svært på katrinelund, hvis man bare har sine færdigheder iorden smiley

  • #6   3. nov 2014 Scou Absolute horses søgte for 14 dage siden. du kan prøve at skrive til dem?

Kommentér på:
Springstutteri søger staldpige

Annonce