{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.124 visninger | Oprettet:

Vis mig jeres smukke hest eller part :) {{forumTopicSubject}}

Et lille hyggeemne på sådan en kedelig tirsdag aften smiley
Vis mig jeres smukke hest eller part. Fortæl gerne om hvordan i har fået hesten/parten, jeres historie og hvor meget i har udviklet jer måske? smiley

Min smukke hest hedder Mimine og er fra 2008. Meget specielt navn I know smiley Jeg fik hende den 13 august så jeg har ikke haft hende i specielt lang tid. Hun er ikke tilredet, men hun bliver sendt til tilridning i december. Mens jeg har haft hende har hun lært at blive longeret, og have sadel og hovedtøj på. Jeg kan også skridte lidt på hende smiley
I får lige et billede af min skønhed smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vis mig jeres smukke hest eller part :)
  • #2   18. nov 2014 Det her er min.
    Katagina Skovgaard på papiret, ellers kaldet Gøjs smiley
    Jeg rider military på hende.
    Desværre står hun pt stile pga et brækket griffelben, som lige er blevet opereret...
    Til januar må vi så småt starte genoptræning. Men har i overvejelserne, om jeg skal ifole hende næste år med Heartbeat smiley


    profilbillede
  • #3   18. nov 2014 Hvor er hun fin smiley

  • #4   18. nov 2014 Nutti smiley

    profilbillede
  • #6   18. nov 2014 Maria: Hvor er hun flot! Håber hendes genoptræning vil gå godt smiley

  • #7   18. nov 2014 Det her er så min lånehest, mens min egen står stille.
    En 6 års tysk hoppe, der hedder Pia smiley


    profilbillede
  • #8   18. nov 2014 Så flotte alle sammen smiley

  • #9   18. nov 2014 Hvor er hun flot :o!

    Dette er min part, Golden som er 5 år. Jeg har haft part på hende siden hun var 4 og selvom der har været lidt udfordringer hvor hun pludseligt blev meget ungheste agtig - lært rigtig meget! Vi træner kun fra jorden og jeg har ligepludseligt fået interesse for lange liner og akademisk arbejde smiley Vi har sammen været på ridelejr, hvilket var en stor oplevelse for mig da jeg aldrig før har skulle stå med alt ansvaret for en hest. Til næste sommer håber jeg vi kan komme ud og starte et enkelt stævne, enten DHE eller et western show.


    profilbillede
  • #10   18. nov 2014 Simone: Mange tak og kan da kun sige det samme om din part smiley Hun er da så fin! Håber det vil gå godt for jer til stævnet smiley

  • #11   18. nov 2014 det her er lille herkules mussaaar smiley
    efter min egen blev aflivet for et år siden, skrev ejeren til mig, at jeg da godt måtte komme og lege med hendes plethest. Så jeg startede med ham i januar, dog var han ikke rigtig tilredet på trods af hans 9 år, så det var vi i fuld sving med, lige indtil jeg for en stund skulle til wales. Lige nu har jeg ikke set den lille mand i 1½ måned, jeg kommer hjem på fredag og jeg MEGA GLÆDER mig til at oversvømme ham med klappere og møssere smiley


    profilbillede
  • #13   18. nov 2014 Sikke en fin hest, du har! :o) Hvad er hun for en? Irish cob? smiley

    Jeg har en islænderblanding på 4½ år, som jeg selv har tilredet. smiley
    Hun hedder Mini Madsen. Jeg bruger hende til skovture og jordtræning.


    profilbillede
  • #14   18. nov 2014 Tine: Ej hvor en lækker plet hest! Kan da godt forstå at du glæder dig til at komme hjem til ham smiley

    SOF: Wow en lækker hest! Kan da godt forstå at han er din drømmehest smiley


  • #15   18. nov 2014 Alex er min egen hest smiley vi har været igemmen meget os begge smiley jeg fik Alex i gave da jeg ingen venner har og var ret meget alene smiley jeg har selv træner Alex op til det han kan Idag smiley

  • #16   18. nov 2014 Bidløse Madsen: Hun er tinker, men same same smiley Sikke en flot ismule du har dig og hvor er det fedt at du selv har tilredet den! Super godt billede btw smiley

  • #18   18. nov 2014 Jeg har denne skønhed, ved navnet Langsigen Flint. Hans fornavn, er den gård han er født på. Han blev derefter smidt til hestehandler. Flint er en unghest der har oplevet lidt for mange skuffelser i sit liv. Og har derfor ingen tiltro til den menneskelige race. Jeg tog op og kikkede på ham i Nordjylland det var 3 timers kørsel fra min bopæl vi kørte en torsdag efter skole. De havde hentet ham ind fra marken da vi ankom, jeg sadlede ham op og syntes nu han stod lidt for pænt? Og var lidt (meget) tynd. Dette bekymrede mig selvfølgelig og jeg stillede en del spørgsmål. Han var meget doven og havde ingen energi.. Men han var bedårende, og havde de smukkeste øjne der bare så triste ud. Jeg satte ham på mark efter ridningen. Jeg observerede forholdende, han delte folden med 10-15 andre heste, og marken den har været maxs 30x60 med ingen vand, ingen græs, ingen hø blot en halmballe de alle delte om. Jeg spurte sådan en til vitaminer osv... Det fik han intet af.
    Jeg hentede ham hjem 3 dage senere, og fik ham på prøve. Vidste straks han var hesten. Men kom der skader til syne kunne jeg ikke beholde ham.. Han gik direkte med i traileren, uden problemer.

    Jeg har haft ham i over et år, han har haft pause, fået lov til og vokse og udfolde sig. Fået en masse vitaminer og derefter sat i ridning. Vi har fået et fantastisk og meget tæt bånd og vi har efterhånden fået super bånd. Han er lige så stille hved og acceptere andre mennesker.

    -Billedet er taget i sommers hvor jeg har haft ham i 8-9 måneder.

    Han er nu 4 år gammel.


    profilbillede
  • #19   18. nov 2014 Min bedste ven Alex smiley

    profilbillede
  • #20   18. nov 2014 Maria (DSP ponyer er det bedste) = Hvor er han fin smiley

    Lene: Hvor er han dog en flot hest smiley Hans aftegn er jeg helt vild med! Og hvor er det dog godt at du kunne tage dig af ham smiley


  • #21   18. nov 2014 Skitzofren: Hvor er han da flot smiley Godt dressurbillede smiley

  • #22   18. nov 2014 Mine fjoller

    profilbillede
  • #23   18. nov 2014 jeg syntes faktisk ikke han er særlig flot, jeg ikke voldsomt meget til pletter generelt og slet ikke hans, men ååååh jeg er ikke så sart og så er han simpelthen så skøn, så han gør pletterne smukke smiley smiley

  • #24   18. nov 2014 Mange tak smiley jaaaa han er en dygtigt trav hest

  • #25   18. nov 2014 *ikke mig der rider:-)*

    profilbillede
  • #27   18. nov 2014 Her er min lille guldklump.

    Jeg købte hende for egne penge, efter et større arbejde om at få job, så jeg selv kunne betale hende om måneden også. Mine forældre har nemlig ikke råd.

    Endelig fik jeg skrabet en masse penge sammen, til hende og hjem kom hun d. 15.12.2013.

    Hun var 2 år og 8 måneder den gang, så en lille bebs, det var hun. En skøn og herlig hest var hun også. Hun var nem og let at have med at gøre.

    Ikke mere end en måned på hendes første opstaldningssted hos mig, gik det galt. Hun blev fraværende, og havde det ikke særlig rart. Jeg blev enig med mig selv om at det ikke gik - idét det ikke fungerede med hendes foldkammerat. Så hun kom ud til et nyt sted, hvor hun bare virkelig fungere godt! Hun er blevet SÅ stærk, så stor og så flot. Jeg er enormt stolt af hende!

    Jeg har altid gået op i at omgås hestene på den måde, at hest og menneske er lige. At begge parter har lige meget og sige i sin sag.
    Senere på året omkring april fandt jeg ud af at man kan bruge sine energier til at styre hestene. Til at gøre noget sammen med dem. Så jeg begyndte at interessere mig for det.

    Senere fandt jeg ud af, at Marianne Florman, arbejdede NØJAGTIG som jeg. Jeg kom til kursus med hende, og pludselig blev der sat ord og bedre formulering omkring måden jeg ønskede at omgås Blika på. SÅ startede vores rejse endelig ordenligt!

    I dag var jeg på kursus MED Blika - wow! Så meget inspiration, så smuk en dag har jeg ikke haft længe. Wow. Wow!
    Vi er allerede kommet længere, og jeg har fået en bredere forståelse for dét at arbejde med hestene.

    Vores rejse, vores eventyr bliver så spændende. Det ER spændende, og jeg elsker det! Jeg opdager noget nyt hele tiden!


    profilbillede
  • #28   18. nov 2014 Dette er min 3 års hoppe Flicka. Jeg købte hende d. 22/7 i år, hvor hun kun havde været redet på tur ca. 15 gange, altså kun ryttervandt. Jeg har lige startet ridningen rigtig op på hende, og hun tager alting rigtig flot. Er meget spændt på hvad jeg kan få ud af hende. smiley

    profilbillede
  • #29   18. nov 2014 Jeg mødte min pony i 2009, hvor jeg mødte ejeren til et stævne i foråret. Vi mistede kontakten over sommeren, og kom i snak igen i efteråret/vinteren, hvor jeg med en veninde skulle ud og sove. Jeg kom derud, kiggede ud på folden og der stod en lille, skimmel, "skulende" pony. Og jeg var solgt. Jeg fik 'part' på hende, men i 2010-2011 fik jeg lånepony og skulle have egen hest bagefter. Da min far så blev fyret måtte begge heste (låneponyen og unghesten jeg skulle have købt) sendt tilbage, og jeg fik part på Natash igen. I 2012 besluttede ejeren (som var blevet en god veninde) at Natash skulle sælges da både hendes lillesøster og hende selv skulle have en højere hest, og det kunne jeg ikke bære. Så november 2012 købte jeg Natash, og har haft hende siden. Og hos mig bliver hun :).

    profilbillede
  • #30   18. nov 2014 Det her er min primære ridehest som jeg også er ejer af smiley
    Han er Sportsaraber og er bare den fineste og bedste dressurhest jeg har siddet på... Vi er gået fra LD til LA4 sammen smiley og målet er at vi skal ud og starte M-klasser smiley

    Er så stolt smiley


    profilbillede
  • #31   18. nov 2014 Tine: Ej det kan du da ikke mene? Jeg synes virkelig at han er flot, og jeg er helt vild med hans pletter smiley

    Og hvor har i altså alle sammen nogle flotte heste/parter smiley


  • #33   18. nov 2014 Isabella: Hold op hvor et nuttet udtryk hun har! Seriøst I'm in love smiley

    Sacha&Natas h: Hvor er hun da fin smiley Og mega godt billede!!

    Pink horse team: Han er da bare flot! Kan godt forstå at du er stolt smiley


  • #34   18. nov 2014 Min dejlige trunte Aida smiley


    profilbillede
  • #35   18. nov 2014 Ida: Hvor er hun fin smiley

  • #36   18. nov 2014 Smukke Composition 13 år DVer.

    profilbillede
  • #37   18. nov 2014 Tinker-Prinsessen: Tak smiley

    Det er lige gået op for mig hvor kort hendes hale egentlig ser ud xD


  • #38   18. nov 2014 Det her er min skønhed smiley

    Han hedder Hotmail T og er en vallak på 180 cm.
    Jeg har haft ham i 2 år til marts - men...Han har stået skadet i over halvdelen af den tid jeg har haft ham... Først med et brækket ben, sener med alt muligt andet...suk! Så vi er slet ikke kommet så langt, som ellers var meningen.

    Men det gør ham ikke mindre skøn smiley Og det hele skal nok komme med tiden!

    Da jeg fik ham, havde ham absolut ingen opdragelse...Dét har han nu!
    - Han kunne ikke lave en parade. Nægtede, at gå ud på en volte i longen, og gik bare ind i en, hvis man stod i vejen...Han sparkede og bed i alt og alle!

    Men nu er han eksemplarisk! Han gør alt, hvad man beder ham om, ved det mindste vink smiley


    profilbillede
  • #39   18. nov 2014 jo det mener jeg virkelig, i starten syntes jeg faktisk at han var rigtig grim, sådan rigtig grim smiley men han er så sød, så nu kan jeg ikke længere tillade mig at syntes han er grim smiley

  • #40   18. nov 2014 Louise D: Smuk smuk hyp smiley

    Ida: Hendes hale er da ikke kort smiley Den er da fin lang smiley

    Mie: Wow en lækker (og stor hyp) smiley

    Tine: Jeg synes nu han er vild flot! smiley


  • #41   18. nov 2014 Tinker-Prisessen: det er et billed fra starten af sommeren, så blev lidt overrasket over hvor "kort" den egentlig var der xD

  • #43   18. nov 2014 Jeg mødte denne fantastiske pony i 2003, som også er min første pony.
    Jamen for at gøre en lang historie kort:
    Min farfars (og farmors)største ønske inden han skulle herfra (cancer) var at opfylde hans første barnebarns ønske. Han ringede til min far, som så lige skulle tænke det igennem med min mor. Den gang var jeg kun 7 år.
    Da de havde sagt ja, kom der en grisetransporter en helt almindelig lørdag. Der stod det sødeste haflinger føl på 10 måneder. Bella 1 Cypressegård.
    Imellem tiden, havde jeg andre ponyer at ride indtil, Bella kunne tilrides.
    Tiden kom, hun blev sent i tilridning, men kom kun hjem ryttervant.Jeg på 10 år, stod med en pony på 3 år, ny tilredet og Bella ville kun på det tidspunkt stejle, bakke eller stå stille.
    Jeg fik hurtig hjælp, selvom folk sagde jeg skulle opgive og hun aldrig ville blive til noget.

    Den dag i dag, har slået rigtig mange sportsponyer til ponystævner, blevet Dm mester 2 gange i spring for haflinger, været med til Em 1 gang for haflinger og springer den dag i dag imod heste, med mig.


    profilbillede
  • #44   18. nov 2014 Ida: Nå ok smiley

    Surprise Remme: det var da ellers en super fin pony smiley


  • #45   18. nov 2014 Så har jeg min skønne part, Bacs Shadow Af Østensgaard.

    Det startede med at en veninde spurgte om jeg ikke havde interessen i at ride en anden hest, da min egen jo er pony. Jeg kiggede på den, skrev til rytteren og aftalte en dag. Det var jo bare for sjov, jeg kiggede på ham.
    Jeg fik redet ham, ejer og rytter så godt og vel tilfredse ud, jeg skrev sammen med ejer og vi blev enige om at det var mig som skulle være hans part eller hende som skulle ride ham.
    Jeg er så taknemlig, for Bacs er virkelig bare en stjerne!


    profilbillede
  • #46   18. nov 2014 Anna Møller: Wow sikke en dygtig og flot haffer du har dig! Du må da være meget stolt af din haffer smiley

  • #47   18. nov 2014 Anna Møller: det er virkelig også en fin part du har fået dig smiley

  • #48   18. nov 2014 Tinker - Prinsessen: Det er jeg skam også smiley

  • #49   18. nov 2014 Min 4 års vallak, Zacko:-)

    profilbillede
  • #50   18. nov 2014 Pølle fik jeg i 06, fordi hun sku aflives.
    Jeg har kendt hende siden 96, og hun var min drømmehest, fordi hun er så speciel.
    Jeg har rigtig meget historie om hende, fordi jeg har kendt hende så mange år.
    Hvis man vil kende den, ka den læses på hendes galleri.


    profilbillede
  • #52   18. nov 2014 Hvor er det dog nogle dejlige historier smiley Så hyggeligt at læse smiley

    Min søde pony hedder Dominique. Vi har kendt hinanden i ca. 6 og et halvt år, hvor jeg officielt har været ejer i lidt og fem af dem. Dominique er 24 år, og har haft et liv med masser af stævneræs, men nu er han her hos mig.
    Vores rejser har budt på mange stop af både den ene og den anden art. Han har lært mig stort set alt ridning, vi genoplivede springbanen og gjorde dressurbanerne usikre. Her de sidste år har vi primært beskæftiget os med jordtræning og lidt bidløs ridning. I dag kender vi hinanden rigtig godt, vi er indimellem uvenner, men bliver venner igen. Der bliver leget, sunget og danset, når vi er sammen. Han bringer altid smilet frem hos mig. Min skønne dejlige dreng!


    profilbillede
  • #53   18. nov 2014 Legekammeraterne: det var da også en sød historie du kunne komme med smiley super sød hyp btw smiley

  • #54   18. nov 2014 Min smukke pinto dreng. Desværre blev han ikke godkendt som hingst. Men smuk det er han da smiley

    profilbillede
  • #55   18. nov 2014 Helle: det kan jeg da ikke forstå. Han er da gude smuk! smiley

  • #57   18. nov 2014 Nej det var vi en del der ikke forstod. Men nu har jeg en lækker ridehest. Og super kærlig vallak

  • #58   18. nov 2014 Nej det var vi en del der ikke forstod. Men nu har jeg en lækker ridehest. Og super kærlig vallak

  • #59   18. nov 2014 Her er et billede af min smukke dreng og min største drøm Tindur smiley Han er en 4 års vallak af racen Standardbreed (amerikansk traver) har haft ham fra han var 7 mdr. Vi skal ud at ride jagter når vi er klare smiley Lige nu er vi i gang med tilridningen smiley

    profilbillede
  • #61   18. nov 2014 Et når vi rider smiley

    profilbillede
  • #62   18. nov 2014 Lille Baby hesten her smiley
    Eller Freja som hun hedder xD
    Jeg har ikke haft ''part'' på hende så længe, men har gået og nusset med hende før det også smiley
    Historien er at hun blev født her i foråret og - som mange andre - har jeg haft en forkærlighed for små baby heste smiley
    Jeg blev så for lidt kort tid tilbudt at træne med hende hvilket jeg meget hurtigt sagde ja til smiley
    Hun har gået på en fold hele sit liv ud over de første par uger efter hun var født, der var hun i boksen hele tiden smiley Så hun har ikke oplevet så meget, og alt skal trænes helt fra bunden smiley

    Jeg håber på at kunne købe hende en dag og selv kunne tilride osv. når den tid kommer smiley


    profilbillede
  • #63   18. nov 2014 Min ponyprut hedder Steven Seagal intet mindre smiley
    Har haft ham over et år og der er sket RIGTIG meget da jeg fik ham red jeg cirka på ld-lc niveau i dressur og spring og han har bare lært mig ALT smiley nu ligger vi og ridder på LA+ plan til træning dog kun lb til stævne da vi først lige er startet med stævner rigtigt nuher smiley Elsker ham af hele mit hjerte specielt fordi han er så fræk som han er, han napper lidt skubber lidt osv og alligevel kan han blive helt salig og babyet når man klør ham det rigtige sted smiley han er fantastisk og Kunne IKKE have fået en bedre førstegangs pony. smiley du får lige et af mine abslout ynglingsbilleder af os smiley smiley


  • #64   18. nov 2014 Her er min smukke 2 års trakhener, som endelig blev min i sommer. Har kendt ham siden han var knap et år, og altid sagt "det skal bare være min hest en dag!" og det skete endelig i sommer smiley

    Han hedder Show Man - Kirial. Han er min drømmehest, og glæder mig til han snart bliver voksen smiley


    profilbillede
  • #65   18. nov 2014 lige et billede af han smukke hoved som er gemt på det andet billede smiley

    profilbillede
  • #70   19. nov 2014 Her er min dreng....
    En 7 års DV efter Cajus - han bruges som spring og military hest.
    Jeg har haft ham siden han var 2 og har selv tilredet ham.

    På billedet har han lige sprunget sig til sejr i land og fritid cuppen


    profilbillede
  • #71   19. nov 2014 Min trofaste dejlige ven, som jeg desværre må stoppe på som part pr d 1.12... pga penge mæssigt har jeg ikke råd til at forsætte part på ham... Regner dog med at jeg stadig kan få lov til at hygge lidt med ham, hvis han bliver stående på KAR og ellers komme med ejer op på den nye gård en gang imellem, hvis han flytter, da ejer ikke vil have ny part når jeg stopper, da han er så speciel som han er smiley

    Nøøøj hvor har jeg haft mange kampe med ham, men nu køre det bare der ud af med os i ridning, hvis man dog bare havde råd til at forsætte, havde jeg helt sikkert gjort det, da det ikke er med min gode vijle at stoppe på ham.... smiley smiley

    Jeg springer, rider dressur, rider bidløst også i codeo og træner fra jorden med ham smiley smiley

    Rascal Egeskov Hedder han smiley


    profilbillede
  • #72   19. nov 2014 Det hjælper dog lidt på det hele når man er begyndt og hjælpe med to helt nye fantastiske hest, Cartoon og Samaria smiley

    Cartoon til venstre på 6 år og Samaria som er mor til Cartoon på omrking 15 år smiley

    Glæder mig bare super meget til at lære dem bedre og kende. Kender dem faktisk lidt i forvejen fra da det stod på KAR, der var Cartoon lille føl og Samaria lidt yngre smiley


    profilbillede
  • #73   19. nov 2014 Og så er der "gamle" Shaman på 22 år, som jeg nu snart har passet i tre år, min dejlige araber dreng smiley
    Har godt nok altid sagt at jeg aldrig skulle passe en araber igen og slet ikke en hvid araber og hvad blev det til?
    En hvid araber.... Men han gik lige i hjertet på mig, med alle de udfordringer han kom med smiley


    profilbillede
  • #74   19. nov 2014 Stald Westers Montana er navnet på denne kække dame smiley
    Hun har fyldt de 10 år, men hun er stadig lige som en unghest i sind, energi og udstråling smiley

    Jeg har haft hende i 5 år, hvor jeg selv tilred hende på ingen tid. I den første uge under tilridning, valgte jeg at ride en tur uden sadel, i sneen rundt i byen smiley Siden da, er hun kun blevet en bestemt dame. Dog kan en god tur altid kurerer en dårlig dag smiley


    profilbillede
  • #75   19. nov 2014 Min allersmukkeste følgesvend igennem livet, på godt og ondt.

    profilbillede
  • #76   19. nov 2014 Jeg er rimelig glad for ham her den gule smiley Fjordhest med fuld tavle, og en god en af slagsen smiley
    4 år gammel, billedet er faktisk taget en måneds tid før hans 4 års fødselsdag midt i en undervisningstime smiley


    profilbillede
  • #78   20. nov 2014 Min smukke, smukke araber hingst Shaklan Ibn Saskatoon <3. Han er 10 år, og jeg har haft ham i 3 af dem smiley

    profilbillede
  • #79   20. nov 2014 Faxnir er den første hest jeg selv har avlet, er islænder med papir, og 2år gammel smiley
    Det hele startede med da jeg mødte hans far, der var jeg bare solgt, og vidste at jeg bare måtte have et føl efter ham. Af stutteriet blev vi så tilbudt at købe en hoppe med føl i maven, og det var så faxi.
    Han er en super skøn fyr som bare har været nem fra start, og det har været helt fantastisk at skulle lære ham alt det han kan idag smiley

    Kan stadig huske at jeg kom ud en nat for at tjekke om hoppen havde folet, og der stod faxi helt våd. Hans første skridt var meget usikre, men kom nysgerrig hen mod mig da jeg gik ind på folden. det har virkelig været sjovt at følge sådan en lille dreng også til nu, hvor han er 2år og allerede over 140 istg smiley iår havde jeg ham med til det lokale plagskue, hvor han blev bedste 2års hingst/vallak

    Til næste år regner jeg med at gøre ham ryttervant/lettere tilredet, også skal han desværre sælges smiley jeg er blevet syg, og kan ikke klare så mange heste, og vil gerne fortsætte med at avle lidt, så jeg skal kun have hopper i fremtiden smiley

    men en ting er sikkert, han bliver ikke solgt medmindre det er til et godt hjem smiley


    profilbillede
  • #80   20. nov 2014 Her er min skønne part Casual smiley Han er en 5 års holstenervallak og ham har jeg redet siden april/maj i år og jeg er meget glad for ham smiley Billedet er taget i sommers i 28 graders varme, så jeg ser ret kogt ud smiley



    profilbillede
  • #81   20. nov 2014 Min DV vallak på 11 år, har haft ham i mere end 3½ år smiley

    profilbillede
  • #82   20. nov 2014 Min elskede dreng Myggen smiley har haft ham siden han var 1 år og 8 mdr, han er lige blevet 4 på billede. Har desværre ingen nye billeder smiley

    profilbillede
  • #84   21. nov 2014 Min næsten 8 måneder gamle mini-følle.... Calle! Blanding mellem minishetter og miniature, simpelthen bare verdens sødeste lille fyr smiley

    profilbillede
  • #85   21. nov 2014 Og min 9 årige miniature hoppe, som er Calles mor. Altid under navnet Olle, men hedder rigtig Olivia smiley Har ejet hende siden august 2013

    profilbillede
  • #86   21. nov 2014 Det her er min part Hidalgo smiley
    Jeg har haft part på ham siden august, og da jeg havde haft part på ham i to uger, kaster han mig af og jeg brækker armen. Dette betød at jeg ikke kunne ride ham i 4 uger, og jeg ender med at blive rigtig bange. Det er jeg stadig, men vi kan nu galopere og ride tur i skoven i skridt og lidt trav på tur smiley


    profilbillede
  • #87   21. nov 2014 Her er mine dejlige ponyer. Min haflinger hoppe Savage, som jeg har haft i 2 år her til 1 dec. Og min shetlænder/mini knabstrupper Ib, som jeg kun har haft siden februar smiley De dejligste heste, der altid kan få en i godt humør!

    profilbillede
  • #88   25. nov 2014 Magie (den sorte) er en smuk 12års hoppe efter Dream of glory/Manstein .

    Darinio (den røde) er en 6års vallak efter Don Romantic/Romanov smiley

    Magie er pensioneret da hin kunne kunne holde til de meget samlede øvelser vi nåede til (piaffe, passage 2changementer osv.) hun er nu i fol med Blue hors Zack.

    Darinio står desværre med bihulebetændelse lige for tiden, og har været igennem en del, men han er en helt fantastisk hest med livsmod og arbejdsiver smiley vi kæmper videre.


    profilbillede
Kommentér på:
Vis mig jeres smukke hest eller part :)

Annonce