{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bedste antivirus program.
  • #2   26. nov 2014 Avast er jeg også rigtig glad for. Gratis, opdatere automatisk og har endnu ikke svigtet mig smiley

  • #3   26. nov 2014 Jeg har avast og er glad for det smiley

  • #4   26. nov 2014 http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/security-essentials-download

    Gratis og udviklet af Microsoft. Vi køre det på alle vores computere, og har aldrig haft problemer. Scanner af sig selv, og meddeler hvis der er problemer.

    Jeg har tidligere brugt AVG og var meget utilfreds. Avast er jeg ikke fan af, men heller ikke direkte utilfreds med.


  • #5   26. nov 2014 Microsoft Security Essentials
    bruger det på min gamer computer da det fuldte med mit styresystem (kan hentes gratis til windows 7)
    jeg har haft det super med det program :3 skifter dog til et betalings program da jeg har muligheden :3 og det er bedre xD


  • #6   26. nov 2014 Spørger man nogle med lidt baggrund og viden om computere, er avast klart et af de gratis programmer du vil blive rådet til at benytte. Dette har jeg hørt fra flere der arbejder med computere til dagligt, og har lidt mere viden på området, end en standart bruger har. smiley

  • #7   26. nov 2014 Jeg bruger også Microsoft Secure Essentials og det er det program der har fungeret bedst for mig!
    Jeg har prøvet Avast, men det synes jeg ikke var godt nok..


  • #8   26. nov 2014 Norton men det koster en del.. smiley

  • #9   26. nov 2014 jeg bruger chrome , er det stadig lige meget hvilken program man bruger som anti virus program:?

  • #10   26. nov 2014 Bruger selv chrome og har avast smiley

  • #11   26. nov 2014 ok har valgt at prøve microsoft security essentials smiley og se om det er godt

  • #12   26. nov 2014 endte med avast smiley

  • #13   26. nov 2014 er man sikker med avast når det kommer til netbank ?

  • #14   26. nov 2014 Jeg har noget, der hedder Bitdefender. Min kæreste sagde, at det skulle være det bedste gratis antivirus program. Tidligere har jeg haft lidt forskelligt, men indtil videre har Bitdefender fungeret bedst for mig.
    Specielt fordi jeg haderhaderhader, når der kommer noget frem, hvor den forsøger at fortælle mig noget på en mystisk og kompliceret måde. Det forstår jeg simpelthen ikke, men det gør bitdefender heldigvis ikke!


  • #15   26. nov 2014 Jeg kører med avast og er ikke blevet hacket i min netbank, så min erfaring siger mig at det er sikkert. Min mor kører også avast og har samme erfaring smiley

  • #16   26. nov 2014 kan bare se når man kigger på den gratis version af avast så den ikke sikker ved netbank og lign, der skal man have en betalende udgave

  • #17   26. nov 2014 Jeg har nu ikke haft problemer i den retning og har alligevel kørt avast en del år nu smiley

  • #18   26. nov 2014 Kan på det KRAFTIGSTE anbefale at du holder dig LANGT væk fra MSE, AVG og avast!

    De er IKKE en bønne vær + at de ikke har firewall. Det vil sige at malwaren skal ind på din computer inden programmet kan prøve på at fjerne det!

    Ved sikkerhed gælder det i HØJ GRAD at man får hvad man betaler for!

    Desuden har microsoft udtalt at MSE og windows defender ALTID vil ligge i bunden i tests
    (link fjernet)

    Desuden så ligger MSE og AVG ALTID i bunden i alle tests (Avast ligger lidt højere oppe)

    Jeg vil anbefale dig at du køber Eset smart security. Koster det lidt, men så er du også dækket ind på alle områder.
    Den er meget brugervenlig og spørger ikke om noget og den ligger i top 3 i stort set alle tests. Kan købes her: http://spywarefri-shop.dk/udvalgte-produkter/eset-smart-security-4.html

    Nu har jeg ordnet computere for folk i 5 år, bla. fordi at de har haft virus og gæt hvad de har brugt som AV? MSE, avast eller AVG.

    Og ja jeg VED hvad jeg snakker om!


  • #19   26. nov 2014 Det er lige præcis det jeg ikke synes er optimalt med avast. Der er en gratis udgave, og en udgave man betaler for. Det er her jeg personligt gør mig nogle tanker om, hvilke ting det er, som man ikke får med i gratis udgaven.

    Jeg vil fortsat anbefale Microsoft's. Den har for et par år tilbage vundet over samtlige af betalings programmerne.


  • #20   26. nov 2014 Smut, den test kunne jeg voldsomt godt tænke mig at se!
    Har du et link?
    For det NÆGTER jeg simpelthen at tro på!


  • #21   26. nov 2014 Jeg ved ikke om den er online. Det er i en bog omkring alt sådan noget, som min morfar har, at jeg har set den. Men skal da gerne se om jeg kan finde noget på nettet om det smiley

  • #22   26. nov 2014 Der er lidt her http://www.computerworld.dk/art/116594/gratis-antivirusprogrammer-vinder-over-de-dyre
    Dog er den fra 2011 - men jeg sagde jo også for et par år siden smiley

    Jeg faldt også over en anden fra i år, hvor Microsoft essentials har fået dårligere placering. Den har i en test taget ca. 90%, da den blev udsat for en masse malware. Den test bygger dog KUN på hvad den tager af virus, og handler ikke om brugervenlighed, pris osv.

    Jeg bruger mange mærkelige sider ind i mellem, og henter både film og musik ned fra nettet. Det ved de fleste kan føre en masse virus med sig, men jeg har aldrig haft problemet med Microsoft essentials.


  • #23   26. nov 2014 Tak for linket smiley

    Der er bare et lille MEN. Den test er lavet på hvor mange der BRUGER programmerne og IKKE deres evne til at finde og fjerne malware eller beskytte imod det.


  • #24   26. nov 2014 Det er fordi det er det forkerte link jeg sendte dig x)

    Her http://www.version2.dk/artikel/microsofts-security-essentials-faar-sidsteplads-i-antivirus-test-68109


  • #25   26. nov 2014 jeg har også firewall så er det ikke den der beskytter mod hackere og lign

  • #26   26. nov 2014 Enten kan du ikke læse eller også er det galt link igen smiley

    Overskiften er: Microsofts Security Essentials får sidsteplads i antivirus-test
    Som artiklen også bakker op. Altså MSE er og bliver det DÅRLIGSTE på market.


  • #27   26. nov 2014 Hvis det er windows egen du bruger så kan jeg fortælle dig at den ikke er 5 potter p*s vær!

    Jo det er det, det er også den der skal sørge for at snavset ikke kommer ind på maskinen.


  • #28   26. nov 2014 Det er det rigtige link, du skal bare læse hvad jeg skriver. Jeg skriver lige netop, at i en nyere undersøgelse har den fået dårligere placering. Den har taget 89% af de malware den blev udsat for. Der er dog ikke rigtig lavet sammenligninger med nogen af de andre nævnte antivirus programmer herinde, men et program ved navn Panda er det der score bedst i linkets test.

    På samme tid skriver jeg, at denne test KUN er lavet på, hvad meget malware programmet tager. Der er hverken pris eller brugervenlighed ind over vurderingen.

    Hvor godt det er, er vel en vurderingssag for den enkelte. Tests kan kun fortælle så meget, men antivirus programmer er ikke bedre, end at man stadig selv skal kunne tænke to sammenhængende tanker. Jeg har kørt med window's i ihvertfald 3 år nu, hvis ikke mere. Før det kørte jeg blandt andet Norten, AVG, og et jeg ikke husker navnet på, men som jeg fik anbefalet af en computer ''ekspert''. Jeg har mistet en computer til virus da jeg kørte med de programmer.

    Med Microsoft's har jeg som tidligere nævnt ingen problemer haft, trods at jeg downloader film og musik, og besøger en del mærkelige sider. Jeg spiller også en del, og har heller ikke i forbindelse hermed haft problemer.


  • #29   26. nov 2014 Det er jo smag og behag smiley
    Jeg vil IKKE røre MSE med en ildtang og kan KUN fraråde at bruge det!


  • #30   26. nov 2014 Og det er så din mening smiley
    Jeg røre ikke computer ''eksperter'' med en ildtang, for jeg ender altid med en smadret computer, med divs. unødvendige betalingsprogrammer installeret.


  • #31   26. nov 2014 Det er rigtig nok at nogen påstår at de kan en masse med en computer, men laver mere skade end gavn.
    Har nogle venner som jeg ordnede en pc for engang hvor de netop havde været ude for det. De gav maskinen til en hvor det var meningen at han skulle ordne den, men smadrede den istedetfor. Dog ikke mere end at jeg kunne redde deres data.

    P.s. Lyder til du kender de forkerte "eksperter" smiley


  • #32   26. nov 2014 jeg bruger Bitdefender, og er meget glad for det smiley skiftede til det, da jeg i lang tid har været rigtig træt af/irriteret over Norton.. så vil ikke anbefale norton.

    men vil klart anbefale Bitdefinder


  • #33   26. nov 2014 Det er skam ikke folk jeg kender privat. Det er computer eksperter. Altså folk der har en virksomhed, og reklamere med, at de kan lave folks computere. Jeg har en eneste i Aalborg, som har lavet et ordenligt job. Men det er heller ikke særlig imponerende, hvis man tænker over hvor mange der er i Aalborg, som tilbyder reperation af computere o.lign.

    Men det er vidst ved at blive lidt OT. Så mon ikke vi skulle lade TS have hendes emne i fred nu smiley


  • #34   26. nov 2014 Jo lad os det smiley

    Lige her til slut vil jeg sige at IT værksteder kører efter det princip. Få flest maskiner igennem på kortest tid.
    Jeg har selv arbejdet sådan et sted og var helt choket over hvor mange ting de gjorde forkert!
    De steder hvor de fjerner virus er det langt de færreste der ved hvordan man gør det rigtig. De tror at det er nok at køre 1 program og så er maskinen ren. Så enkel var det for 15 - 20 år siden.
    Det eneste sted på nettet hvor man kan få hjælp af folk der er uddannede inde for faget med fjernelse af virus den såkaldte "malwarefighter" uddannelse som jeg også selv har er: www.spywarefri.dk/forum

    Tak for debatten smiley


Kommentér på:
bedste antivirus program.

Annonce