{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

For store smerter til at ride..? {{forumTopicSubject}}

Det ser rimelig sort ud for mig med min ridning.. Jer der har set mig ride, tænker nok at jeg er rimelig useriøs, men bærer rundt på kæmpe smerter i benene pga høj grad af hypermobilitet (60%), og en skæv hofte. Jeg vil så gerne ride seriøst, og udrette en fin fremtid på banen for Diva, men er simpelthen ikke i stand til det. Diva er 4 år, og har fine papirer. Det er et talent der går til spilde..
Idag red jeg seriøst i 15 min, og mine ben har været helt smadret lige siden. Jeg kan knap nok gå, og smertestillende kan ikke tage smerten.. Ville sådan ønske, at jeg kunne finde den rette rytter for Diva, for hun elsker at ride. Det er bare rigtig svært./: men hvis i kender nogen, må i endelig sige til, for det varer nok ikke længe, før jeg er helt ad sadlen../:
Nå vi rider er det mest lidt tulren rundt i ride hallen i 30-60 min. Diva bliver nok redet 1-2 dage i ugen, og ellers foregår det i longen, hvilket er rigtigt ærgerligt, for hun elsker at præstere noget/:
Ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre, for Diva er også en form for terapi hest for mig, og hun er en del af mit udredningsforløb, da jeg har social angst.
Håber i kan komme med nogen ideer:(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For store smerter til at ride..?
Kommentér på:
For store smerter til at ride..?

Annonce