{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fester/byture - hvilken alder?
  • #1   27. dec 2014 Tog først rigtigt i byen efter jeg blev 18. Privatfester/skolefester da jeg var 16.
    Her til nytår skal jeg til privatfest hos en klassekammerat smiley


  • #2   27. dec 2014 jeg var 15 år da jeg startede med at tage til private fester og 16 år da jeg var i Jomfru ane gade i aalborg smiley
    er 24 år nu og har ikke gået i byen siden jeg var 19 år smiley


  • #3   27. dec 2014 Jeg var 15 smiley

  • #4   27. dec 2014 Jeg startede først med at drikke da jeg startede i gym som 15 årig (fylde 16 november 1.G) og har stadig ikke rigtigt været i byen. Jeg render til privatefester ind i mellem og skal da også afsted til nytår - privat fest ved en fra klassen

  • #5   27. dec 2014 Begyndte med privatfest som 12-13 årig, halbal som 14 årig, byen som 15 årig. Mine forældre stolede rigtig meget på mig, hvilket gjorde, at jeg fik lov så tidligt. Jeg gav dem så også kun grund til det, drak det jeg måtte og var altid i kontakt med min mor i løbet af aftenen.

    Jeg er nu 21 og går stadig utrolig meget i byen. Til nytår skal jeg være sammen med en af mine tætteste veninder, hendes kæreste og hans venner smiley


  • #6   27. dec 2014 Jeg har været i byen et par gange efter jeg er blevet 18, men det sker ret sjældent. Vi snakker, at jeg tror jeg kan tælle alle gangene på én hånd, måske to. Jeg har aldrig drukket mere end to genstande i byen. Nu er jeg 20, og nærmere 21 end 20 smiley
    Den første fest jeg var til, sådan med alkohol, var i slutningen af 9. klasse, den sidste elevfest på efterskolen dét år. Kun fordi jeg tænkte at jeg hellere måtte komme af sted. Resultatet blev at jeg stod og hjalp en ret så fuld veninde, ringede efter hendes forældre og blev ved hende til de kom. Jeg ringede hjem omkring midnatstid tror jeg.

    Altså er jeg meget lidt festtype. Det fanger mig ikke, jeg gider ikke drikke, og jeg er ikke så glad for fulde mennesker jeg ikke kender godt. Nu går jeg mest til fester som bliver holdt af venner i forbindelse med fødselsdage eller lignende. Der er sjældent mere end 15-20 stykker eller nogen som bliver stangstive.

    Nytårsaften skal jeg være sammen med en veninde og en ven, som heller ikke skal noget. Finder vi flere som heller ikke skal noget, så bliver de inviteret. Altså heller ingen vild fest her - men det bliver helt sikkert sjovt! smiley


  • #7   27. dec 2014 Jeg har aldrig gået i byen, men startede med privat fester som 16 årig.
    Til nytår skal jeg være hjemme ved min kæreste. Måske det bliver til noget fest.


  • #8   27. dec 2014 Jeg begyndte sådan fester med alkohol i midten af 9, men drak ikke rigtigt før sidste skoledag. Byture må vente de 359 dage til jeg fylder 18 for jeg tror ikke jeg kan komme ind nogle steder. smiley

  • #9   27. dec 2014 Begyndte aldrig at gå i byen eller til privatfester, men jeg drikker så heller ikke smiley
    Mvh den 18 årige hippie der er "all-time-sober"


  • #10   27. dec 2014 Jeg begyndte at gå i byen da jeg var 17. Da jeg blev 18 fik jeg bartender og event job, og var egentlig "i byen" hver torsdag til lørdag i 1,5 år. Nu er jeg 20, og går ikke rigtig i byen mere. Har ligesom prøvet det hele, så det er ikke sjovt længere smiley
    Jeg plejer at arbejde i bar til nytår, men det skal jeg ikke i år, så det ender nok med en lille bytur.


  • #12   27. dec 2014 Begyndte med privatfester da jeg var omkring de 16, byen da jeg fyldte 18. Byturene er dog blevet flere efter jeg fyldte 20 og kunne komme ind på 20+ stederne, for det synes jeg er langt hyggeligere end når det er med folk der først lige er begyndt i byen - evt. også dem som ikke engang er fyldt 18.

Kommentér på:
Fester/byture - hvilken alder?

Annonce