{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

heste facebook-sider? :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle herinde smiley
Jeg vil lige starte med at sige at jeg har læst reglerne igennem og ikke kan finde ud af om jeg må oprette et emne som dette? Så hvis jeg ikke må skal jeg nok slette det igen smiley

Men jeg står for et mindre firma som primært er på facebook og lidt herinde, men så vidt jeg har forstået må jeg ikke dele den hvilket jeg heller ikke vil gøre smiley
Men sagen er den at jeg laver armbånd af hestehår og gerne vil lave en giveaway på en side fordi jeg lige har rundet 1500 likes på min egen side smiley
Og det at få flere følgere og gøre folk mere opmærksomme på min egen side ville jo ikke skade mig smiley

Men eftersom at mange af de sider jeg selv følger der laver giveaways har et eller flere af disse armbånd, så vil spørge jer om i kender - hvilket i højst sandsynligt gør smiley - nogen sider på facebook der omhandler heste med minimum 1500 likes (skal jo gerne selv have lidt ud af det også og ikke bare give armbånd væk for et par likes smiley ) på siden smiley Og meget gerne aktive følgere også smiley
Så byd ind med alle i kender/kan komme i tanke om osv. smiley - også gerne hvis i har en side selv med det antal likes eller derover, bare skriv fulde navn på den/de sider i syntes jeg skal overveje smiley

- K smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  heste facebook-sider? :)
Kommentér på:
heste facebook-sider? :)

Annonce