{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Magnesium.
  • #1   9. jan 2015 Jeg har brugt den fra Blue Hors med gode resultater smiley

  • #2   9. jan 2015 Den er bare så dyr... smiley Men ofte hænger jo pris og kvalitet sammen...dog ikke altid smiley

    Mvh TT


  • #3   9. jan 2015 Jeg bruger magnitude fra Equine America med rigtig god effekt på min ??

  • #4   9. jan 2015 Har fået at vide fra min staldejer(agronom), at man skal købe magnesium oxid :)!
    Selv bruger jeg det fra brogaarden. Ved ikke om der er nogen effekt - det er så sjældent han bliver bange for alvor, og vi har ikke haft nogen af de store ture endnu. Om det er pga. magnesium tilskudet, eller fordi vi har været heldige, ved jeg dog ikke :P!


  • #5   9. jan 2015 Det fra blue hors virker helt fantastisk på min! Bare husk at hold pause med det ind i mellem smiley

  • #7   9. jan 2015 Hvorfor giver i tilskud af magnesium og hvad hjælper det på?


  • #8   9. jan 2015 Jeg har en meget vågen hest og på det sidste har han været ekstremt nervøs. Det har skabt problemer med ridningen. Mangler heste magnesium så bliver de nervøse og det går også ud over skelettet og opbygningen af muskler. Og jeg synes faktisk han har blevet mere dvasket og det burde han ikke...

    Maria - Magnesium virker efter ret kort tid, og hvis hans adfærd ikke ændres så har han ikke mangel og så får han det jo bare ikke! At tage blodprøve for det er at smide penge ud af vinduet. Hvis det tager flere mdr. før virkningen optræder så ville en blodprøve være et klogt valg. Men ikke når det er et hurtigvirkende produkt. smiley

    Mvh TT


  • #9   9. jan 2015 Min får også magnesium. Jeg har fået at vide at man ikke kan overdosere magnesium og som TT siger virker det ret hurtigt. Hvis ikke man oplever nogen effekt er hesten ikke i magnesium-mangel og så kan man spare de penge.
    Jeg fik en 10 dages prøve af en veninde. Det var den fra Blue Hors. Efterfølgende har jeg købt den fra Equsana, ifølge deklarationen er det præcis det samme. Jeg gav 60 kr. for 1 kg, da der var 50% rabat (så normalpris er 120 kr.). 1 kg holder ca. 100 dage, så i længden er det ikke så dyrt.


  • #11   9. jan 2015 kan anbefale Equsanas magnesium som jeg selv har gode erfaringer med. Så er det også til en fornuftig pris
    Jeg fik det anbefalet af min smed, en uafhængig agronom og heste venner smiley
    jeg mærkede stor effekt på min inden for en uge.


  • #12   9. jan 2015 bruger også den fra blue hors. det kan godt være den er dyr men jeg synes den er billigst i forhold til andre produkter da de skal have mindre.

  • #14   9. jan 2015 Både equsana og blue hors anbefaler mellem 10 til 20 g om dagen og sammensætningen er præcis den samme smiley

  • #15   9. jan 2015 Equsana er den jeg bruger, vi regnede priserne ud mellem blue horse og denne. Doseringen er den samme ^^ Men equsana er lige en lille smule billigere. smiley

  • #16   10. jan 2015 Jeg brugte solanum no stress, den er god.
    Jeg har stadig noget tilbage som jeg ikke tror jeg får brugt..


  • #17   10. jan 2015 Maria J: Det var en udvikling der er sket hen over efteråret, så det er ikke vejret der har haft indflydelse på det. Og hvis det er, ER det da mystisk at det har ændret sig selvom vejret ikke er blevet bedre smiley
    Min kropsholdning har heller ikke haft indflydelse og jeg har de samme rutiner. Det eneste der er anderledes er at han får magnesium og det har givet ro. Selv i dag hvor vi havde kursus og alt i ridehal og stald knager, klaprer og suser.

    Mht overdosering er det bare den information mine veninder har fået af dyrlægen at det ikke kan overdoseres da det "tisses ud".


Kommentér på:
Magnesium.

Annonce