{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

dating og alders spørgsmål? {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg er 33 år og er meget i tvivl om jeg vil møde den her søde fyr der har skrevet en del til og med mig på det sidste af den eneste grund at han kun er 25 år men han lyder meget til at ville mig både som ven men også kærste så ja hvad skal jeg lige gøre det er jo en alders forskel på 8 år hvor jeg er ældst.
For han er da klart nemmere at afvise før vi mødes end efter. Han vil så gerne komme hjem til mig men det er jeg ikke sikker på jeg syntes er en god ide ved første møde.

Ej altså ved ikke helt hvad jeg skal her ? Vil et forhold med så stor alders forskel overhovedet kunne fungere. Må hellere nævne at jeg ikke har den store erfaring i dette dating ej heller i kærlighed hihi

Håber i kan finde hoved og hale i det jeg skriver og vil komme med jeres bedste råd.

Jeg er en stille og lidt genert pige. Vh Winnie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dating og alders spørgsmål?
  • #3   19. jan 2015 Hvis i er samme sted i jeres liv ville det bestemt ikke være noget problem, og hvis kemien er der betyder det nærmest ikke noget om i er samme sted i livet smiley
    Der er 4 år imellem mig og min kæreste, jeg ved godt det ikke kan sammenlignes, men jeg kan alligevel godt mærke til tider at har et stort alderspring. Især i forhold til uddannelse, jeg gik i 1.g da han gik på universitetet, og nu er han nået en alder hvor han er begyndt at tænke på hvordan resten af hans liv skal se ud (hus, børn osv), hvor jeg slet, slet ikke nået til endnu smiley Men så længe man kan snakke om det, så går det.

    Jeg syntes ud skal mødes med ham - hvad har du at tabe? smiley Hvis nu i ikke passer sammen, så er det jo sådan det er smiley Dog ville jeg nok sørge for hjemmefra at vide hvad jeg ville - skal jeg have børn snart, vil jeg flytte sammen med en ny fyr snart eller om lang tid osv. Bare for at være sikker på hvor jeg stod.


  • #4   19. jan 2015 det er jo lige det jeg har fast arbejde, har lige købt gård og helt styr på det hele på nær kærligheden´, jeg tror også han har styr på sit liv men ja han er stadig under uddannelse så ved virkelig ikke hvad jeg lige skal gøre og sige her hihi det er ikke nemt det kærlighed. det var nu nemmere hvis man bare kunne gå ind i en butik og bestille en lige som man gerne ville have dem hihi men ja det er vel lige som med heste køb man må ud og kikke og prøve syntes bare det går mere ondt i hjertet med kærligheden hihi


  • #5   19. jan 2015 Jeg ville aldrig selv tage en mand med hjem på første møde. Det har der været en del oppe omkring her for et par dage siden, da nogle kan finde på at røve dig - om det så sker er jo slet ikke sikkert. Men mød ham offentlig først.

  • #6   19. jan 2015 Altså ville nok ikke vælge at tage en "fremmed" med hjem på første date.
    Man kan altid tage ud og spise sammen og lige se hinanden an - selvom man har skrevet sammen, kan det jo godt være kemien ikke er der på samme måde i virkeligheden.

    I forhold til alder, så er det noget du skal gøre op med dig selv.
    Der er 10 års forskel mellem mig og min kæreste, alder er kun et tal.


  • #7   19. jan 2015 Jeg synes helt sikkert du skal give mødet en chance. Men jeg ville aldrig tage ham med hjem på første date. Jeg har selv datet en del via dating osv førhen, og har altid mødtes med dem på cafe o.lign. Havde ikke brug for at mine dates skulle ind i mit private hjem, plus man jo aldrig helt kan vide om den person man skriver med virkelig er den man møder. Så jeg synes man skal passe på sig selv og starte forsigtigt ud smiley Aldersforskellen synes jeg du skal se igennem fingre med, det er jo bare et tal.

  • #8   19. jan 2015 Først synes jeg lige, du skal kigge denne her artikel igennem http://www.bt.dk/danmark/linda-blev-offer-for-en-falsk-tilbeder-kriminelle-gemmer-sig-bag-opdigtede-dating- smiley

    Dernæst vil jeg mene, at - hvis du tager dine forholdsregler - sagtens kan møde ham. Alderen er jo intet problem, nu hvor I begge to er voksne. Havde I været hhv. 19 og 11 år gamle, var det lidt noget andet, men nu, hvor det forholder sig anderledes, så er alderen ikke umiddelbart et problem. smiley Meget normalt at der kan være noget aldersforskel! smiley


  • #10   19. jan 2015 Bidløse Madsen den artikel har jeg læst før og ja det er nemt at komme i klemme men det sker ikke her. hihi da jeg skulle købe hø under Egon stormen ringede jeg til en jeg ikke har købt ved før da jeg skulle brug 6 små baller hihi og ja så har vi bare snakket frem og tilbage siden, købte dog ikke hans høballer da der var 1 times kørsel hver vej i den storm og det havde jeg ikke lyst til. så ja vi har kun snakket hihi over tlf- og smser. siden og tror jeg vil møde ham ude så og tak for hjælpen smiley vi kunne nok finde et sted halvvej for os begge smiley han har i øvrigt ud over skolen sit eget lille firma så tror ikke han er en der snyder og jeg har set billede af ham. men da jeg er forsigtig har han ikke set et tydeligt billede af mig endnu og han aner heller ikke hvor jeg bor ud over by navnet. så jeg er nu forsigtig nok tror jeg. tror jeg vil foreslå vi går ud og spiser så og så må jeg se hvad han er for en i virkeligheden smiley tak for gode råd alle sammen smiley

  • #11   19. jan 2015 jeg ville møde ham på cafe første gang det er et neutralt sted hvor i begge kan gå fra hvis det skulle vise sig ik og være noget.

    med hensyn til alderen så er alderen bare ik alt mærk efter indeni gør han dig glad og du kan mærke han betyder noget for dig på sigt så prøv det af har gjort det sammen bare den anden vej med meget større forskel 20+


  • #12   19. jan 2015 Min mand er 6 år yngre end mig. Vi mødtes på datingside for 4,5 år siden, bor sammen og har fået en datter. Eneste problem var, at vi ikke kunne vente med at få børn sammen på grund af min alder

Kommentér på:
dating og alders spørgsmål?

Annonce