{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.084 visninger | Oprettet:

Line M
Line M
Tilmeldt:
4. feb 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Jeg sveder meget {{forumTopicSubject}}

Hej, det er sådan at jeg sveder meget i skolen, jeg har altid en cardigan med, fordi jeg får svedpletter under armene, jeg kommer ikke til at lugte, og det er ikke fordi jeg løber eller noget, det er heller ikke varmt i lokalet. Jeg går i bad hver dag, og bruger deodorant?
Nogen der ved noget der hjælper så man ikke sveder så meget?

.TAK


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg sveder meget
  • #2   4. feb 2015 Måske nervøsitet? Hvis du tager noget medicin kan det også have den bivirkning.

  • #3   4. feb 2015 Der er nogen, som bare sveder uden man sådan har lavet noget, eller fordi det er varmt. Det er selvfølgelig rigtig træls, at det er sådan for nogle, så hvis det er sådan for dig, har jeg hørt om nogle muligheder, der er.

    Jeg mener, at man kan få noget botox ind (er ikke helt sikker på hvor, men vel ved armhulerne i dit tilfælde) og det vil så stoppe nervesignalerne, som får dig til at svede.
    Prøv at søge på det på nettet. smiley

    Ellers kan man vist også få brændt nogle nervebaner - men det er sgu nok ikke så smart, når det er under armene!
    Det er selvfølgelig også lidt afhængigt af, hvor slemt det er for dig - men der er i hvert fald behandlingsmuligheder. smiley


  • #4   4. feb 2015 Har samme problem, og kan heller ikke finde ud af hvorfor smiley

    Har rent faktisk overvejet at gå til lægen med det, fordi det irriterer mig så meget.


  • #5   4. feb 2015 Jeg kan kun anbefale den her! Den har hjulpet mig utrolig meget. Jeg har virkelig også døjet med sved, men gør det ikke længere på grund af den. Du kan købe den på apoteket smiley



    profilbillede
  • #6   4. feb 2015 Jeg ved ikk hvad du kan gøre ud over at vaske dig med sæbe under armene hver dag. Men man kan købe sådan nogle 'pade/indlæg' til at sætte under sin trøje så den tager sveden og du undgår pletter. smiley

  • #7   4. feb 2015 Jeg havde samme problem, og gik så på apoteket, hvor jeg fik udleveret noget der hedder perspirex, og det virker rigtig godt for mig! smiley

  • #8   4. feb 2015 Nogle mennesker sveder bare mere end andre. Når det ikke lugter, kan du måske forsøge dig med indlæg, som man kan sætte i sine bluser. De ligner lidt trusseindlæg, men skal naturligvis sidde i armhulen. ;o)

  • Syrpa
    Syrpa Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 19 Følgere: 33 Svar: 789
    #9   4. feb 2015 Prøv at købe en Krystal spray den er vildt god, du kan bruge den igen og igen du hælder bare frisk vand på kan genfyldes omkring 10 gange

    http://www.matas.dk/do2-deo-crystal-spray


  • #10   4. feb 2015 Du kan også tage en top eller t-shirt på, så kan man ikke se det særlig meget smiley

  • p
    p Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 23
    #11   4. feb 2015 jeg får selv botox, det koster en mindre bondegård, det går pænt ondt mens behandlingen står på. det virker inden for et par dage og holder ca 6 mdr. Man kan være heldig at få det som en henvisning gennem lægen, men det tager lang tid.

    Det er det eneste som rigtigt har virket for mig.
    Er bare lykkelig for det ikke er fod eller håndsved, gør nok endnu mere ondt


  • #12   4. feb 2015 Kender en som har samme problem. Vedkommende køber sådan noget kalk-pulver noget man kan købe i Matas. Det skulle vidst hjælpe:)

  • #13   5. feb 2015 Megen sved eller ildelugtende sved kan hænge sammen med problemer med at tåle visse fødevarer (eks. gluten og laktose) eller at der over tid har hobet sig toxiner op. Det er efter min opfattelse et udtryk for at kroppen har svært ved at få renset ud. At løse det "udefra" vil blot være symptombehandling. Vær derfor istedet opmærksom på at fylde fornuftigt brændstof på kroppens motor smiley

  • katrine
    katrine Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 36 Følgere: 14 Svar: 228
    #14   5. feb 2015 det gjorde jeg også da jeg var yngre (7 til 9 klasse). Svedte helt vildt meget, men det lugtede ikke med mindre at jeg var nervøs til fx. fremlæggelse eller sådan noget. Det er gået over nu, og havde egentligt helt glemt at jeg havde det problem smiley

    Kan det være at det bare er hormonræs?


  • katrine
    katrine Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 36 Følgere: 14 Svar: 228
    #15   5. feb 2015 nej okay, måske ikke hvis du er 23 xD det havde jeg ikke lige tjekket op på

  • Line M
    Line M Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #16   6. feb 2015 er 14 smiley

Kommentér på:
Jeg sveder meget

Annonce