{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hestehandler
  • #1   10. mar 2015 Nu har jeg kun prøvet hvor der skulle byttes rideskoleheste - der kom han og havde fået at vide hvor mange heste han skulle have med tilbage og så vurderede han efter hvad vi fortalte ham.
    Han tog hestene med med det samme smiley

    Og selv samme hestehandler siger også "se hvor glad den er, den logrer med halen!" xD


  • #2   10. mar 2015 Du skal ikke forvente at få meget for ham hvis han skal til en hestehandler, min veninde solgte engang en der havde værdig til 45,000 og hun fik mellem 10 og 15,000 af en heste handler, det var en pony der virkelig sprang alt og kunne sin dressur.

    Men ja de kommer som regel og ud og vurdere hesten, nogle vil gerne se den under rytter, og andre vil ikke, men du skal også være forberedet på at du kan risikere at se den blive solgt mellem hestehandler og ende på dvs hestemarkeder.


  • #3   10. mar 2015 Jeg ved godt at en hestehandler ikke er optimal. Men jeg kan ikke klare at have hest mere grundet sygdom. er prisen helt i bund må jeg jo tage det med. smiley

  • #4   10. mar 2015 Hvorfor så ikke sælge til en privat hvor prisen er i bund smiley Ved ikke lige hvad du forlanger for den smiley


  • #5   10. mar 2015 Det gør jeg også. eller sådan da jeg vil gerne have mindst 20.000 for ham da det var hvad jeg gav. MEn bliver han ikek solgt bliver jeg jo nød til at finde på noget andet. smiley

  • #6   10. mar 2015 Jeg må desværre nok sige at det ikke kan lade sig gøre at få de 20,000 kr hvis ikke du har mere tålmodighed, og tror jeg heller ikke en hestehandler vil give.
    Når de henter dem i fx holland ligger de på max 10,000 kr smiley


  • #7   10. mar 2015 Han er en fin hest. så jeg håber. smiley

  • #8   10. mar 2015 Ja, men andre skulle også kunne se hvor meget værd dit guld er, hvis du forstår mig smiley

  • #9   10. mar 2015 Hvis du skal sælge til hestehandler, så vælg torben fra rønnede for der har hestene det super godt!
    Han kommer gerne og henter smiley


  • #10   10. mar 2015 Torben er super! Rigtig godt sted, hestene bliver også redet godt der smiley

  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #11   10. mar 2015 Ikke fordi jeg selv ville have lyst til at sælge til handler, men må sige at der flere plusser ved den måde,

    1 du får ikke hesten tilbage, hvis den ikke duer, har dårligt sind, dårlige ben eller andet.

    2 du kommer af med dine udgifter nu og her, for hver måned man venter på den rette kan du nedskrive prisen du får for hesten med det du betaler i udgifter Per mdr.

    Så muligt din pris hos handleren ikke er så høj men hvor mange måneder har du råd til at bruge pengene og stadig sælge den for mindre end du oprindeligt havde regnet med smiley

    Det er en svær situation men når sitationen ikke kan være anderledes så er det nok ikke så ringe en løsning på den lange bane.

    Pøj pøj med salget smiley


  • #13   10. mar 2015 Jeg er bange for at du bliver skuffet, hvis du regner med at få 20.000 kr for ham smiley
    Han har kun gået en LD1 og har stået stille siden december (kan jeg se på hans profil) smiley Han er super køn, men det er jo desværre ikke altid nok smiley
    Jeg har lige solgt min kårede haflinger hoppe på næsten 6. Jeg gav selv 21.000 for hende uden noget, og solgte hende for 16.800 inkl dækkener, grimer, træktov og tæpper!
    Men hun har fået det bedste hjem i verden, og det er det vigtigste for mig smiley
    Hun var som din ikke blevet redet alverden i 3 mdr, og det trækker altså ned i pris, at hesten ikke er i form.


    profilbillede
  • #14   10. mar 2015 Det er sidste år han stod stille i år er han redet. smiley

  • #15   10. mar 2015 Jeg syntes du skal vente med at sætte ham til salg, vent 2-3 måneder så er tiden oplagt til det. Da det ikke lige er købe sæson lige PT. Jeg ville syntes det var en skam at sætte ham til heste handler da du mister retten til at vide hvor, og hvem det bliver de nye ejere til din hest, i det øjeblik du har givet hestehandleren træk tovet? Jeg ville personligt ikke kunne bære ikke at vide hvor min pony skulle hen? Og hvad nu hvis de slet ikke er søde ved den og kan give den, den kærlighed den fortjener?

  • #16   10. mar 2015 Jeg har bare ikke overskudet til at vente de 2-3 måndere, og det er det der er problemet, mån ikke man kan få lov at kontankte dem der køber ham, de vil sikkert også gerne vide noget om ham. smiley

  • #17   10. mar 2015 Du må selvfølgelig godt opsøge dem der køber ham, men du skal ikke regne med at hestehandleren vil oplyse det da du lagde din hest i hans varetægt.

Kommentér på:
Hestehandler

Annonce