{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SU.. :(
  • #1   16. mar 2015 Fyldte 18 i juli sidste år, jeg fik SU fra Oktober smiley

  • #2   16. mar 2015 Oktober smiley de starter ny omgang én gang pr kvartal. Dvs. hvis man bliver 18 i tredje kvartal (Juli, August, September) så får man i starten af fjerde kvartal (Oktober).

  • #3   16. mar 2015 Umiddelbart burde du kunne få fra august af smiley

  • #4   16. mar 2015 Nej, Hippie, desværre smiley sådan fungerer det ikke.
    Fra SU-styrelsens hjemmeside:
    "Kvartalet efter du er fyldt 18 år, kan du få SU til en ungdomsuddannelse, hvis du opfylder betingelserne. Fylder du for eksempel 18 i april, kan du få SU fra den 1. juli."

    Og igen fra hjemmesiden:
    "Fylder du 18 år i januar, februar eller marts, kan du tidligst få SU fra april (og tidligst søge i marts).
    Fylder du 18 år i april, maj eller juni, kan du tidligst få SU fra juli (og tidligst søge i juni).
    Fylder du 18 år i juli, august eller september, kan du tidligst få SU fra oktober (og tidligst søge i september).
    Fylder du 18 år i oktober, november eller december, kan du tidligst få SU fra januar (og tidligst søge i december)."


  • #5   16. mar 2015 ej hvor er det nederen... ikke fordi jeg ikke vil ha et job, selvfølgelig vil jeg det! Det er bare pisse svært at få et.. håber dog nogen mangler en i juli smiley

  • #6   16. mar 2015 Nedern smiley

  • #7   16. mar 2015 Der er nok steder der mangler sommerferie hjælp smiley

  • #8   16. mar 2015 Du kan få til oktober, men ellers kan du sikkert søge sommerferiejob i en forlystelsespakke nær dig, de mangler ihvertfald tit medarbejdere om sommeren.
    Men hvorfor mister du din hest ellers?


  • #9   16. mar 2015 Så prøv at være født to minutter over midnat d. 1 juli - pisse genialt! Men ja, jeg fik også først til oktober smiley

    Men ja, forlystelsesparker kan man altid søge i smiley Ellers er der arbejde ved vikarbureau (y)


  • #10   16. mar 2015 Hos forskellige telemarketingfirmaer skulle det også være rimelig nemt at få et arbejde - altså telefonsælger. Det er ikke verdens bedste job, men om ikke andet kan det vel bruges til man finder noget andet. Og ellers er der også fastfood-"restauranter". I hvert fald til en start smiley

  • #11   16. mar 2015 grafik. landet ligger sådan at ligenu har jeg et arbejde. de kan desværre ikke beholde mig når jeg bliver 18. hvis jeg ikke finder et job men ender som min veninde som ikke har kunne finde job i over 1 år så kan jeg ikke betale opstaldning og så må jeg vælge at aflive eller sælge ham. mine forældre gider ikke hjælpe mig. min hest =mit ansvar. så jeg betaler alt selv af den sølle løn jeg får.

    Og katja - hellere telefonsælger end fastfood. allerede ved butik kan jeg stresse helt vildt. jeg vil ikke se mig når der kommer mange kunder. tror bare jeg vil gå ned med stress desværre.


  • #12   16. mar 2015 Hvis man vil, kan man altid finde et job!
    Da jeg læste mine 3 lederuddannelser på SU - havde jeg 2 heste, vikarjob på 3 forskellige plejehjem og 3 ISS pladser med rengøring.
    Det var ikke fedt arbejde, men det betalte mine regninger.


  • #13   17. mar 2015 Dem der tit tager lang tid at få et job, er tit dem der er vildt kræsne med arbejde og afstanden dertil.
    Det tog mig en halv dag at få mit job ved et vikarbureau, det er ikke et arbejde som pædagog medhjælper, som er det eneste nogen vil have, men det er penge smiley


  • #14   18. mar 2015 er lidt kræsen men det har bestemt noget at gøre som er personligt.



Kommentér på:
SU.. :(

Annonce