{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

hvad er der galt med min annonce? {{forumTopicSubject}}

kan ligeså godt sige jeg altså godt kan være en utåldmodig dame smiley

Men har kun haft en hendvendelse på min annonce -.- og nu overvejer jeg om der er noget der mangler i min annonce?

Vil i være søde lige og kigge på den og bedømme om noget måske skulle ændres??

Er prisen for høj?

http://www.hestegalleri.dk/marked/part/kat-2-vallak-soeger-part-6650/1191103


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad er der galt med min annonce?
  • #1   18. mar 2015 Hmm, du skriver "Sonny bliver pt. trænet i en klassisk/western ridestil"
    Forventes det at parten også gør det - har erfaring i det?


  • #2   18. mar 2015 Med fare for at lyde "racistisk", tror jeg, at "blanding af Islænder og..." skræmmer en del væk, desværre... smiley

    Og så mangler der lidt om, hvad du forventer af parten. smiley
    Altså hvilket niveau, nogle opgaver i stalden osv. smiley

    Held og lykke med jagten, han ser skøn ud! smiley


  • #3   18. mar 2015 Sød pony, og prisen kan man heller ikke klage over synes jeg smiley .

    Grunden til at du ikke får så meget respons, efter min mening, er, at du skriver at han bruges til western og akademisk. Det er der ikke såå mange der gør , og derfor er der en mindre publikumsflade.

    Måska skulle du osse skrive lidt om hvilke faciliteter der er på stedet, og hvad du forventer af parten.

    Held og lykke smiley


  • #5   18. mar 2015 Synes den er fin smiley Men der er nu ikke såå mange der rider western/akademisk og selv vil jeg ikke turde sætte mig op på en hest hvis ejeren har skrevet 'hesten rides akademisk' for at være bange for at man ikke levede op til forventingerne eller bare kendte til det.
    Så skriv lidt om dine forventinger til rytteren og evt. hjælpe det op med at skrive noget som 'kender du ikke til disse ridestile, er der mulighed for undervisning eller anden måde det kan læres på'. smiley


  • #6   19. mar 2015 jeg tror såmænd ikke der er andet galt end at folks børn har ponyer selv?
    jeg tror først parter bliver aktuelle for folk igen når de når gymnasie/uni alderen. de hårde år på SU. så længe vores børn bor hjemme betaler vi forældre jo hesteholdet. eller basis delen af det. hvor ekstravagant det så derud over skal være synes jeg jo ungerne bør betale selv smiley

    men hvis du i stedet søger en gratis rytter, så skal de nok komme frem. folk vil gerne have gratis.........
    men så må du endelig styre uden om "mini-beriderne" altså de 13-14-15 årige piger der tror de skal tjene penge på at du stiller en hest til rådighed for dem gratis. det er tit dem det er værst med


Kommentér på:
hvad er der galt med min annonce?

Annonce