{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.267 visninger | Oprettet:

Maria O
Maria O
Tilmeldt:
14. apr 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hjælp: Underlige prikker på kinderne {{forumTopicSubject}}

Hej Alle
Jeg er en pige på 16, der i jan/dec begyndte at få nogle underlige prikker på kinderne. De bliver aldrig til noget og der er ikke nogle blærer i dem. Jeg har aldrig haft sådan nogle før og forstår derfor ikke hvorfor de er kommet. Jeg har ikke været typen der har haft vildt meget acne, normalt får jeg lidt i pande og lidt på hagen. Har dog aldrig haft til dens til at få noget på kinderne før, og det er som sagt ikke bumser men bare prikker.., Jeg begyndte derfor at tænke på om det kunne være noget andet end urenhud. Jeg har været på minipiller i cirka et år. i efteråret stoppede jeg med dem, men startede dog hurtigt igen. Jeg stoppede så her d.10 mart, da jeg tænkte prikkerne kunne have en forbindelse til pillerne, men burde de så ikke været gået væk nu? Ellers prøvede jeg dog noget spray tan her i vinters et par gange, ved ik om det kunne være årsagen? Ellers har jeg tænkt på om det kunne ligne noget allergi? overfor produkter eller noget spiseligt? Er meget frustreret over det og vil gerne have min hud bliver normal igen. Er der nogen af jer der har prøvet noget lignende? eller kender noget til det? Ville være meget taknemlig med noget feedback;-)
- I kan se prikkerne på billedet herunder


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp: Underlige prikker på kinderne
  • #1   14. apr 2015 Jeg får det samme i mit ansigt her når det er koldt, specielt når jeg har været på skiferie eller bare i det hele taget hvis det er koldt herhjemme. Det er ikke noget jeg har undersøgt yderligere, men jeg er bare blevet enig med mig selv om at det må være noget kulde eksem af en art. Det er nemlig også bare bumser som aldrig bliver til noget.

    Jeg smører gerne noget cream på, så det får noget fugt, og hvis jeg ikke gør det, så bliver det gerne til sådan nogle større røde plamager, især på mine hænder.


  • Maria O
    Maria O Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   14. apr 2015 Det havde jeg ikke tænkt over. Jeg har dog aldrig haft det de andre vintre, det her først kommet i år. Det er dog ikke noget der klør.

  • #3   14. apr 2015 mit har hverken kløet eller sviet heller, jeg fik det første gang som 18 årig. Jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige om det er det du har, eller det jeg har for den sags skyld smiley

  • Maria O
    Maria O Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   14. apr 2015 men hvornår plejer dit så at forsvinde igen?;-)

  • #5   15. apr 2015 Evt prøv at smører det med nivea crem smiley

  • #6   15. apr 2015 Hvis jeg smører det med cream sådan indtil huden selv siger nej tak til mere, ja så forsvinder det gerne nogle timer efter. Og så kommer det igen næste gang jeg kører til hesten eller på arbejde smiley

Kommentér på:
Hjælp: Underlige prikker på kinderne

Annonce