{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

Nøj hvor er det irriterende... brokke emne.. {{forumTopicSubject}}

I dag har jeg igen vagten som hestepasser hvor jeg skulle lukke over til og fra græs, tjekke op på de der går på døgn, og fodre den der slettes intet græs får.. Ejerne tog afsted kl 8.30. Da jeg kom lidt over kl 8. Siger han at han har lukket Tindur over (han går på enefold om natten da han ikke kun skal have halm de resterende 18 timer hvor de ikke går på græs.) og at alle var lukket på græs... smiley
De havde en hest med ondt i maven i tirsdags, hestene kommer pt kun ca 4 timer på græs da de ikke kan tåle mere..Men så lukker de hestene over når sukker indholdet er på det højeste smiley smiley smiley
Jeg måtte så gå og hente min hest der var noget så misfornøjet med mig, og han ville selvfølgelig ikke spise sine tilskud... Alt han tænkte på var græsset og flokken.. Da jeg fik ham ned til stalden sked han en tynd grøn masse da de jo ikke kan tåle alt det sukker og kraftige græs smiley Jeg bliver bare så irriteret over mennesker der mener de har forstand på en masse og er bedrevidende og så laver sådant noget bøvl...
Jeg bliver så på grund af det nummer nødt til at tage de fra tidligere og tage Tindur fra flokken tidligere end normalt.. smiley
Hvorfor ikke bare holde fast i de aftaler vi havde lavet.. smiley
Undskyld men måtte ud med lidt galle..
Mvh den frustreret TT


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nøj hvor er det irriterende... brokke emne..
  • #1   14. maj 2015 Tror ikke du skal bekymre dig så meget over tidspunktet de kommer ud, men nok nærmere den græs blanding de står på. Hvis de stadig kun kan græsse få timer dagligt, lyder det til at græsset er for stærkt. Kan du se hvad græsset består af?

  • #2   14. maj 2015 Nej desværre..er ikke så meget inde i hvordan div græs blandinger ser ud. Men det er heldigvis ikke kløver, så meget ved jeg smiley Men de har haft kvæg og har stadigvæk nogle kalve til slagt. Det er ældre mennesker der tænker økonomi, økonomi, økonomi. Den græsfold de går på i dag er ikke lagt om på mange år. Så det er jo lidt bedre end de folde hvor de også laver høet på.

    Mvh TT


  • #3   14. maj 2015 Åh jeg kender følelsen. smiley En i stalden skulle lukke hestene på græs dag to fra ved 13-tiden. Hun gjorde det ikke af ond mening men de kom ud kl 9 og BAM, så havde jeg et styk pony med meget ondt i maven. 1 1/2 uger senere kom han kun 3 timer på græs om aftenen og svupti så stod jeg med en pony med gæringskolik smiley Det er typisk at det sker for mig for advarer alle de andre så meget om græsset da mine ponyer jo er rigtige ponytyper der nemt bliver tykke og vores græs er saftigt. Denne gang var det så lidt for saftigt... Øv! smiley

Kommentér på:
Nøj hvor er det irriterende... brokke emne..

Annonce