{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sadel.. hvordan ligger jeres?
  • #1   24. jun 2015 Min spiser aldrig med sadel på xD

    Men hvis han tager hovedet helt ned, så ja, så løfter den ganske let bagtil..
    Jeg har lige fået ny sadel, så det er ikke så lang tid siden der var sadelmager, der dog kunne konstaterer at der ikke skulle gøres noget..


  • #2   24. jun 2015 nej det gør vores ikke løfter sig bag
    Junior og Zarina hade sadelmager d. 3 Juni.
    Og det får de igen om et år ca
    Vh
    Annette


  • #3   24. jun 2015 Jeg har aldrig tilladt mine at spise, når de står med sadel på - så ved ikke om sadlen løfter sig.

    Mht sadelmager så har de aldrig haft besøg af en sådan - og begge går med den samme sadel. Det fungerer glimrende. De er redet i 3,5 og 4,5 år. Det er en wintec isabell werth de bruger.

    Og jeps de tjekkes mindst en gang årligt af dyrlæge uddannet kiropraktor, og er SÅ fine i muskulaturen og ryggen. Og jeps de arbejder for føden, og går begge stævner på C-plan i dressur.

    Mvh Charlotte


  • #4   24. jun 2015 Min løfter sig også ganske lidt, hvis hesten tager hovedet ned. Gør den ikke, vil jeg vurdere, at sadlen er i bagvægt eller hesten har en mere flad ryg. Den skal dog ikke løfte sig mere end en centimeters penge!
    Jeg har sadelmager efter behov.


  • #5   24. jun 2015 De løfter sig begge lidt, men Glorijas sadel ligger ikke helt som den skal, men det er det bedste vi kan finde pt. Også har hun en gele kile under (Hun har altid været super svær at finde sadel til) og hvis ikke hun har den på løfter den sig og glider også frem.
    Hun havde Sadelmager sidste sommer og det her er en løsning i samarbejde med hende.

    Antons sadel så egentlig ud til at passe ham fint, men han blev uren gående og det viste sig han havde fået ondt i ryggen.

    Så fik jeg afvide sadlen skulle længere tilbage og den stadig så ud til at ligge fint men så begyndte den af en eller anden årsag at klappe ned i ryggen på han og glide lidt frem.

    Han havde Sadelmager for ca 14 dage siden og fil den hjem i sidste uge men den passer stadig ikke helt, så den er inde igen. Så jeg ved ikke om den løfter sig da den er lavet total om i stopningen nu smiley

    Jeg har kun Sadelmager ude hvis det er et problem af en eller anden art. Enten sadlen ikke passer eller den skal omstoppes og tilpasses smiley


Kommentér på:
Sadel.. hvordan ligger jeres?

Annonce