{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Sjove annoncer /forumemner /formuleringer {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste der nogengange undre mig over den måde folk vælger at skrive deres annoncer/forumemner/lign. på.

f.eks ser jeg tit folk der skriver :
"jeg er en pige på 23 år der gerne vil sælge min sadel/lign"

eller

"jeg er en pige på 23 år der gerne vil spørge om hvorfor min hest hoster/eller et eller andet random spørgsmål"

eller

" jeg søger en hest, minimum 150 stg." og intet andet.

eller annoncer hvor der bare står f.eks.

"dækken sælges, byd"

her tænker jeg bare, hvad pokker har de alder med spørgsmålet eller hvad du sælger at gøre?.
og ville det ikke være en rigtig god idé at være lidt mere specifik i din annonce?.

Er jeg den eneste der nogengange undre mig over dette når jeg falder over det herinde? ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sjove annoncer /forumemner /formuleringer
  • #1   29. jun 2015 90% af heste til salg har gangarter over middel - det synes jeg er ret godt klaret af den danske avl smiley

  • #2   29. jun 2015 hahaha, ja det har du ret i;).

  • #3   30. jun 2015 "Lækker dreng/pige sælges", det synes jeg er spøjst når det man sælger er en hest.

    Eller når folk skriver at hesten har "Hjertet på rette sted"... Hvad dækker det lige over?


  • #4   30. jun 2015 "Ren i rynken".. Haha smiley

    Jeg synes ofte at folk er dårlige til at vurdere deres heste selv.. Enten er hesten noget så fantastisk med gang langt over middel og kæmpe kapacitet og så ligner den en hjulbenet, forvokset shetlænder på billederne.. Og så står den til en pris man nærmest griner af..
    Eller også er der en åh så sød lille hest på 22 år som "ikke selv ved det" så den skal da også koste kassen selvom den er mere svejrygget end amin jensen..


  • #5   30. jun 2015 En fup annonce om hundehvalpe jeg engang så "Højt uddannede hvalpe til salg". DET er da fedt! Så kan hunden gå ud og få et job og betale husleje smiley

    Og "Hesten går pænt i trailer og kan køre selv". Jeg ved godt at det betyder at hesten er helt i orden med at stå alene i trailer, men det lyder skide skægt! Alligevel ret fedt med en hest der selv kan køre, så kan jeg sidde ved siden af og spise bolcher, mens hesten kører os til stævne :b

    "Hesten er 15 år, men det mærkes overhovedet ikke!!" Hvis hesten er ved at falde død om af åndenød og har ligpletter som 15 årig, er den nok ikke helt rask smiley


  • #6   30. jun 2015 Jeg forstår ikke heste annoncer uden billeder. Det kan godt være det bare er mig, men jeg ville aldrig så meget som overveje at kigge en annonce uden at kunne se billede af hesten.

  • #7   30. jun 2015 Jeg er vild med de annoncer, hvor tegnsætningen og formuleringerne er helt hen i vejret smiley
    Det er godt nok ikke hesterelateret, men jeg sidder pt og kigger på lejligheder og faldt over formuleringen "nyt køkken og stue vaskemaskine nyt badeværelse karbad med altan" ...

    Men jeg undrer mig generelt også over den måde nogen prissætter deres ting. Fair nok, at noget er næsten nyt og man gerne vil så sæt på nyprisen, men som køber nægter jeg simpelthen at købe noget, hvor jeg inkl. porto kun sparer 50kr i forhold til nypris! smiley


  • #8   30. jun 2015 Ja mange er virkelig ikke gode til at sætte pris på deres ting eller sætte tegnsætning:).

    oplever os at folk nogengange sætter prisen højere end hvad varen står lige til fra ny lige nu eller tæt på;).

    Er os ved at gå ud af mit gode skin når jeg ser en salgs annonce på en hest og der så er 20 kommentarer under om den udlånes?!, så tænker jeg lidt at ejer nok havde skrevet det;). eller når folk sælger deres blandings heste på 9 år, måske blandet af lidt spøjse racer (sammensætnings mæssigt, f.eks. islænder/araber'ish) og skriver at det her er hesten til rytteren der vil nå LANGT og have resultater.. hmm..


  • #9   30. jun 2015 Synes det er sjovt, når folk skriver "spændende" så ved man ligesom ikke heeeeelt, hvad man går ind til. Er hesten en rutsjebanetur eller hvad? smiley
    Ellers når menneskelige ord som "ærlig" og "selvsikker" bliver brugt om hestene, står jeg lidt og tænker hmmm, tja smiley


  • #14   1. jul 2015 hahaha, piger i kommer med nogen gode nogen :).

    jeg føler mig os tit ret underhold af folk det f.eks tilbyder at tage heste i ridning og skriver vidt og bredt om hvor dygtige de er og hvor meget de kan også smider billeder på annoncen hvor man bare tænker "really!?"


  • #15   1. jul 2015 Når piger på max. 16 år vil betales for at ride ens hest, og de i øvrigt ikke rider på det ret højt niveau *WTF*.


  • #16   19. jul 2015 "Broget vallak på 1 år.. Morten er knapstrupper/nordbakke , faren er tinker.. "

Kommentér på:
Sjove annoncer /forumemner /formuleringer

Annonce