{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Macbook Pro VS. Air ??
  • #1   24. jul 2015 Jeg har en air, og jeg synes at den er rigtig god smiley

  • #3   24. jul 2015 Jeg har en Air som arbejdscomputer. Skulle jeg selv have købt og hvis jeg havde pengene (og hvis det skulle være en mac), så var det nok blevet en Pro fordi den trods alt har lidt mere at rykke med smiley
    Min Air halter en smule når jeg prøver at colorgrade flere klip (arbejde med et par videofiler ligesom man kan arbejde med billeder i fotobehandlingsprogram). Men til mit almindelige daglige kontorbrug er den superfin. Den fylder ikke meget og er let, så jeg ærgrer mig aldrig over at bruge plads og kræfter på at slæbe den med ud på job selvom jeg ikke får den brugt smiley

    Kontorbrug er mail, kalender, internet og tekst/regneark.


  • #4   24. jul 2015 Jeg har en air:) jeg bruger også min til skolebrug. Jeg har ikke brug for at betale det ekstra for en Pro som jeg aldrig kommer til at bruge:)

  • #5   24. jul 2015 Jeg har en pro, og den er super god og hurtig, til alt, hvad jeg bruger den til smiley

  • #6   24. jul 2015 Har en air, og den er jeg super glad for. Den er også nem at have med i skole.

  • #7   24. jul 2015 En af de store forskelle på de to, er processoren. En normal pro har en processor som er en skive der kører rundt. Lidt ligesom en CD. Ved stød eller brud hvor den ikke er plan kan den gå i stykker.
    Air'ens processor er ligesom et memorykort. Det er altså ikke en bevægelig del og er derfor mere stabil. Derfor har jeg en air, selvom jeg synes at Pro'en er pænere.

    (proen kan godt købes med air'ens processor, men det koster)

    Men er glad for min air, specielt at den er så let sætter jeg pris på.


  • #8   24. jul 2015 Jeg har en Pro, blev vejledet til at købe en Pro istedet for Air, eftersom der er mere tilgængelig GB. Desuden er der CD drev, hvilket jeg synes er dejligt at have så man ikke behøver ekstern drev at skulle slæbe rundt på i nogle situationer. smiley

  • #9   24. jul 2015 Karen S
    Nu må jeg lige spørge hvor du lige har hørt det? smiley

    En processor er en lille plade med en masse transistor der udgør alt tænke arbejdet i computere smiley denne del er ens i alle computere om du tager apple eller windows smiley
    jeg tror det du snakker om er harddisken da det som du siger passer bedre der eftersom at der er en HDD og en SSD.
    HDD er en skive der drejer og læser, hvor i mod SSD fungere som et memory kort smiley

    TS:
    jeg ville klart vælge pro, og så se om du kan få den med SSD harddisk :3 da denne harddisk er bygget til at være hurtigere :3


  • #10   24. jul 2015 Haha, flot, selvfølgelig er det Harddisken jeg prøver at fortælle noget om smiley

  • #11   24. jul 2015 Har en Pro 13 tommer tror jeg smiley Jeg er ikke så vild med Macbook airs design. Synes den er for tynd og "skrøbelig." Min er fin i størrelsen til mig.

  • #12   24. jul 2015 Jeg vil klart anbefale en macbook air!

Kommentér på:
Macbook Pro VS. Air ??

Annonce